abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 maart 2025 @ 12:54:09 #26
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216933627
Dit is misschien een hele domme vraag, maar hebben topsporters niet allemaal een aantal sponsoren die dit soort kosten vergoeden? Zie ze altijd met weet ik hoeveel logo's op hun kleding op tv.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 5 maart 2025 @ 13:03:47 #27
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_216933760
quote:
89s.gif Op woensdag 5 maart 2025 12:54 schreef kwiwi het volgende:
Dit is misschien een hele domme vraag, maar hebben topsporters niet allemaal een aantal sponsoren die dit soort kosten vergoeden? Zie ze altijd met weet ik hoeveel logo's op hun kleding op tv.
Haar werkgever steunt haar enorm, ook met zaken als flexibiliteit (Ze heeft sinds begin november denk ik 2 dagen gewerkt), maar die kan natuurlijk ook niet letterlijk alles betalen. Zelf doen we natuurlijk ook ons best, er is hulp van familie, maar gaten in het budget zijn er altijd..

Zo'n SkiErg kunnen kopen met hulp zou er bijvoorbeeld al voor kunnen zorgen dat ze juist weer een extra trainingskamp kan doen, of nog een extra week wedstrijden ergens.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 5 maart 2025 @ 13:05:57 #28
284411 crew  heywoodu
pi_216933784
Overigens wil ik deze voor het overzicht denk ik toch maar sluiten en een nieuwe openen, maar dat is voor wat later vandaag. Typen is al kut genoeg met bevroren handen :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 5 maart 2025 @ 14:29:54 #29
284411 crew  heywoodu
pi_216934834
Ze heeft vanmorgen vrijwel geen warmup gedaan, mocht het parcours niet op: coach van het team had de hesjes nog niet opgehaald, want hij was de training van Duda voor aan het bereiden.
  woensdag 5 maart 2025 @ 15:03:02 #30
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_216935339
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 13:05 schreef heywoodu het volgende:
Overigens wil ik deze voor het overzicht denk ik toch maar sluiten en een nieuwe openen, maar dat is voor wat later vandaag. Typen is al kut genoeg met bevroren handen :P
Graag :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 5 maart 2025 @ 15:03:50 #31
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_216935351
quote:
10s.gif Op woensdag 5 maart 2025 14:29 schreef heywoodu het volgende:
Ze heeft vanmorgen vrijwel geen warmup gedaan, mocht het parcours niet op: coach van het team had de hesjes nog niet opgehaald, want hij was de training van Duda voor aan het bereiden.
Huh, wat :X :?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_216935583
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 13:05 schreef heywoodu het volgende:
Je moet er iets voor over hebben om Klaebo te zien schroeien :9
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 5 maart 2025 @ 19:49:35 #33
284411 crew  heywoodu
pi_216939098
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 15:03 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Huh, wat :X :?
Om het parcours op de wedstrijddag op te mogen moet je een wedstrijdhesje hebben. Dat is doorgaans geen probleem: de coach haalt die 's ochtends op, dat is het eerste wat 'ie doet, en dan kunnen de atleten die arriveren het hesje ophalen en hun warmup en dergelijken gaan beginnen, vrij simpel en tot nu toe geen probleem.

Gisteravond was er (voor het eerst!) een overleg binnen het Braziliaanse 'team', waarbij expliciet aan werd gegeven dat deze coach ze ook vandaag op ging halen. Bruna kwam aan bij de waxcabine van het team...er waren geen hesjes. Hij had ze niet opgehaald, want hij was lekker aan de gang met het voorbereiden van ski's voor de training (!) van zijn atleten.

Net was er een overleg waar deze coach ook bij betrokken was, die zonder overdrijven zeker zes keer vroeg hoe het niet hebben van het hesje nou effect had op haar warmup....dus zeker zes keer uitgelegd dat je onmogelijk je warmup kunt gaan doen zonder hesje. Bruna heeft vanmorgen heen en weer moeten rennen naar de waxcabine om haar hesje op te halen, moest terugrennen, snel de ski's ophalen, snel naar de start en daar kon ze ongeveer vier of vijf sprongetjes doen voor ze moest starten. Meer dan dat kon niet en de coach weigerde net op welke manier dan ook enige verantwoordelijkheid te nemen voor het verkloten van de voorbereiding vanochtend (waarbij de vraag uiteraard is of hij het echt verkloot heeft, want heel toevallig pakte dit voor zijn atleet perfect uit).
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 5 maart 2025 @ 19:55:08 #34
284411 crew  heywoodu
pi_216939307
Oh ja, en op de estafette hoeven we vrijdag niet op Bruna te rekenen. Om totaal onverklaarbare redenen zetten ze haar op de vierde plek in de startlijst. Niet op plek één of twee is op basis van de afgelopen week prima te verklaren en is prima: die doen de klassieke stijl, wat voor Bruna's voet het kutst is, dus Bruna op plek drie...prima. Maar nee, ze zetten Mika Picin (die met afstand de traagste is, het hele seizoen al) op de derde plek en Bruna op de vierde plek. Dan is Braziliė al uit de wedstrijd, want Mika gaat sowieso ingehaald worden (als het voor die tijd niet al is gebeurd).

Nu ga ik even verder psycholoog spelen, want de boel is nu echt ontploft. En dit is dus de shit waar we (en natuurlijk vooral Bruna) tegen moeten vechten, deze kleinzerige, debiele onzin. Dan ben je het hele seizoen de beste en krijg je nog altijd, net als al jarenlang, alle shit en tegenwerking van de bond over je heen, keer op keer op keer op keer op keer. He-le-maal klaar mee (en kun je nagaan hoe het voor Bruna is).
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 5 maart 2025 @ 19:59:06 #35
284411 crew  heywoodu
pi_216939419
Zo, hier verder is dan denk ik handiger, zoals gevraagd, en nu zijn de posts met een bepaalde achtergrondkleur weer van mij/de TS :P

SPT / Help Bruna naar de Olympische Spelen na ongeluk! #2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')