Meer van het iers volksdansen dusquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy zijn motoriek herken ik bij mijzelf
Het lullige isquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:56 schreef KinKiJan het volgende:
Pootje: "Denk dat 't toch een van m'n hoogtepunten is van Big Brother; tactical meesterbrein Jordy overclassed met strategie, patat!"
Sharice: "Patat! En acting skills"
Pootje: "En acting skills, all in! En Janey Waney, met haar 007. Oh jongens toch, magnifiek"Ook voor Pootje telt 'hoogmoed komt voor de val', maar eens, deze ronde is leuk uitgespeeld zo.
Vergeet het klagen en praten over anderen nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het lullige is
Pootje heeft 0,0 bijgedragen
Ow ja broodbakken
Wedde dat het wel mag alles voor de kijkcijfers.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoop dat FEBO deze cringe niet toelaat in hun 15 minuten live
En zeggen dat hij naar huis wilquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vergeet het klagen en praten over anderen niet
Niet geschikt voor uitzendingquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:01 schreef Tascha071 het volgende:
Waarom zien we de podcast van Milena Jane en sharice niet?
Soww, heftige uitspraken gemist.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien gaat na BB niet een terasje pakken met Jane.
Je bedoelt die schimmel??quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:01 schreef Snensie het volgende:
[..]
En overal zijn poepbacteriën verspreiden.
Ze ligt er verder niet wakker vanquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Soww, heftige uitspraken gemist.
Maar ze accepteert nog wel de maaltijden? Heftig
quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:04 schreef greysbones het volgende:
Vindt het wel een beetje viezzz
Pootje die aan zijn voeten zat te plukken
Zou wat zijn, gezien Jeffrey met z'n tattooquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:04 schreef czvt het volgende:
Zijn er mensen die echt denken dat Jolien en Jeffrey ooit een koppel worden? Ik denk alvast van niet afgaande op hun interactie in BB.
Straks lekker iets maken in de keuken 🤢quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:04 schreef greysbones het volgende:
Maar minder vies dan het dansjequote:Op donderdag 6 maart 2025 14:04 schreef greysbones het volgende:
Paar weken, maandjes misschien?quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:04 schreef czvt het volgende:
Zijn er mensen die echt denken dat Jolien en Jeffrey ooit een koppel worden? Ik denk alvast van niet afgaande op hun interactie in BB.
pootje heeft ze allemaal zand in de ogen gestrooidquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:56 schreef KinKiJan het volgende:
Pootje: "Denk dat 't toch een van m'n hoogtepunten is van Big Brother; tactical meesterbrein Jordy overclassed met strategie, patat!"
Sharice: "Patat! En acting skills"
Pootje: "En acting skills, all in! En Janey Waney, met haar 007. Oh jongens toch, magnifiek"Ook voor Pootje telt 'hoogmoed komt voor de val', maar eens, deze ronde is leuk uitgespeeld zo.
Brood is hopelijk al klaarquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:06 schreef Snensie het volgende:
[..]
Straks lekker iets maken in de keuken 🤢
quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:04 schreef czvt het volgende:
Lekker brooddeeg knedenquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:06 schreef Snensie het volgende:
[..]
Straks lekker iets maken in de keuken 🤢
welke tattoo? blijkbaar iets gemistquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou wat zijn, gezien Jeffrey met z'n tattoo
😂 😞quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt die schimmel al erg genoeg kom jij nog met poepbacterie aan.![]()
![]()
![]()
Op z'n arm de naam van Jolien.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:08 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
welke tattoo? blijkbaar iets gemist
Ah bah vind ik gooorquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:08 schreef greysbones het volgende:
En weer zit pootje te plukken
Als je het eenmaal ziet![]()
Oh hij doet dat zowiezo regelmatig hoor 😉quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:08 schreef greysbones het volgende:
En weer zit pootje te plukken
Als je het eenmaal ziet![]()
Sharice die zat te klagen over de sfeerquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice wil niet weg voordat het hele kartel weg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |