SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja maar ik snap ook dat het in MUZ wat anders is dan ONZ (mits een sc) want wat dat betreft zou ik mijn ongenoegen gewoon in het topic zetten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat je het snel kan oplossen.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ach ik wilde het snel oplossen en het topic niet 'bevuilen' met een discussie. Hier in DTS is wel wat anders. En kan me voorstellen als je gaat roepen in hoofdletters dat je niet genoemd wil worden en als je vaker in hoofdletters post er niet meteen gedacht wordt dat het serieus bedoeld is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ik snap ook dat het in MUZ wat anders is dan ONZ (mits een sc) want wat dat betreft zou ik mijn ongenoegen gewoon in het topic zetten.![]()
Het boek van Jos van Zoelen is wel een aanraderquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Roggel was nog wel veel erger die is als 13 jarige door haar ouders naar Hazes gestuurd als babysitter van Melvin met de opdracht om hem te verleiden omdat die ouders zulke grote fans waren die het fantastisch vonden als hij de schoonzoon zou worden. Als nu zo iets zou gebeuren zouden beide ouders en Hazes in de gevangenis belanden.
Hazes sr was toen al halverwege 30 en zijn vrouw was toen die tijd ernstig ziek dus ook gewoon een smeerlap die Dré sr.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Wel goed aan verdiend.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:41 schreef HappyCharly het volgende:
Ik herken echt totaal niet dat Isa Hoes zijn dood uitbuit. Wat n nare bewering.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Voor het eerst in tijden rustig een topic kunnen openenUw ADH vitamine Worst
De TT is geniaal iigquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
Voor het eerst in tijden rustig een topic kunnen openendaar kan kree wel wat mee.
Jammer dat je er zo naar kijktquote:
Denk dat zij die boeken etc ook maakte voor haar eigen verwerking
Verschil is dat bij haar mensen ook geïnteresseerd zijn
Niks mis dat ze daar wat mee verdientTrust nobody![]()
Top TT!Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik zie dat ook wel zo, ze spreekt in haar boek ook vol liefde over hem, wel met een enorme last om te dragenquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jammer dat je er zo naar kijkt
Denk dat zij die boeken etc ook maakte voor haar eigen verwerking
Verschil is dat bij haar mensen ook geïnteresseerd zijn
Niks mis dat ze daar wat mee verdientIedereen is een kutlultrut
Ik denk wel dat het genre van de musical "drama" gaat wordenquote:
Met muziek door Kreequote:Op donderdag 6 maart 2025 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het genre van de musical "drama" gaat wordenWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ja dat staat vastquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het genre van de musical "drama" gaat wordenUw ADH vitamine Worst
Met de Jaws theme eronder.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:53 schreef Shii het volgende:
Drama in de duinen, het mysterie van het verdwenen drinkwater....
Zou kijkenquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:53 schreef Shii het volgende:
Drama in de duinen, het mysterie van het verdwenen drinkwater....Trust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: