SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Maar no pressure Zwabbie![]()
Dat is wel lekkerder dan broodballetjesquote:
Dat zijn dan ook gewoon belangrijke vragenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
Je kunt hier nooit zeggen wat je gaat eten zonder 20 vragen.
Een van de weinige dingen waar mensen hier niet getriggered raken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook gewoon belangrijke vragen
Mental image dat je op de bank paprikachips aan een voetbal zit te voeren.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb paprika chips erbij gepakt voor bij de voetbal.
Ja, die mag ook eten .quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mental image dat je op de bank paprikachips aan een voetbal zit te voeren.
Godts liet weer zien hoe slim Belgen (niet) zijnquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb je wel goede paprikachips gepaktquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
They've summoned the food demonquote:
Bedoel je gerriederrie? :pquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit je weer te blazen en te spetteren?
Ik heb daar geen problemen meequote:Op donderdag 6 maart 2025 21:16 schreef kree het volgende:
zucht soms ben ik DTS ook ff zat, vinden jullie het heel erg als ik hier dan ff kom buurten?
gelukkigquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb daar geen problemen mee
Geen idee hoe die smaakt, maar ribbelchips is vrijwel altijd de lekkerste bij paprikaquote:
Niemand hier heeft iets bijzonders te melden.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:17 schreef kree het volgende:
niet dat ik echt veel bijzonders te melden heb hoor en val er beetje in.
Het zijn van die half lege zakken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:19 schreef Ama het volgende:
Lay's paprika ribbel vond ik altijd wel lekker maar ik vind veel chips maar tegenvallen tegenwoordig. Ik wil gewoon veel te zoute chips.
Ik heb nog een klein zakje maar ja dat is zo'n uitdeelzakje, die inhaleer je ook in 1x.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:19 schreef CherryLips het volgende:
Nu wil ik ook chips. En ik eet zelden chips.
Dit is hoe influencers werken.
Om mij te pesten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:22 schreef CherryLips het volgende:
Waarom is witte chocola ook een stuk duurder geworden? Het is niet eens chocola.
Ik vind zoute ribbelchips het lekkerste. Maar heb dat hier alleen nog maar van een huismerk gezien dat niet lekker isquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee hoe die smaakt, maar ribbelchips is vrijwel altijd de lekkerste bij paprika
Om nog meer winst te makenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:22 schreef CherryLips het volgende:
Waarom is witte chocola ook een stuk duurder geworden? Het is niet eens chocola.
na ik had het beetje over muziek enzo en/of muzikant. maarja min of meer is er alweer beetje over van geen zin in.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niemand hier heeft iets bijzonders te melden.
Door Putin.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:22 schreef CherryLips het volgende:
Putinquote:
omdat cacaoboterquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:22 schreef CherryLips het volgende:
america fails. america fails first. dat zou ie moeten zeggen met meerdere trouwens.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
Putintrump
allemaal deals waar wij niks van afweten.
USA boeit de rest van wereld toch niet,. America first enzo.
ze zullen zo nog een zinloze oorlog starten op eigen houtje, naja uit verleden we weten hoe die afliepen.
En de scherpe blik is ook al jaren zoekquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:26 schreef kree het volgende:
[..]
america fails. america fails first. dat zou ie moeten zeggen met meerdere trouwens.
Koeweit .... fail
Irak.. fail
iran.. fail
Afghanistan.. fail
vietnam. fail
en nog wat dingen. niet al te veel vertrouwen heb ik erin, maarja goed usa slikt het voor zoete koek.
Ik heb deze week Lindt 2 voor 3,49 bij de AHquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:20 schreef CherryLips het volgende:
En ze hebben "mijn" chocola niet meer bij de boni. Misschien is het wel goed voor me.
het is een politiek spelletje geworden denk ik, met niet meer mensenlevens die er om doen, maar politiek gewin en zeker die Trump vertrouw ik er niet in.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En de scherpe blik is ook al jaren zoek
Had laatst gewone lays paprika, dat smaakt echt naar gebakken bakpapier ofzo, zit echt 0 smaak meer aanquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:19 schreef Ama het volgende:
Lay's paprika ribbel vond ik altijd wel lekker maar ik vind veel chips maar tegenvallen tegenwoordig. Ik wil gewoon veel te zoute chips.
Ik denk dat je POTUS bedoelt. Amerika kent geen MPquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:32 schreef kree het volgende:
[..]
het is een politiek spelletje geworden denk ik, met niet meer mensenlevens die er om doen, maar politiek gewin en zeker die Trump vertrouw ik er niet in.
Maargoed hij heeft hoop beloften gedaan en USA slikt het voor koek, maar na 4 jaar is ie ook wel weer weg.
ik had liever Obama toch dan nog in deze. en die demente die had sowieso al niet eens MP moeten worden. maar ok.
Is dat weer zo'n typisch Nederlands dingetje dan? Net als dat eigenlijk alleen hier paprikachips populair is en in de rest van de wereld nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind zoute ribbelchips het lekkerste. Maar heb dat hier alleen nog maar van een huismerk gezien dat niet lekker is
Hier en in omringende landen zie ik ook wel gewoon paprikachips. Maar die ribbelchips is wel meer Nederlands misschien ja.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat weer zo'n typisch Nederlands dingetje dan? Net als dat eigenlijk alleen hier paprikachips populair is en in de rest van de wereld niet
Ik vind dat echt jammer. Ik wil gewoon een droge bek hebben door het zout als ik chips eet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had laatst gewone lays paprika, dat smaakt echt naar gebakken bakpapier ofzo, zit echt 0 smaak meer aan
Weet niet, mijn zak is dezelfde kleur als on Duitsland.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
In andere landen hebben de zakken toch andere kleuren of vergis ik me daarin??
In SCHMETTERLING-land houden ze heel erg van paprikachips begreep ik.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier en in omringende landen zie ik ook wel gewoon paprikachips. Maar die ribbelchips is wel meer Nederlands misschien ja.
Ja, dat is soms echt heel verwarrendquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij hebben we dat hier ook niet meer.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:37 schreef kwiwi het volgende:
Kan trouwens die Lays Light chips nergens meer vinden in Duitsland of FrankrijkHeb je dat in Nederland nog? Hier heeft dat sowieso nooit bestaan.
Misschien was ik de enige afnemerquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we dat hier ook niet meer.
Als ik Lay's light in typ in de Jumbo app dan krijg ik de oven baked chips te zien.quote:
groentechips vind ik ook wel lekkerquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik Lay's light in typ in de Jumbo app dan krijg ik de oven baked chips te zien.Ook wel lekker trouwens.
precies. je snapt wat ik bedoel dus. ben er ook niet in onderlegt. maar dat idee dus.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat je POTUS bedoelt. Amerika kent geen MP
Ja dat willen ze dan nog wel eens een vreemde kleur geven.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij bestaat dat al jaren niet meer. Maar de gewone Lays heeft tegenwoordig al minder smaak dan die light ooit hadquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:37 schreef kwiwi het volgende:
Kan trouwens die Lays Light chips nergens meer vinden in Duitsland of FrankrijkHeb je dat in Nederland nog? Hier heeft dat sowieso nooit bestaan.
Ligt niet zoveel boeiends meer in hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
nog even @:Ama's ijskast leegroven
dan neem ik de ijskast zelf wel meequote:Op donderdag 6 maart 2025 21:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt niet zoveel boeiends meer in hoor.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dan neem ik de ijskast zelf wel mee
Wat moet jij met zo'n modern apparaat, jij pekelt toch nog alles gewoon?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dan neem ik de ijskast zelf wel mee
met de handquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat moet jij met zo'n modern apparaat, jij pekelt toch nog alles gewoon?
Zag weer de Snickers ijsjes enzo in de aanbieding.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt niet zoveel boeiends meer in hoor.
Ja waar dan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag weer de Snickers ijsjes enzo in de aanbieding.
Ja ik woon niet zo groot en na 6 jaar is het wel een beetje vol inmiddels.quote:
Chocolonelyquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat willen ze dan nog wel eens een vreemde kleur geven.
Chocolade is het nog irritanter, daar hebben ze in het buitenland vaak de melkchocolade in het rood en puur in blauw
kan altijd vollerquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik woon niet zo groot en na 6 jaar is het wel een beetje vol inmiddels.Ja het kan altijd voller maar een beetje levensruimte is ook wel fijn.
Moet je ook allemaal schoonmaken.quote:
Gewoon abbonnement op swifferquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet je ook allemaal schoonmaken.En een klein huisje lijkt zo volgepropt nog kleiner.
Dat zou wel echt top zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gewoon abbonnement op swiffer
Ik heb nergens gezegd dat ik die ijsjes wil eten alleen dat ik ze wil kopen.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik die ijsjes wil eten alleen dat ik ze wil kopen.
Jammer weer dit.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar van deze liggen![]()
[ afbeelding ]
Bij de AH is de Magnum 1+1quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag weer de Snickers ijsjes enzo in de aanbieding.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik kan ze ook nergens meer vindenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:52 schreef Ama het volgende:
Ik zie ze hier niet in de folder.@:cherrylips
Overgegevenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar van deze liggen![]()
[ afbeelding ]
Teleurstellend.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan ze ook nergens meer vinden
Zo klein woon je toch niet?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet je ook allemaal schoonmaken.En een klein huisje lijkt zo volgepropt nog kleiner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |