Eet smakelijk!quote:
Ik heb hier een Eintracht Frankfurt shirt liggen, ik twijfel of ik hem straks aan doe of nietquote:
Mooi shirt ? Zwart Rood ?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb hier een Eintracht Frankfurt shirt liggen, ik twijfel of ik hem straks aan doe of niet
Ohw dus daarvoor is dat rubbertje.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Ate de Jong dacht ik. Huub van der Lubbe en Peter Jan Rens in de hoofdrollen. Wel een legendarische scene waarbij Monique van der Van Peter Jan aftrekt boven de wasbak en een vinger in z'n reet steekt als ie klaarkomt. Daarna cool de sperma uit de wasbak spuit met het rubbertje aan de kraan.
Helemaal Zwartquote:
Ha ha.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw dus daarvoor is dat rubbertje.
Ik heb een Ajax shirt aanquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb hier een Eintracht Frankfurt shirt liggen, ik twijfel of ik hem straks aan doe of niet
Een echte Nederlandse filmquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Ate de Jong dacht ik. Huub van der Lubbe en Peter Jan Rens in de hoofdrollen. Wel een legendarische scene waarbij Monique van der Van Peter Jan aftrekt boven de wasbak en een vinger in z'n reet steekt als ie klaarkomt. Daarna cool de sperma uit de wasbak spuit met het rubbertje aan de kraan.
Nee geen kaartjes kunnen krijgen.quote:
Ah, das jammer,quote:
Voor iedereenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb een beige shirt aan. Geen idee waar ik dan voor ben
De jaren 70quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb een beige shirt aan. Geen idee waar ik dan voor ben
Hopelijk van vreugdequote:Op donderdag 6 maart 2025 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, das jammer,
dan maar thuis of in een kroeg gillen
Hij beleeft niet meer dezelfde dag?quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
Bill Murray is best oud aan het worden......
Bekijk deze YouTube-video
Ik zie geen Andiequote:Op donderdag 6 maart 2025 19:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hij beleeft niet meer dezelfde dag?
Ja ik support jullie allemaalquote:
Er komen leuke dingen uit de jaren '70quote:
Jaquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er komen leuke dingen uit de jaren '70
Dat klopt, badeendje enzo...quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er komen leuke dingen uit de jaren '70
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |