Normaal gaat hij boven kijken, dus dan heb ik er geen last van. Nu dendert het door mijn koptelefoon heen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph kijkt/luistert dat tijdens z’n werk terug, ik wil die ellende niet op de tv
Het isniet zo’n bijster sympathiek team, hoewel ze nu met een hoop nieuwe speelsters een stuk leuker zijn, en Polen deed het onverwacht heel erg goed tegen ze. Er zat een stunt in de lucht, maar de wedstrijd was 7 minuten te lang voor Polen helaas.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom was je voor Polen, en niet voor Noorwegen?
Geen Nora Murkquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het isniet zo’n bijster sympathiek team, hoewel ze nu met een hoop nieuwe speelsters een stuk leuker zijn, en Polen deed het onverwacht heel erg goed tegen ze. Er zat een stunt in de lucht, maar de wedstrijd was 7 minuten te lang voor Polen helaas.
Ik vond het al knap dat je de artiest wist.quote:
Pete Townsendquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Face the face van die vent van The Who
Heel herkenbare stem heeft hijquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vond het al knap dat je de artiest wist.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Face the face van die vent van The Who
quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja euh, ik vergeet de artiest altijd, titel is Living without you
Dat Britse klopt.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:30 schreef livelink het volgende:
Dit is John Mayer in ieder geval. Ik gok dat de titel Half of my Heart is.
Fantastische gitaristquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Geen idee… lekker kabbelend niemendalletje
Mijn dochter was indertijd behoorlijk fan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Geen idee… lekker kabbelend niemendalletje
Ach ja, daar had hij ook even wat mee.quote:
Beiden hebben nogal wat ‘partners’ versletenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, daar had hij ook even wat mee.
Inderdaad. Zat ik me net ook te bedenken....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:38 schreef livelink het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat men toen met zo'n tekst weg kwam. Tegenwoordig zou dat veel ophef veroorzaken.
Dat laatste inderdaad. Verheerlijking van zelfmoord.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad. Zat ik me net ook te bedenken....
Je weet helemaal niet of het pijnloos is. En tegenwoordig zou het vooral gezien worden als aanzetten tot zelfmoord.
quote:
Ja, er was ook wel echt een gelijkenis.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
De zoon van de acteur die de vader speelde in Growing Pains
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben gaar van de hele dag in de zon liggen. Trusten
Welterustenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben gaar van de hele dag in de zon liggen. Trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |