Ja daar vrees ik ook weer een beetje voorquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Oostenrijk wel, maar Zweden niet
Nu heb je Pim Brassien die in die studio een staging kan bedenken die beter is dan z'n eigen staging voor Basel. Pimception.
Ik hoop, en ga er vanuit dat ze goed hebben nagedacht over dit eerste live optreden. Want de fans en de mensen die wedden gaan hier sowieso weer iets van vinden en dan zou het mooi zijn als het even wat meer is dan alleen een optreden met live band.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:46 schreef Em31 het volgende:
Ik vind dat Claude Oostenrijk wel moet kunnen hebben.![]()
Ze zullen er volgende week live vast wat moois van makenzoals dat bij Matthijs gaat door ook gebeurde.
De regisseur van de videoclip heeft het concept verzonnen na het liedje 2x gehoord te hebben via Zoom. Volgens mij werkt dat het beste, het eerste spontane idee toepassen. Niet zoals Joost of S10 maanden bezig zijn met zo'n concept en dan eindigen met een nikszeggende soep.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja daar vrees ik ook weer een beetje voor
En dat alle shine dan gestolen gaat worden door Frankrijk die op diezelfde avond (toch?) hun lied groots bekendmaakt live in een stadion. 😅quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:06 schreef d_elise het volgende:
Ze hebben er vast niet voor niets voor gekozen om het eerste live optreden zo groots aan te pakken in een speciale uitzending en zo. Komt vast iets moois uit!
OF:quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat alle shine dan gestolen gaat worden door Frankrijk die op diezelfde avond (toch?) hun lied groots bekendmaakt live in een stadion. 😅
Dat gebeurt sowieso niet, Louane staat daar in een soort halftime show voor miljoenen kijkers in meerdere Europese landen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:19 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
OF:
En dat alle shine dan gestolen gaat worden door van Frankrijk die op diezelfde avond (toch?) hun lied groots bekendmaakt live in een stadion.
😊
Ja, qua timing is dit wel ietwat ongelukkig.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat alle shine dan gestolen gaat worden door Frankrijk die op diezelfde avond (toch?) hun lied groots bekendmaakt live in een stadion. 😅
Tuurlijk wil ik dat maar haar song is nog niet bekend én ze heeft echt veel meer kijkers in die show dan bij EVA. 😅 Maar dan kijken ze daarna het optreden maar even terug.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:19 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
OF:
En dat alle shine dan gestolen gaat worden door van Frankrijk die op diezelfde avond (toch?) hun lied groots bekendmaakt live in een stadion.
😊
Top-3 bij de televote en bij de jury's... dat zijn Duncan Laurence-achtige cijfers. Dat gaat niet gebeuren. Dan moet het nummer wel heel erg gelift worden door de live performance.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:32 schreef Greys het volgende:
Als potentiële jurywinnaars op het ESF zijn zowel Måns als Portugal afgevallen gisteren. Portugal koos niet voor één van de twee favorieten daar en het is echt wel een fijn liedje alsnog maar ik zie het amper door de semi komen.
Dus als Kaj nou de televotewinnaar wordt en Oostenrijk de jurywinnaar (al geloof ik er geen reet van dat ze het écht allemaal mooi vinden, ze willen niet voor lul staan dus stemmen ze erop) kan Claude (die bij beide 2e of 3e werd) er met de winst vandoor.
Voelt wel een beetje hard als wensdenken, vocaal zit het goed en de videoclip laat zien dat ze wel na hebben gedacht over de staging daar.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:23 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie Oostenrijk als een grote favoriet die straks het hardst onderuit gaat. Net als Mustti vorig jaar.
Maar je hebt ook nog te maken met de uitstraling van de artiest, ik snap @NailQueen wel want dat is inderdaad een beetje Mustii-achtig. Hij loopt niet over van het charisma. Het is geen Conchita Wurst, zeg maar.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Voelt wel een beetje hard als wensdenken, vocaal zit het goed en de videoclip laat zien dat ze wel na hebben gedacht over de staging daar.
Maar hij mist charisma. Je moet het wel verkopen. Als dat niet lukt ga je keihard onderuit.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Voelt wel een beetje hard als wensdenken, vocaal zit het goed en de videoclip laat zien dat ze wel na hebben gedacht over de staging daar.
quote:Op zondag 9 maart 2025 12:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar je hebt ook nog te maken met de uitstraling van de artiest, ik snap @:NailQueen wel want dat is inderdaad een beetje Mustii-achtig. Hij loopt niet over van het charisma. Het is geen Conchita Wurst, zeg maar.
We moeten nog zien hoe hij op het podium gaat staan tijdens de act. Hij heeft wel veel podium ervaring qua opera etc. Ik zou hem niet afschrijven vanwege charisma. Het is geen Princ op het podium, maar het is ook niet iemand zonder podium ervaring.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar hij mist charisma. Je moet het wel verkopen. Als dat niet lukt ga je keihard onderuit.
Kijk die oude Voice-filmpjes dan terug. Hij is inmiddels wel een paar jaar verder, maar either you have it or you don't. Dat hij kan zingen staat buiten kijf, los van of je het ook echt mooi vindt. Er zijn genoeg countertenoren die in opera's wereldwijd zingen maar de gemiddelde kijker niet zouden aanspreken.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:54 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
We moeten nog zien hoe hij op het podium gaat staan tijdens de act. Hij heeft wel veel podium ervaring qua opera etc. Ik zou hem niet afschrijven vanwege charisma. Het is geen Princ op het podium, maar het is ook niet iemand zonder podium ervaring.
Kan toch? Een mens mag dromen.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Top-3 bij de televote en bij de jury's... dat zijn Duncan Laurence-achtige cijfers. Dat gaat niet gebeuren. Dan moet het nummer wel heel erg gelift worden door de live performance.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |