SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ga dutje doen, morgen op tijd weer op werk moeten zijn met iedereen die "ziek" is omdat het heerst. Have fun tonight![]()
Lach met een schone bips![]()
Tell me about itquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoeft niet, oud zijn komt met de gebreken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga dutje doen, morgen op tijd weer op werk moeten zijn met iedereen die "ziek" is omdat het heerst. Have fun tonight![]()
![]()
![]()
Die hebben we verdomme verdiend!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoort erbijAl heb ik weinig last behalve luiheid
![]()
![]()
Ik bolk mezelf meerdere keren per avond, valt niemand opquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:48 schreef jerney het volgende:
Nu heb ik mezelf gebolkt. Gelukkig doen we daar niet meer aan.
Neeequote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Na zoveel jaren wel ja, die pensoensleeftijd moet 20 jaar omlaag!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik wil nog lang niet met pensioenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wel! Die 10 jaar ofzo werken kan je nog wel.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Eens!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Na zoveel jaren wel ja, die pensoensleeftijd moet 20 jaar omlaag!
Nouja, ik lig al jaren in de prak en zou eigenlijk wel weer ergens willen werken.
Maar niet omdat het moet!![]()
Dat snap ik ook wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:53 schreef jerney het volgende:
[..]
Eens!
Nouja, ik lig al jaren in de prak en zou eigenlijk wel weer ergens willen werken.
Maar niet omdat het moet!
Ik zou af en toe wel eens wat minder willen werken, maar met pensioen hoeft wat mij betreft ook voorlopig nog niet.![]()
Ja, dat is ook wel kut ja. Ik zit in heel andere situatie en stop dit jaar zoals het er naar uit ziet met werken. Maar lang verhaal en ik ga echtquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:53 schreef jerney het volgende:
[..]
Eens!
Nouja, ik lig al in de prak en zou eigenlijk wel weer ergens willen werken.![]()
![]()
Oh nice! En truste!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel kut ja. Ik zit in heel andere situatie en stop dit jaar zoals het er naar uit ziet met werken. Maar lang verhaal en ik ga echt![]()
![]()
![]()
![]()
En dat snap ik ook wel. Fulltime is gewoon onredelijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel.
Ik zou af en toe wel eens wat minder willen werken, maar met pensioen hoeft wat mij betreft ook voorlopig nog niet.![]()
![]()
Ik wil een hamkaas croissantje uit de jaren 90 (nouja wel een versere, op zich). Daar doen ze hier in België niet aanquote:Met hun zoete brol
![]()
![]()
ga je omscholen, zoek eens ander werk of een nieuwe uitdaging, ga eens langs een loopbaanadviseur etc etc etcquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:57 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wil ook minder werken maar gaat niet
want het klinkt niet echt alsof je enigszins plezier hebt in je werkUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: