abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217008617
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 15:44 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
De kleur van de pet zou een hint kunnen zijn.
Heb vandaag een plukje volledig blauwe stoxx600 aandelen bijgekocht :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Faraday01 op 11-03-2025 16:00:08 ]
pi_217008633
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 15:38 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Zal wel geld opleveren, al die extra trades.
Wel wat extra arbitragemogelijkheden voor Flow, helemaal met dunne handel.
In this present crisis, government is not the solution to our problem; government is the problem. From time to time we've been tempted to believe that society has become too complex to be managed by self-rule, that government by an elite group is superior to government for, by, and of the people.
To regret is to compromise
pi_217008688
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 13:43 schreef nostra het volgende:

[..]
Geen Jim Cramer meer met Opening Bell straks. Dat doet wat met mijn OCD. (NYSE gaat naar 22 uur per dag).
Heb mij altijd afgevraagd waarom dat er openingstijden van de beurs zijn.
pi_217008737
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 15:58 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Heb mij altijd afgevraagd waarom dat er openingstijden van de beurs zijn.
Zal wel overgebleven zijn uit de periode dat er nog echt mensen met maagzweren op de beursvloer stonden.

Bekijk deze YouTube-video
pi_217008742
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 15:44 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Wel zolang de Donald aan de macht is, de markt is zo nerveus als de pest :P
Ik heb net een tijdje de orderboeken van een aantal aandelen bekeken. De volatiliteit is echt heel erg hoog. Het gaat alle kanten op, zelfs bij index ETF's die daar normaal veel minder mee te maken hebben zie je flinke volatiliteit.
pi_217008782
Als dit klopt dan blijft rood nog wel even de kleur van de liefde ... eh... aandelenmarkt...

NWS / Trump verhoogt importtarieven: 50% voor Canada.
pi_217008784
The Donald gaat voor 50% tarieven op Canadees staal en hij wil ook nog steeds Canada hebben. Ze mogen als concessie dan wel hun volkslied houden _O-
pi_217008801
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 16:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als dit klopt dan blijft rood nog wel even de kleur van de liefde ... eh... aandelenmarkt...

NWS / Trump verhoogt importtarieven: 50% voor Canada.
Dit gaat echt helemaal nergens meer over :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_217008821
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 16:10 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Dit gaat echt helemaal nergens meer over :')
ff crosspost

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 16:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Canada zou gewoon de export naar de US 1 kwartaal stil moeten leggen.

Dus alles, ruwe olie, hout, stroom, nikkel, aluminium, grondstof voor kunstmest, etc. Alles...

Dan kunnen 35 tot 50% van alle fabrieken, bouwbedrijven en boeren in de US het werk neerleggen.
pi_217008822
Note to self:
Time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market,
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_217008830
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 16:12 schreef Patroon het volgende:
Note to self:
Time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market, time in the market,
Of tóch timen? ;)
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_217008832
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 16:12 schreef Patroon het volgende:
Note to self:
Ja, dat hield ik me tot en met januari ook voor. En toen begon Trump gek te doen.

Het nieuwe adagium: "Als MAGA opkomst in het westen, verkoop je stonks, dat is het beste(ns)".
pi_217008842
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 16:13 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ja, dat hield ik me tot en met januari ook voor. En toen begon Trump gek te doen.
Ja jij stapte goed uit...maar ik weet zeker dat als ik uitstap, ik heel onrustig ga checken wanneer ik weer in moet stappen om de weg omhoog niet te missen.

Vaak gemaakte fout is dat mensen nu alsnog uitstappen en dan de weg omhoog missen en wachten tot hij weer daalt en dan aan de zijkant achter blijven...

Als ik er uit was gestapt op 140 (VWCE) was dat prima geweest...maar dat wil niet zeggen dat ik nu alsnog ga verkopen op 125...

edit: ik zit nog met 60% cash van het totale vermogen, dus mocht het echt laag gaan dan koop ik extra, net als toen met corona

edit2: mijn schoonpa roept al 5 jaar dat ik moet verkopen, als je maar lang genoeg roept, krijg je vanzelf gelijk.
  dinsdag 11 maart 2025 @ 16:20:12 #89
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217008869
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 16:15 schreef Patroon het volgende:

[..]
Ja jij stapte goed uit...maar ik weet zeker dat als ik uitstap, ik heel onrustig ga checken wanneer ik weer in moet stappen om de weg omhoog niet te missen.

Vaak gemaakte fout is dat mensen nu alsnog uitstappen en dan de weg omhoog missen en wachten tot hij weer daalt en dan aan de zijkant achter blijven...

Als ik er uit was gestapt op 140 (VWCE) was dat prima geweest...maar dat wil niet zeggen dat ik nu alsnog ga verkopen op 125...

edit: ik zit nog met 60% cash van het totale vermogen, dus mocht het echt laag gaan dan koop ik extra, net als toen met corona

edit2: mijn schoonpa roept al 5 jaar dat ik moet verkopen, als je maar lang genoeg roept, krijg je vanzelf gelijk.
ik denk dat als je parkeert op bitcoin of ether , dat je dan niets fout doet
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217008875
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 16:15 schreef Patroon het volgende:

[..]

precies, dat is de hele reden dat ik gewoon belegd blijf nu (muv wat individuele aandelen die ik eruit heb gedonderd, bijv Tesla om principiële redenen). Ik heb geen zin om continu te gaan checken waneer ik er dan weer moet instappen.

En die edit2 is inderdaad een geval waarin je ooit gelijk hebt. Zelfde niveau als 'mijn oma rookte 2 pakjes per dag en is 104 geworden'....
pi_217008880
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 16:20 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Crypto is misschien een ander verhaal, maar dit topic gaat over de beurs ;)
pi_217008895
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 16:20 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
In het verleden wel in crypto gezeten...maar daar ging ik niet goed op.
  dinsdag 11 maart 2025 @ 16:22:55 #93
323876 michaelmoore
pi_217008904
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 16:21 schreef Patroon het volgende:

[..]
btcoin en ether wordt wel stabieler , zo langzaam aan
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217008907
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 16:21 schreef Patroon het volgende:

[..]
Over m'n bitcoin zit ik dan weer niet in :P
  dinsdag 11 maart 2025 @ 16:28:28 #95
323876 michaelmoore
pi_217008975
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 15:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
Lijkt weer een rode dag te worden. Werkloosheidscijfers niet zo heel fantastisch. Al die ambtenaren ontslaan zal ook niet meehelpen.

edit: zowaar, ik zie groen
edit2: en nou is ie weer rood
de overheid reorganiseren is natuurlijk zeer prima, maar dat moet niet als een stier in een keukenkastje gebeuren

wat mij betreft moet de overheid hier ook ophouden met belastingheffen en toeslagen uitdelen aan jan en alleman

IB op 0,0 tot 30.000 euro arbeidsinkomen , daarboven 20%
openbaar vervoer gratis maken
alle belastingen, heffingen, bijtellingen en aftrekken op woningen op 0,0 zetten
alle toeslagen stopzetten asap
pensioenspaarplicht afschaffen
Status ZZP en Werknemerschap gelijk trekken. al die premies soc verzekering afschaffen

Alleen nog BTW heffen

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 11-03-2025 18:41:51 ]
  dinsdag 11 maart 2025 @ 18:40:42 #96
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_217010485
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 16:28 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
de overheid reorganiseren is natuurlijk zeer prima, maar dat moet niet als een stier in een keukenkastje gebeuren

wat mij betreft moet de overheid hier ook ophouden met belastingheffen en toeslagen uitdelen aan jan en alleman

alle belastingen, heffingen, bijtellingen en aftrekken op woningen op 0,0 zetten
Status ZZP en Werknemerschap gelijk trekken. Premies soc verzekering afschaffen

Alleen nog BTW heffen
Trump gaat als een stier overal doorheen, wat een debiel :') Geen idee dat dit allemaal zo maar kan in de "democratie" Amerika.

Maar goed over een jaar is hij het zat en gaat dan weer 70% van de tijd golfen. Wordt het weer rustiger.
  dinsdag 11 maart 2025 @ 20:06:01 #97
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_217011793
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 16:22 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
btcoin en ether wordt wel stabieler , zo langzaam aan
Je bedoelt die ether die de afgelopen 3 maanden met 50% zijn gedaald?
  dinsdag 11 maart 2025 @ 20:20:19 #98
323876 michaelmoore
pi_217012053
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 20:06 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Je bedoelt die ether die de afgelopen 3 maanden met 50% zijn gedaald?
Ja die ja

https://finance.yahoo.com/quote/ETH-USD/
pi_217013365
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 18:40 schreef RamboDirk het volgende:
Maar goed over een jaar is hij het zat en gaat dan weer 70% van de tijd golfen. Wordt het weer rustiger.
Daar zou ik niet teveel op rekenen. De heer JD Vance (vice-president of the USA) is een behoorlijk aantal jaren jonger en lijkt er dezelfde filosofie op na te houden. Misschien zelfs nog een tikje erger.
Mijn resultaat over dit jaar is tot nu toe overigens -0,19% (YTD). Vandaag -1,75%.
pi_217016338
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 16:28 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Status ZZP en Werknemerschap gelijk trekken. al die premies soc verzekering afschaffen

Alleen nog BTW heffen
Dat is inderdaad een voorzichtige, graduele aanpak.
In this present crisis, government is not the solution to our problem; government is the problem. From time to time we've been tempted to believe that society has become too complex to be managed by self-rule, that government by an elite group is superior to government for, by, and of the people.
To regret is to compromise
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')