SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Dus jij. Oh, jij kwam ook gezellig een hapje meeeten?quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:52 schreef Ama het volgende: [..] Ik verwachtte laatst iemand rond avondeten tijd. Dus de deurbel gaat en ik gooi enthousiast de deur open.. is het een verkoper.
![]()
Ik vind mijn tactiek nee zeggen en de deur dicht gooien ook best goed werken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Eigenlijk gewoon altijd je jas aantrekken als iemand aanbelt, dan kun je afkappen door te zeggen dat je snel weg moet en haast hebt.
Even kijken of het met meer bewegen weggaat. Misschien is 't nog wel gewoon een klein knoopje op die plek. Zat eerst een joekel van een knoop doordat ik 2 weken op de bank sliepquote:
Nou ik kwam daar op 16 jarige leeftijd niet binnen hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:59 schreef Karzai het volgende:
ik zat ook wel in de coffeeshop op 16 jarige leeftijd en weet ook en er waren wat vechtpartijtjes met het naburige lyceum
maar ik liep nooit met wapens
Waarom zou je twee weken op de bank slapen? Een nachtje oke maar twee weken? Why.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Even kijken of het met meer bewegen weggaat. Misschien is 't nog wel gewoon een klein knoopje op die plek. Zat eerst een joekel van een knoop doordat ik 2 weken op de bank sliepDie is steeds minder aan 't worden. Dus dat zou ook zomaar kunnen.
Maar goed. Als 't maandag niet weg is dan ff naar de HA
Brrr al dat zweet dat in de bank trekt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom zou je twee weken op de bank slapen? Een nachtje oke maar twee weken? Why.
Sowieso met je jas aan opendoen, want:quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Eigenlijk gewoon altijd je jas aantrekken als iemand aanbelt, dan kun je afkappen door te zeggen dat je snel weg moet en haast hebt.
Iew hou op.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Brrr al dat zweet dat in de bank trekt.
Ik ben daar echt te aardig voorquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind mijn tactiek nee zeggen en de deur dicht gooien ook best goed werken.
Omdat ik toen echt hondsberoerd was en eigenlijk vooral voordat ik dacht "oh ik ga maar eens naar bed" al in slaap was gevallenquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom zou je twee weken op de bank slapen? Een nachtje oke maar twee weken? Why.
Nou ik heb inmiddels wel geleerd dat je soms best wat minder aardig mag zijn in het leven tegen bepaalde mensen. Ben niet onvriendelijk maar ik ga ook niet meer hun verhaal aan luisteren ofzo.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ben daar echt te aardig voor![]()
Als er iemand aan de deur staat en ik heb geen interesse dan ben ik iemand die het wel even wil aanhoren om daarna te zeggen "geen interesse"
Had jaren terug Jehova Getuigen aan de deur, waren zulke vriendelijke mensen dat ik 't niet over m'n hart kon verkrijgen de deur dicht te doen met "geen interesse" lijkt me ook helemaal niet leuk voor die mensen dat ze de hele dag nee horen.
Nou ik was in elk geval wel zo slim om een extra dekentje onder mezelf te leggen zodat 't niet in de bank trok maar in dat dekentje.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Brrr al dat zweet dat in de bank trekt.
Nu mis ik nog steeds waarom je twee weken op de bank lag en niet na een nachtje gewoon in bed ben gaan liggen?quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Omdat ik toen echt hondsberoerd was en eigenlijk vooral voordat ik dacht "oh ik ga maar eens naar bed" al in slaap was gevallen
Dotje!quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:02 schreef Dotteke het volgende:
Hello allemaal![]()
Een heeerlijk voorproefje van de Lente. Het zonnetje schijnt en je ziet veel blije mensen op straat lopen
lekker he dottekequote:Op woensdag 5 maart 2025 14:02 schreef Dotteke het volgende:
Hello allemaal![]()
Een heeerlijk voorproefje van de Lente. Het zonnetje schijnt en je ziet veel blije mensen op straat lopen
Hey Stigquote:
Omdat het elke nacht hetzelfde was "ik ga vannacht écht niet weer op de bank slapen" en dan is 't een uur of 11 in de avond en denk ik "nog ff dit filmpje kijken en dan naar bed" en dan viel ik halverwege 't filmpje in slaap, en dat el-ke nacht. Iets met eigenwijs en hardleersquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu mis ik nog steeds waarom je twee weken op de bank lag en niet na een nachtje gewoon in bed ben gaan liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |