SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Maar no pressure Zwabbie![]()
Dat is wel lekkerder dan broodballetjesquote:
Dat zijn dan ook gewoon belangrijke vragenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
Je kunt hier nooit zeggen wat je gaat eten zonder 20 vragen.
Een van de weinige dingen waar mensen hier niet getriggered raken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook gewoon belangrijke vragen
Mental image dat je op de bank paprikachips aan een voetbal zit te voeren.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb paprika chips erbij gepakt voor bij de voetbal.
Ja, die mag ook eten .quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mental image dat je op de bank paprikachips aan een voetbal zit te voeren.
Godts liet weer zien hoe slim Belgen (niet) zijnquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb je wel goede paprikachips gepaktquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
They've summoned the food demonquote:
Bedoel je gerriederrie? :pquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit je weer te blazen en te spetteren?
Ik heb daar geen problemen meequote:Op donderdag 6 maart 2025 21:16 schreef kree het volgende:
zucht soms ben ik DTS ook ff zat, vinden jullie het heel erg als ik hier dan ff kom buurten?
gelukkigquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb daar geen problemen mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |