Mja, ik denk dat tegen de tijd dat ik als huis-tuin-keuken belegger die lichtpuntjes zie, het allang te laat is.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog te vroeg is om in te stappen.
Er is op dit moment geen enkel lichtpuntje, zolang die tariffs blijven bestaan en andere landen ze ook gaan invoeren.
Trump kondigde eerder al aan dat hij daar op zou reageren met nog hogere tariffs.
Maar dat is mijn mening / gevoel. Het is niet mijn geld
quote:Op donderdag 3 april 2025 19:07 schreef nostra het volgende:
[..]
Je kan hem je sig wel eens doorsturen.
Ik stond gisteren 2 maandsalarissen in het roodquote:Op donderdag 3 april 2025 16:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Alles gaat kut want trade wars zijn voor niemand positief.
Ik gooi die app er ff af want elke keer zien dat ik op -1500 zit word ik niet vrolijk van
Ach ja, uiteindelijk hou je evenveel aandelen. Dat ze iets minder waard zijn per stuk is van ondergeschikt belang.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:24 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik stond gisteren 2 maandsalarissen in het roodKomt goed
Ik leg 'braaf' maandelijks in en dit worden uiteindelijk mijn 'beste' aandelen (qua aankoopprijs).
Dat is een hele positieve manier om ernaar te kijken inderdaadquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach ja, uiteindelijk hou je evenveel aandelen. Dat ze iets minder waard zijn per stuk is van ondergeschikt belang.
Ja heb met maart salaris ook nog wat Equal Weight gekocht van VanEck, maar ik ga nu maar even stoppen met inleggen en kijken waar deze storm strandt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:24 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik stond gisteren 2 maandsalarissen in het roodKomt goed
Ik leg 'braaf' maandelijks in en dit worden uiteindelijk mijn 'beste' aandelen (qua aankoopprijs).
Het is nu de vraag of dit een kredietcrisis is of een corona crisis. Kredietcrisis duurde een decennium, coronacrisis een jaar.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:19 schreef recursief het volgende:
Ik ben de afgelopen twee dagen ruim een half jaarsalaris kwijtgeraakt. Nou beleg ik met een horizon van 10-20 jaar, maar ik vraag me af of we met Trump aan het roer de komende 4 jaar wel zonniger tijden gaan meemaken, nog los van de vraag hoeveel tijd er nodig is om de toegebrachte schade te herstellen.
nee de credit crisis duurde hier door Rutte en co wat langer door de bouwcrisis daarna , maar in andere landen maar 4 jaarquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is nu de vraag of dit een kredietcrisis is of een corona crisis. Kredietcrisis duurde een decennium, coronacrisis een jaar.
[ afbeelding ]
Niets zo lang zijn rode vriendjes hem niet duidelijk maken dat ze er klaar mee zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:21 schreef michaelmoore het volgende:
begint nu op een echte crash te lijken, ben benieuwd wat Trumop hierover gaat melden
dat de patient overleden is ?/
Ik heb ook nog geen idee wanneer ik weer kan gaan instappen maar nu niet in ieder geval.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:50 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat tegen de tijd dat ik als huis-tuin-keuken belegger die lichtpuntjes zie, het allang te laat is.
Daarom ben ik ook eigenlijk van de strategie om gewoon te blijven zitten en te vertrouwen op langetermijn groei. Waar ik nu dus tegen gezondigd heb. Ik merk nu ook gelijk het nadeel van die beslissing, want ik heb geen idee wanneer ik weer in moet stappen.
Ja een recessie of erger is niet zo goed voor de koersen. Misschien dat een forse inflatie nog helpt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:27 schreef monkyyy het volgende:
En dan zijn dit alleen nog maar aankondigingen. Wat wordt het effect als de tarieven daadwerkelijk de economie gaan beïnvloeden? Wellicht dat Trump knippert en terugtrekkende bewegingen gaat maken de komende dagen/weken, maar dat is een aanname.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:21 schreef michaelmoore het volgende:
begint nu op een echte crash te lijken, ben benieuwd wat Trumop hierover gaat melden
dat de patient overleden is ?/
quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:27 schreef monkyyy het volgende:
Wellicht dat Trump knippert en terugtrekkende bewegingen gaat maken de komende dagen/weken, maar dat is een aanname.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |