ROT.quote:Primeur: finale WK voetbal 2026 krijgt net als Super Bowl een ‘halftime-show’
De finale van het WK voetbal volgend jaar in New York krijgt voor het eerst een ‘halftime-show’, een muzikaal intermezzo tijdens de rust. Dat heeft FIFA-baas Gianni Infantino bevestigd op Instagram. Daarmee waait het concept van de Super Bowl over naar het slot van het WK in de Verenigde Staten, Canada en Mexico op 19 juli 2026.
Sportredactie 05-03-25, 15:25
‘Ik kan bevestigen dat er tijdens de WK-finale in New York, New Jersey voor het eerst een halftime-show zal zijn, in samenwerking met (onderwijsorganisatie) Global Citizen’, schreef Infantino op Instagram. Ook de Britse band Coldplay is bij het initiatief betrokken.
Aan het WK doet volgend jaar een recordaantal van 48 teams mee. Het toernooi telt 104 wedstrijden in plaats van de 64 van eerder.er.
quote:
Danquote:![]()
Op woensdag 5 maart 2025 15:36 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Doe maar zoiets
Bekijk deze YouTube-video
Wel boeiend als de rust dan ineens drie kwartier duurt ipv een kwartierquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:15 schreef Dven het volgende:
Lekker boeiend. Ook niet iets dat je persé hoeft te zien ofzo.
Misschien wel zes uur!!!quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wel boeiend als de rust dan ineens drie kwartier duurt ipv een kwartier
quote:
Nee, want Nederlanders praten er veel te graag over. Liever dan over hun eigen land en continent.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kunnen we niet doen alsof ze niet bestaan?
Wie?quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kunnen we niet doen alsof ze niet bestaan?
Imca Marina.quote:
Nou liever niet. Sinds 2010 heb ik genoeg van dat Viva Espanaquote:
Bohquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:36 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Doe maar zoiets
Bekijk deze YouTube-video
Half time show van anderhalf uurquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:33 schreef onlogisch het volgende:
Wat boeit het wat ze in de rust doen. Alsof je normaal naar de tv kijkt als het rust is
En pissen.quote:
Echt een band waarvan je denk waarom en hoe is dat zo populair. Een leuk debuut en daarna werd het alleen maar minder en minder.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:55 schreef tong80 het volgende:
Wat ik al verwachte. Net op CNN Coldplay.![]()
Het hapt makkelijk weg.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:09 schreef Document1 het volgende:
[..]
Echt een band waarvan je denk waarom en hoe is dat zo populair. Een leuk debuut en daarna werd het alleen maar minder en minder.
Misschien beiden.quote:
Dat had Diana Ross wel nodig.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:11 schreef raptorix het volgende:
Bij het vorige WK wilden ze de doelen groter maken zodat er meer doelpunten vielen![]()
![]()
![]()
![]()
De grootste lol was er voor mij al af. Dan gaat het helemaal nergens meer over.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:15 schreef TLC het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ifa-begint-onderzoek
Een WK met 64 landen
Laten we het gewoon direct met 210 landen doen. Kunnen San Marino, Anguilla, Gibraltar en Liechtenstein ook een keer mee doen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:15 schreef TLC het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ifa-begint-onderzoek
Een WK met 64 landen
Als we dan maar geen eindeloze kwalificatiereeksen meer krijgen, dan is het tenminste gecompenseerd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
De grootste lol was er voor mij al af. Dan gaat het helemaal nergens meer over.
Zo eindeloos zijn die toch niet? Wel in Oceanië enzo.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:22 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Als we dan maar geen eindeloze kwalificatiereeksen meer krijgen, dan is het tenminste gecompenseerd.
Vergeet niet dat Nederland ook ooit op de 23ste plaats stond in Europa. "We" verloren gewoon van Saarland en Luxemburg.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Laten we het gewoon direct met 210 landen doen. Kunnen San Marino, Anguilla, Gibraltar en Liechtenstein ook een keer mee doen.
Dat eind maart de competities weer stilgelegd worden voor interlands, vind ik zonde.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo eindeloos zijn die toch niet? Wel in Oceanië enzo.
Dat kan ook echt geen toeval meer zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Nederland ook ooit op de 23ste plaats stond in Europa. "We" verloren gewoon van Saarland en Luxemburg.
Nee, mijn broertje (57) heeft wel een seizoenkaart.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:31 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat eind maart de competities weer stilgelegd worden voor interlands, vind ik zonde.
PS: Ga je vanavond op de tribune zitten kijken?
Ik kijk tegenwoordig selectief. En niet alleen bij het WK. Eigenlijk ga ik alleen nog bij Nederlandse toppers en de Premier er nog echt voor zitten. Bij EC voetbal ook niet altijd meer.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Commercie is het meest belangrijk, dus sta hier niet van te kijken.
Enige optie om dit soort dingen in de toekomst tegen te gaan, is niet meer te kijken.
Qua kwaliteit mis je toch niks.
quote:
Het gaat gezellig worden in Trumplandquote:JD Vance waarschuwt voetbalfans die naar WK in VS willen: ‘Geniet, maar ga op tijd naar jullie land’
Op een bijeenkomst in het Witte Huis in Washington, waar de taskforce voor het WK voetbal in 2026 samenkwam, heeft vicepresident JD Vance dreigende taal uitgesproken. De rechterhand van president Donald Trump heet alle voetbalfans welkom in de Verenigde Staten, maar roept vooral op om tijdig het land te verlaten.
„Jullie zijn allemaal welkom om van ‘the beautiful game’ te genieten”, zei Vance. „Wij zullen zeer gastvrij zijn en we gaan er alles aan doen om van dit evenement een overweldigend succes te maken.”
Maar hij benadrukte dat iedereen zich strikt aan de visumvoorwaarden moet houden. „Fans die hun verblijfsduur overschrijden, zullen te maken krijgen met Kristi Noem, onze minister van Binnenlandse Veiligheid.”
https://www.ad.nl/voetbal(...)ullie-land~a51b4114/
Zeker. Maar niet voor zuurlinks die kennen geen sarcasme.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het gaat gezellig worden in Trumpland
Heb je het filmpje gezien? Hij zei het als een grap, met een knipoog.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Het gaat gezellig worden in Trumpland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |