SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Maar no pressure Zwabbie![]()
Dat is wel lekkerder dan broodballetjesquote:
Dat zijn dan ook gewoon belangrijke vragenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
Je kunt hier nooit zeggen wat je gaat eten zonder 20 vragen.
Een van de weinige dingen waar mensen hier niet getriggered raken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook gewoon belangrijke vragen
Mental image dat je op de bank paprikachips aan een voetbal zit te voeren.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb paprika chips erbij gepakt voor bij de voetbal.
Ja, die mag ook eten .quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mental image dat je op de bank paprikachips aan een voetbal zit te voeren.
Godts liet weer zien hoe slim Belgen (niet) zijnquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb je wel goede paprikachips gepaktquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
They've summoned the food demonquote:
Bedoel je gerriederrie? :pquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit je weer te blazen en te spetteren?
Ik heb daar geen problemen meequote:Op donderdag 6 maart 2025 21:16 schreef kree het volgende:
zucht soms ben ik DTS ook ff zat, vinden jullie het heel erg als ik hier dan ff kom buurten?
gelukkigquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb daar geen problemen mee
Geen idee hoe die smaakt, maar ribbelchips is vrijwel altijd de lekkerste bij paprikaquote:
Niemand hier heeft iets bijzonders te melden.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:17 schreef kree het volgende:
niet dat ik echt veel bijzonders te melden heb hoor en val er beetje in.
Het zijn van die half lege zakken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:19 schreef Ama het volgende:
Lay's paprika ribbel vond ik altijd wel lekker maar ik vind veel chips maar tegenvallen tegenwoordig. Ik wil gewoon veel te zoute chips.
Ik heb nog een klein zakje maar ja dat is zo'n uitdeelzakje, die inhaleer je ook in 1x.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:19 schreef CherryLips het volgende:
Nu wil ik ook chips. En ik eet zelden chips.
Dit is hoe influencers werken.
Om mij te pesten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:22 schreef CherryLips het volgende:
Waarom is witte chocola ook een stuk duurder geworden? Het is niet eens chocola.
Ik vind zoute ribbelchips het lekkerste. Maar heb dat hier alleen nog maar van een huismerk gezien dat niet lekker isquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee hoe die smaakt, maar ribbelchips is vrijwel altijd de lekkerste bij paprika
Om nog meer winst te makenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:22 schreef CherryLips het volgende:
Waarom is witte chocola ook een stuk duurder geworden? Het is niet eens chocola.
na ik had het beetje over muziek enzo en/of muzikant. maarja min of meer is er alweer beetje over van geen zin in.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niemand hier heeft iets bijzonders te melden.
Door Putin.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:22 schreef CherryLips het volgende:
Putinquote:
omdat cacaoboterquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:22 schreef CherryLips het volgende:
america fails. america fails first. dat zou ie moeten zeggen met meerdere trouwens.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
Putintrump
allemaal deals waar wij niks van afweten.
USA boeit de rest van wereld toch niet,. America first enzo.
ze zullen zo nog een zinloze oorlog starten op eigen houtje, naja uit verleden we weten hoe die afliepen.
En de scherpe blik is ook al jaren zoekquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:26 schreef kree het volgende:
[..]
america fails. america fails first. dat zou ie moeten zeggen met meerdere trouwens.
Koeweit .... fail
Irak.. fail
iran.. fail
Afghanistan.. fail
vietnam. fail
en nog wat dingen. niet al te veel vertrouwen heb ik erin, maarja goed usa slikt het voor zoete koek.
Ik heb deze week Lindt 2 voor 3,49 bij de AHquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:20 schreef CherryLips het volgende:
En ze hebben "mijn" chocola niet meer bij de boni. Misschien is het wel goed voor me.
het is een politiek spelletje geworden denk ik, met niet meer mensenlevens die er om doen, maar politiek gewin en zeker die Trump vertrouw ik er niet in.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En de scherpe blik is ook al jaren zoek
Had laatst gewone lays paprika, dat smaakt echt naar gebakken bakpapier ofzo, zit echt 0 smaak meer aanquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:19 schreef Ama het volgende:
Lay's paprika ribbel vond ik altijd wel lekker maar ik vind veel chips maar tegenvallen tegenwoordig. Ik wil gewoon veel te zoute chips.
Ik denk dat je POTUS bedoelt. Amerika kent geen MPquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:32 schreef kree het volgende:
[..]
het is een politiek spelletje geworden denk ik, met niet meer mensenlevens die er om doen, maar politiek gewin en zeker die Trump vertrouw ik er niet in.
Maargoed hij heeft hoop beloften gedaan en USA slikt het voor koek, maar na 4 jaar is ie ook wel weer weg.
ik had liever Obama toch dan nog in deze. en die demente die had sowieso al niet eens MP moeten worden. maar ok.
Is dat weer zo'n typisch Nederlands dingetje dan? Net als dat eigenlijk alleen hier paprikachips populair is en in de rest van de wereld nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind zoute ribbelchips het lekkerste. Maar heb dat hier alleen nog maar van een huismerk gezien dat niet lekker is
Hier en in omringende landen zie ik ook wel gewoon paprikachips. Maar die ribbelchips is wel meer Nederlands misschien ja.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat weer zo'n typisch Nederlands dingetje dan? Net als dat eigenlijk alleen hier paprikachips populair is en in de rest van de wereld niet
Ik vind dat echt jammer. Ik wil gewoon een droge bek hebben door het zout als ik chips eet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had laatst gewone lays paprika, dat smaakt echt naar gebakken bakpapier ofzo, zit echt 0 smaak meer aan
Weet niet, mijn zak is dezelfde kleur als on Duitsland.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
In andere landen hebben de zakken toch andere kleuren of vergis ik me daarin??
In SCHMETTERLING-land houden ze heel erg van paprikachips begreep ik.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier en in omringende landen zie ik ook wel gewoon paprikachips. Maar die ribbelchips is wel meer Nederlands misschien ja.
Ja, dat is soms echt heel verwarrendquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij hebben we dat hier ook niet meer.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:37 schreef kwiwi het volgende:
Kan trouwens die Lays Light chips nergens meer vinden in Duitsland of FrankrijkHeb je dat in Nederland nog? Hier heeft dat sowieso nooit bestaan.
Misschien was ik de enige afnemerquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we dat hier ook niet meer.
Als ik Lay's light in typ in de Jumbo app dan krijg ik de oven baked chips te zien.quote:
groentechips vind ik ook wel lekkerquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik Lay's light in typ in de Jumbo app dan krijg ik de oven baked chips te zien.Ook wel lekker trouwens.
precies. je snapt wat ik bedoel dus. ben er ook niet in onderlegt. maar dat idee dus.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat je POTUS bedoelt. Amerika kent geen MP
Ja dat willen ze dan nog wel eens een vreemde kleur geven.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij bestaat dat al jaren niet meer. Maar de gewone Lays heeft tegenwoordig al minder smaak dan die light ooit hadquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:37 schreef kwiwi het volgende:
Kan trouwens die Lays Light chips nergens meer vinden in Duitsland of FrankrijkHeb je dat in Nederland nog? Hier heeft dat sowieso nooit bestaan.
Ligt niet zoveel boeiends meer in hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
nog even @:Ama's ijskast leegroven
dan neem ik de ijskast zelf wel meequote:Op donderdag 6 maart 2025 21:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt niet zoveel boeiends meer in hoor.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dan neem ik de ijskast zelf wel mee
Wat moet jij met zo'n modern apparaat, jij pekelt toch nog alles gewoon?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dan neem ik de ijskast zelf wel mee
met de handquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat moet jij met zo'n modern apparaat, jij pekelt toch nog alles gewoon?
Zag weer de Snickers ijsjes enzo in de aanbieding.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt niet zoveel boeiends meer in hoor.
Ja waar dan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag weer de Snickers ijsjes enzo in de aanbieding.
Ja ik woon niet zo groot en na 6 jaar is het wel een beetje vol inmiddels.quote:
Chocolonelyquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat willen ze dan nog wel eens een vreemde kleur geven.
Chocolade is het nog irritanter, daar hebben ze in het buitenland vaak de melkchocolade in het rood en puur in blauw
kan altijd vollerquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik woon niet zo groot en na 6 jaar is het wel een beetje vol inmiddels.Ja het kan altijd voller maar een beetje levensruimte is ook wel fijn.
Moet je ook allemaal schoonmaken.quote:
Gewoon abbonnement op swifferquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet je ook allemaal schoonmaken.En een klein huisje lijkt zo volgepropt nog kleiner.
Dat zou wel echt top zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gewoon abbonnement op swiffer
Ik heb nergens gezegd dat ik die ijsjes wil eten alleen dat ik ze wil kopen.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik die ijsjes wil eten alleen dat ik ze wil kopen.
Jammer weer dit.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar van deze liggen![]()
[ afbeelding ]
Bij de AH is de Magnum 1+1quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag weer de Snickers ijsjes enzo in de aanbieding.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik kan ze ook nergens meer vindenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:52 schreef Ama het volgende:
Ik zie ze hier niet in de folder.@:cherrylips
Overgegevenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar van deze liggen![]()
[ afbeelding ]
Teleurstellend.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan ze ook nergens meer vinden
Zo klein woon je toch niet?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet je ook allemaal schoonmaken.En een klein huisje lijkt zo volgepropt nog kleiner.
niks, ik eet niet overdagquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:58 schreef kree het volgende:
als jullie morgen vroeg aan het werk gaan,
wat smeren jullie dan of maken je broodjes en lunch enzo?
@CherryLips en ik hebben gewoon wel smaak.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Zie deze haters @:essnhills @:4EverBlackEyed
Jullie zijn gewoon eigenaardigquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:59 schreef Ama het volgende:
[..]
@:cherrylips en ik hebben gewoon wel smaak.
Oh geen idee, ik weet wel dat er ramadan is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is nu toch vastentijd voor christenen?
nee.quote:
Vastenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is nu toch vastentijd voor christenen?
Weer iets geleerd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee.
Katholieken vasten ook nu.
Maar ook daarbuiten eet ik overdag niet tot nauwelijks. Heulemaal geen zin an
ik neem brood en beleg mee naar werk, elk begin van de werk weekquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:58 schreef kree het volgende:
als jullie morgen vroeg aan het werk gaan,
wat smeren jullie dan of maken je broodjes en lunch enzo?
Ik weet niet hoe goed dit voor mijn humeur is. Ik kan prima uren zonder eten als ik wakker ben maar als ik dan honger krijg moet ik ook eten anders ben ik niet zo leuk meer.quote:
viesmadquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed dit voor mijn humeur is. Ik kan prima uren zonder eten als ik wakker ben maar als ik dan honger krijg moet ik ook eten anders ben ik niet zo leuk meer.
Als ik in het weekend tot twaalf uur in bed lig te rotten kan ik ook zonder eten tot 's avonds. Doordeweeks is het lastiger.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed dit voor mijn humeur is. Ik kan prima uren zonder eten als ik wakker ben maar als ik dan honger krijg moet ik ook eten anders ben ik niet zo leuk meer.
Ja lastig eten als je slaaptquote:
Daarom om de zoveel tijd de @Ama's volproppen met gebakken eieren, fanta, slagroomsoesjes, boerenkool met rookworst, vanillevla, karnemelk, makreelfilet en aardappelkrieltjes.quote:
Ik eet altijd binnen 5 minuten nadat ik uit bed benquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik in het weekend tot twaalf uur in bed lig te rotten kan ik ook zonder eten tot 's avonds. Doordeweeks is het lastiger.
ik meestal binnen 1 tot 4 uur na uit bed komenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik eet altijd binnen 5 minuten nadat ik uit bed ben
quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daarom om de zoveel tijd de @:Ama's volproppen met gebakken eieren, fanta, slagroomsoesjes, boerenkool met rookworst, vanillevla, karnemelk, makreelfilet en aardappelkrieltjes.
3, 4 x daags
Damnquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik eet altijd binnen 5 minuten nadat ik uit bed ben
"Vlinderen"quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
's ochtends eerst vlinder zoenen
dan koffie
dan peuk
of eerst peuk en dan koffie
maar eerst vlinderen
Bed uit, kleren aan, naar de wc en daarna ontbijtenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik meestal binnen 1 tot 4 uur na uit bed komen
Ja, maar goed.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Zie deze haters @:essnhills @:4EverBlackEyed
quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Cant park there mate @:4everblackeyed
alle medeweggebruikers bombastisch side-eyen zekerquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar goed.
[..]!!
Ik moet binnenkort over de A15, ook wel optimaal genieten daar
Shitquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alle medeweggebruikers bombastisch side-eyen zeker
Nou ik krijg het eerste uur nadat ik wakker ben sowieso niks door mijn strot hoor. Ja drinken maar verder niet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bed uit, kleren aan, naar de wc en daarna ontbijten
jack daniels zekerquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik krijg het eerste uur nadat ik wakker ben sowieso niks door mijn strot hoor. Ja drinken maar verder niet.
Sowquote:
Ja ik roep eigenlijk wel altijd dat ik al 10 jaar ofzo geen alcohol meer drink maar eigenlijk ben ik gewoon een alcoholist.quote:
Misschien moet je niet met 130 door een woonerf proberen te rijdenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik reed net op een weg met zulke extreme drempels dat ik denk dat m'n auto na een paar keer uit elkaar valt
quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik roep eigenlijk wel altijd dat ik al 10 jaar ofzo ging alcohol meer drink maar eigenlijk ben ik gewoon een alcoholist.
hmm neequote:Op donderdag 6 maart 2025 22:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik roep eigenlijk wel altijd dat ik al 10 jaar ofzo ging alcohol meer drink maar eigenlijk ben ik gewoon een alcoholist.
Rij eens normaal over die drempels heen danquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik reed net op een weg met zulke extreme drempels dat ik denk dat m'n auto na een paar keer uit elkaar valt
Melk-dronkenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja als ik zei stoned bedoelde ik eigenlijk dronken.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja als ik zei stoned bedoelde ik eigenlijk dronken.
Ik weet echt niet hoe ik altijd pure wodka dronk enz. Als ik er nu aan denk moet ik al kotsen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmm nee
één druppel daniels door je keel en je zit tegen het plafond, weet ik zeker
Ja, ik heb dus nu Tresor- brownie.quote:
Vandaag mag dat...quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus nu Tresor- brownie.
Iets minder grote portie dan normaal, maar alsnog heb ik het idee dat dit 2 porties zijn
Morgen niet meer?quote:
Zin in brownie. Dankjewel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus nu Tresor- brownie.
Iets minder grote portie dan normaal, maar alsnog heb ik het idee dat dit 2 porties zijn
NEE.quote:
Tequila?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
volgens mij was het gewoon spiritus met een kleurtje
Graag gedaanquote:
Ja, maar dat doe ik altijd alquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
NEE.
Alleen als je cavia's, soms, uit kanonnen schiet
Beetje jammer dat ik dat niet in huis heb en dat de winkel dicht is.quote:
Truckerbumperkoppenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar goed.
[..]!!
Ik moet binnenkort over de A15, ook wel optimaal genieten daar
ja met zo'n beestje op de bodemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Zekerquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rij eens normaal over die drempels heen dan![]()
Oh en mag ik mijn muffin ?
Ik wilde zeggen: speel eens door, nvmquote:
Kan je dat plaatje nog een keer laten zien met die muffins?quote:
Ik moest stapvoets over drempels in een als doorgaande weg vermomde 30km zone.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet je niet met 130 door een woonerf proberen te rijden
Niet nuquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je dat plaatje nog een keer laten zien met die muffins?
Morgen?quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja met zo'n beestje op de bodemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Your beauty never ever scared me.
Heb je je waggie verlaagd?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moest stapvoets over drempels in een als doorgaande weg vermomde 30km zone.
IK BEGON NIETquote:
ja haha doen er een hoop ook hier. of ff tosti maken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik neem brood en beleg mee naar werk, elk begin van de werk week
hmmms ik doe meestal ff "beste" naam. of iets zo geldelijke als ik mailtje krijg van wie de fuck ik weer neit van kantoor.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die zakelijke mails zonder aanhef schrijven of alleen je naam vermelden, die mogen wat mij betreft in de zon gelanceerd worden.
Koop een opvoeding
heeeeeeeeeeeeeeeeeujjjjjj 4ebebebebedepebebebebequote:Op donderdag 6 maart 2025 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die zakelijke mails zonder aanhef schrijven of alleen je naam vermelden, die mogen wat mij betreft in de zon gelanceerd worden.
Koop een opvoeding
"4E"quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:32 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ik doe meestal ff "beste" naam. of iets zo geldelijke als ik mailtje krijg van wie de fuck ik weer neit van kantoor.
maar hoe krijg jij ze dan als aanhef dan?
Zie, dat is toch veel prettiger ?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeujjjjjj 4ebebebebedepebebebebe
hier heb je de scan van de handgeschreven notulen (78 pagina's). graag morgen in 6-voud getypt retour,
joejoe
NACH HAUSE ?quote:
Daar is AI voor bedacht.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeujjjjjj 4ebebebebedepebebebebe
hier heb je de scan van de handgeschreven notulen (78 pagina's). graag morgen in 6-voud getypt retour,
joejoe
*schuift Etto naar voren als woordvoerderquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:39 schreef kree het volgende:
ik kom hier ff als jullie niet erg vinden, ben beetje klaar met DTS ook nu. :")
ik doe lief he? ben hier beetje soort van nieuw. maar ok.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*schuift Etto naar voren als woordvoerder
welkom.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:39 schreef kree het volgende:
Dat was een uur geleden ook al.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:39 schreef kree het volgende:
haha thx. ik weet niet dynamiek hier, naja zal wel meevallen. maar kijk ff kat uit de boom want zo ben ik nou eenmaalquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
welkom.
Alstublieft, een roosje
En als die mensen van DTS dit nou ook lezen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:39 schreef kree het volgende:
en een jaar en jaar ervoor ook al wel eens. maar ok heb gewoon ff geen zin meer joh in dat gezeik en over op alles korrel zout te leggen.quote:
ja, dit is eigenlijk de enige sc die niet op batterijzuur drijft...quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:42 schreef kree het volgende:
[..]
en een jaar en jaar ervoor ook al wel eens. maar ok heb gewoon ff geen zin meer joh in dat gezeik en over op alles korrel zout te leggen.
mss is deze sc leuker
quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, dit is eigenlijk de enige sc die niet op batterijzuur drijft...
meen ik. gewoon leuk hier.
ja, allemaal leuke mensen hier.quote:
Kan eigenlijk echt nietquote:
Zelfgemaakt?quote:
Ja zoiets. Het is een Duits/Fins lied trouwens.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en dan heet het liedje ineens ICH BIN DA?
Oeh zoooo lekker!quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfgemaakt?![]()
Ik ga (waarschijnlijk over 2 maanden ofzo) naar Buddha
Ben benieuwd
Let op dat je de doos niet meebaktquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:46 schreef CherryLips het volgende:
En zelfgemaakt als in: Knorr wereldgerecht
Ik las "je doos"quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Let op dat je de doos niet meebakt
Haha ja.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
NOU JA ZEG...
Ik ben een HEER.
Ja, dat schiet lekker op.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik las laatst ergens dat je die kruidenzakjes van die wereldgerechten ook makkelijk zelf kon maken maar vervolgens zetten ze er niet bij hoe.
Ik ben echt dom dus je moet zulke dingen echt uitspellen voor me. Ik heb dus niks aan zulke uitspraken.quote:
https://eviekookt.nl/10-k(...)er-pakjes-en-zakjes/quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben echt dom dus je moet zulke dingen echt uitspellen voor me. Ik heb dus niks aan zulke uitspraken.
aheeemm....quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kip Madras ziet er ook wel lekker uit
Ja maar huisdier laten inslapen ofzo is altijd kut. Was er recent nog met Draco.quote:
Eens even zien.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://eviekookt.nl/10-k(...)er-pakjes-en-zakjes/
Zoiets?
quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar huisdier laten inslapen ofzo is altijd kut. Was er recent nog met Draco.
8 uur zoeken naar dat potje Guyaanse Kruidwortelpaprikakurkumapoederquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eens even zien.
Als ik eerst voor 20 euro aan vage potjes moet halen haak ik af.
en die is dan net op, hebben ze alleen nog Boliviaanse Kruidwortelpaprikakurkumapoeder.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
8 uur zoeken naar dat potje Guyaanse Kruidwortelpaprikakurkumapoeder
Nieuwe zender voor de slagboom. Kost 23 euro en moet ik contant bij iemand in de brievenbus gooien morgen ofzo. Zal wel dertig euro pinnen en iets te vreten kopen voor het wisselgeld.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nieuwe zender voor de slagboom. Kost 23 euro en moet ik contant bij iemand in de brievenbus gooien morgen ofzo. Zal wel dertig euro pinnen en iets te vreten kopen voor het wisselgeld.
ha wat. slagboom waarvoor is die dan?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nieuwe zender voor de slagboom. Kost 23 euro en moet ik contant bij iemand in de brievenbus gooien morgen ofzo. Zal wel dertig euro pinnen en iets te vreten kopen voor het wisselgeld.
👀quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja nee ja, want dan slaapt ze vannacht te weinig
ja maar van wat? lijkt me niet als het niet anders is als voor werk dat die dat betalen?quote:
shit het is al 11 uur... ik dacht 10quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:01 schreef Ama het volgende:
Als ik nu zou slapen en iemand maakt me wakker dan slaap ik vannacht niet meer hoor.
Van m'n eigen auto. Voor m'n huis. Zodat niet iedereen en z'n moeder z'n auto daar neerzet. Al houdt die zender dat ook niet altijd tegen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar van wat? lijkt me niet als het niet anders is als voor werk dat die dat betalen?
quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
shit het is al 11 uur... ik dacht 10
ik ben meer fan van die platte als de ribbel chips wel eigenlijkquote:
Ik heb nog wel een liter.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:02 schreef mschol het volgende:
ik lust nog wel een litertje melk, maar die is bijna op
Ja sowieso altijd halfvol.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
morgen weer nieuw halen
wel halfvol trouwens.. vol vind ik helemaal niet zo lekker
ahaha ok parkeer problemen, vertel mij er niet over. heb luxe huizen met oprij stuk voor huis hun oprit dus.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van m'n eigen auto. Voor m'n huis. Zodat niet iedereen en z'n moeder z'n auto daar neerzet. Al houdt die zender dat ook niet altijd tegen.
Ik heb geen idee wat hier staat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:04 schreef kree het volgende:
[..]
ahaha ok parkeer problemen, vertel mij er niet over. heb luxe huizen met oprij stuk voor huis hun oprit dus.
maar parkeren liever aan mijn kant waardoor de rest nergens kan parkeren, nu heb ik 1 auto. aan overkant gemiddeld 3 met kinderen enzo die maar neerzetten.
trusten bosquote:Op donderdag 6 maart 2025 23:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook maar naar bed. Als ik morgen weer dezelfde wijk heb als de afgelopen 2 keer op vrijdag, ben ik waarschijnlijk zo klaar met die wijk.. Hoop of op meer post of op een grotere wijk...
quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hier staat.
Raarquote:Op donderdag 6 maart 2025 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat die dingen niet gratis geproduceerd worden blijkbaar.
Ja ook wel eens.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al vind ik 23 euro ook wat overdreven maar goed.
trustenquote:Op donderdag 6 maart 2025 23:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook maar naar bed. Als ik morgen weer dezelfde wijk heb als de afgelopen 2 keer op vrijdag, ben ik waarschijnlijk zo klaar met die wijk.. Hoop of op meer post of op een grotere wijk...
wat snap je niet? leg het wel weer uit, want weet ben soms onduidelijk?quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hier staat.
Na vier keer lezen ging er een lampje rinkelen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:07 schreef kree het volgende:
[..]
wat snap je niet? leg het wel weer uit, want weet ben soms onduidelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |