SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
We slapen in het ziekenhuisquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kun je dan vanavond nog een beetje slapen of duurt dat de hele nacht?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Gquote:Well, life can be a riot
Oeh spannend! Succes alvast!quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vanavond begint de inleiding, half 8 moeten we ons melden dus ik verwacht morgenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Echt wel! Dankjewel!quote:
Ik had gezegd vanaf half 8 off te gaan tot de kleine er is maar zoals Dot zegt: eerst zien, dan geloven
quote:
Well, life can be a riot
Ach, we merken het wel, ook onzin om offline te blijven terwijl je eigenlijk een update wil gevenquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Echt wel! Dankjewel!
Ik had gezegd vanaf half 8 off te gaan tot de kleine er is maar zoals Dot zegt: eerst zien, dan gelovenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Zou wel een record zijn, een note voor iemand die nog geboren moet worden
succesquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Echt wel! Dankjewel!
Ik had gezegd vanaf half 8 off te gaan tot de kleine er is maar zoals Dot zegt: eerst zien, dan gelovenDo what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Echt wel! Dankjewel!
Ik had gezegd vanaf half 8 off te gaan tot de kleine er is maar zoals Dot zegt: eerst zien, dan geloven
Well, life can be a riot
Ja, het is afleiding natuurlijk, ik zal echt niet elke seconde naar dr doos kijken of er al wat komtquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach, we merken het wel, ook onzin om offline te blijven terwijl je eigenlijk een update wil geven
Maar anderzijds wil ik er wel elke seconde voor haar zijn. Ik zie het wel, ik weet wel dat ik straks geleefd ga worden.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ik zit ff dit te kijken
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben totaal geen motor rijder. maar volg haar avonturen nog wel, altijd ff grappig om te kijken
Do what you love, love what you do!![]()
bij een positieve note een abo cadeau zou geen slecht idee zijn? @SwJquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh ja, bij de eerste note een abo kadoDo what you love, love what you do!![]()
Dan zal die note lang op zich laten wachtenquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:55 schreef kree het volgende:
[..]
bij een positieve note een abo cadeau zou geen slecht idee zijn? @:SWJ
het is bewezen dat belonen ipv afstraffen beter werktquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan zal die note lang op zich laten wachten
ik heb wel eens een positieve note gehad
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: