quote:
En die andere 2 ook verrassend?quote:
Google even op 'Rokin 99', Amsterdam.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:42 schreef Peppert het volgende:
Ik hoop dat ze die 10 verloren gebouwen herbouwen exact zoals ze zijn gebouwd tussen 1850 en 1900 in plaats van lelijke modernistische mormels daar neer te plempen. Anders mogen ze van mij daar nog een keer alles in lichterlaaie zetten.
Wow... Dit had echt heel mooi kunnen worden, als het modern en elegantie had gecombineerd.quote:Op zondag 9 maart 2025 03:45 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Google even op 'Rokin 99', Amsterdam.
Geestelijk kun je dan inderdaad niet meer dan zwakzinnig zijn, als je brand sticht onder woningen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Kans dat dit weer zwakzinnigen zijn die voor grotere criminelen dit hebben gedaan voor 200 euro.
Bom er opquote:Op zondag 9 maart 2025 03:45 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Precies. Spuuglelijk. Het verbaast mij niks. Ik vind gemeenten en ruimtelijke omgeving/ordening geen gelukkige combinatie. Ze gaan vaak voor spuuglelijke gebouwen in de plaats waar vroeger mooie oude gebouwen stonden of ze hebben ellenlange bureaucratische procedures om vergunningen te verkrijgen waardoor projecten maar moeizaam van de grond komen.quote:Op zondag 9 maart 2025 03:45 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Pijnlijke opmerking voor de nabestaanden van deze brand.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:52 schreef tong80 het volgende:
Justitie houdt ze verantwoordelijk voor een van de grootste branden van de afgelopen decennia in de Gelderse hoofdstad. Een heel blok in het centrum ging daarbij in vlammen op.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:30 schreef Nober het volgende:
Kick.
[..]
Pijnlijke opmerking voor de nabestaanden van deze brand.
Topicreeks: Man en zoontje (4) omgekomen bij brand in flat Arnhem
En deze.
https://www.rechtspraak.n(...)ingbrand-Arnhem.aspx
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |