Redelijk vaak wel bij mij. Ik probeer op maandag, woensdag en vrijdag op kantoor te zijn, maar de maandag is het opstaan wat moeilijker en blijf ik toch vaak thuis.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dan ik ook.
Maar hoe vaak komt dat voor op een maandag? Bij mijn nagenoeg nooit.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Redelijk vaak wel bij mij. Ik probeer op maandag, woensdag en vrijdag op kantoor te zijn, maar de maandag is het opstaan wat moeilijker en blijf ik toch vaak thuis.
Ik ken eigenlijk alleen dit nummer van hen, denk ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Paar jaar geleden heb ik ze nog live gezien in EHV
Is ook hun enige echt bekende in NLquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen dit nummer van hen, denk ik.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:40 schreef livelink het volgende:
Ik vond die clip ook indrukwekkend, met al die gezochte kinderen.
Opstaan is bij mij nooit het probleem. Uitslapen betekent om 7:15 wakker worden, en verslapen kanik me niet meer heugenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Redelijk vaak wel bij mij. Ik probeer op maandag, woensdag en vrijdag op kantoor te zijn, maar de maandag is het opstaan wat moeilijker en blijf ik toch vaak thuis.
Ik kan me de clip niet herinneren. Morgen eens opzoeken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:40 schreef livelink het volgende:
Ik vond die clip ook indrukwekkend, met al die gezochte kinderen.
Ik heb me eind vorig jaar voor het laatst en het eerst echt verslapen, werd wakker gebeld door het werk waar ik bleef/waarom ik er niet wasquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Opstaan is bij mij nooit het probleem. Uitslapen betekent om 7:15 wakker worden, en verslapen kanik me niet meer heugen
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Op dit moment bevindt 75% van de aanwezigen hier zich in Brabant
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Je weet al wel dat je gaat verhuizen, maar nog niet waar naartoe?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga over een paar maanden verhuizen. Al blijf ik wel gewoon in de regio is het nog niet bekend of het in Eindhoven is of er buiten. ..
Bij deze werkgever is het me een keer overkomen, maar inmiddels ook al meer dan 10 jaar geleden.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb me eind vorig jaar voor het laatst en het eerst echt verslapen, werd wakker gebeld door het werk waar ik bleef/waarom ik er niet was![]()
![]()
![]()
Ik ben er een kleine 60 km. vandaan. Valt nog mee.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Redelijk in de buurt welquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben er een kleine 60 km. vandaan. Valt nog mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |