Ja? En?quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:28 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Axel heeft alleen pootje een Jane gevraagd of ze kaas wilden, verder aan niemand
ja maar dat is ondertussen met alles..quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:26 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Tsja… heb het gisteravond ook niet gepost, was benieuwd of iemand dat zou doen, maar las er niets over terug. Blijkbaar is het alleen erg als Jordy het doet terwijl in een ellenlange discussie al is gebleken dat iedereen het doet
Dus zelfde gedaan als die anderenquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:28 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Axel heeft alleen pootje een Jane gevraagd of ze kaas wilden, verder aan niemand
ik heb em al,. bij mij gaat het wat trager allemaalquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
melding op je mobiel van insta
dat is de aankomende winnaar, die mag allesquote:
T stond er ook gewoon toen Keanu binnen kwamquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:28 schreef Luna68 het volgende:
[..]
volgens mij moet Jolien niet gaan!quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dus dan weer een exit van een vrouw, want Mattie, Keanu, Jordy zijn mega populair
dus dan volgende week 5 mannen, 2 vrouwen
Als je graag het goede in mensen ziet/ te goed van vertrouwen bent, is dat niet dom. Je komt wel vaak op de koffie en dan verandert dat wel. Spreek uit ervaring.quote:
De vraag is of het zo is.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:26 schreef maxelu het volgende:
[..]
goh het zou kunnen, ja
maar we weten dat axel de censuur op jordy ging inzetten
en het kartel hun gamechangers ging sparen
en matti de redding niet gebruikt heeft
dus als je een beetje rekent... zou het raar zijn als het geen complete kartel-bank is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |