Gezellig dat je er bentquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Ondertussen in Rosmalen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Ondertussen in Rosmalen:
[ afbeelding ]
Het diurde even, de afstandsbediening reageert niet zo fijn in de browser, maar het is geluktquote:
Dit had ik eigenlijk wel moeten weten.quote:
De titel wist ik wel, de artiest nietquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit had ik eigenlijk wel moeten weten.
Ik hoor het nu ookquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:13 schreef Melting het volgende:
Ik hoor steeds.... ik heb zo'n spierpijn......
Ik gelukkig niet. Bij mij is een nep Tom Jones keihard op de tv aan het bleren.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:13 schreef Melting het volgende:
Ik hoor steeds.... ik heb zo'n spierpijn......
Staat sbs6 aan?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet. Bij mij is een nep Tom Jones keihard op de tv aan het bleren.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet. Bij mij is een nep Tom Jones keihard op de tv aan het bleren.
Mijn man vindt die battle of the bands of hoe het ook heet, leuk. Dus dat staat elke zaterdag aan.quote:
Waarom was je voor Polen, en niet voor Noorwegen?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb vanmiddag Polen aangemoedigd, het moet niet gekker worden.
De Noren achter me namen het me niet in dank af![]()
[ afbeelding ]
Symph kijkt/luistert dat tijdens z’n werk terug, ik wil die ellende niet op de tvquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man vindt die battle of the bands of hoe het ook heet, leuk. Dus dat staat elke zaterdag aan.
Ik ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:18 schreef livelink het volgende:
Ik weet niet of het komt omdat het vandaag zo warm was, maar nu heb ik het echt koud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |