Sterker nog, slechts 40 km. van Rosmalen.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Je weet al wel dat je gaat verhuizen, maar nog niet waar naartoe?
Je komt steeds dichterbij.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Sterker nog, slechts 40 km. van Rosmalen.
Dat is wel redelijk om de hoekquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Sterker nog, slechts 40 km. van Rosmalen.
Wat heb jij op de lijst gezet?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kort gezegd. We moeten hier als woonbegeleiding in/voor September weg. Er is niks gevonden voor ons allemaal samen dus worden we de komende maanden ergens individueel geplaatst in de al door de GGZ gebruikte woningen/woonvormen
. We hebben allemaal prioriteit nummer 1 dus slaan de wachtlijst over. Ieder nu vrijkomende plek is altijd in eerste instantie voor een van ons. We hebben allemaal al een vragenlijst moeten invullen over onze behoeftes en wensen. Dinsdag krijg ik te horen wat de opties voor mij zullen zijn..
ja + Butler en bodyguardquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat heb jij op de lijst gezet?
Zowel inpandig als uitpandig zwembad?
Ik hoop dat je echt op een hele fijne plek terecht komt!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kort gezegd. We moeten hier als woonbegeleiding in/voor September weg. Er is niks gevonden voor ons allemaal samen dus worden we de komende maanden ergens individueel geplaatst in de al door de GGZ gebruikte woningen/woonvormen
. We hebben allemaal prioriteit nummer 1 dus slaan de wachtlijst over. Ieder nu vrijkomende plek is altijd in eerste instantie voor een van ons. We hebben allemaal al een vragenlijst moeten invullen over onze behoeftes en wensen. Dinsdag krijg ik te horen wat de opties voor mij zullen zijn..
Auto met chauffeur vind ik toch wel een eerste vereiste/quote:
Helemaal niet veeleisend dus.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Auto met chauffeur vind ik toch wel een eerste vereiste/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |