Doet die al sind hij Erin zit, deze groep ontbijt echt zelden gezellig samenquote:Op woensdag 5 maart 2025 08:33 schreef Rhosyn het volgende:
Pootje heeft de tafel gedekt en het brood gesneden en gaat gezellig in zijn eentje alvast eten.
Ik zou op de bank gaan liggenquote:Op woensdag 5 maart 2025 08:34 schreef Rhosyn het volgende:
Er wordt nu tegen Mattheus gezegd dat mensen zich willen omkleden dus hij moet uit het omkleedhokje.
Iedereen vanaf nu in de slaapkamer en Pootjr in suitequote:Op woensdag 5 maart 2025 08:35 schreef Koos1958 het volgende:
Toch erg dat mensen de hele nacht.last hebben van het gesnurk van pootje. Dat was toen bij kitty ook zo erg dat mensen vluchten uit de slaapkamer.
Ik bedoel snachtsquote:Op woensdag 5 maart 2025 08:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mattie kan nu ook in zijn bed gaan liggen, er ligt daar niemand te snurken
Ze weten donders goed wat ze doen, geen mic om en fluisteren en voor domme spelenquote:Op woensdag 5 maart 2025 08:37 schreef Rhosyn het volgende:
Er worden bijna alle namen opgenoemd, iedereen alert zegt BB batterijenwissel
Jane krijgt een zendercheck die is de onschuld zelfe..wat doe ik vraagt ze. fluisteren?
Axel krijgt ook een zendercheck enz egt: jaaahaa
Ze worden er gek van![]()
Ze fluisteren teveel denk ik
Ze willen Kiki chanteren met nominatie als hij niet aansluit bij hun bondjequote:Op woensdag 5 maart 2025 08:44 schreef Koos1958 het volgende:
Axel denkt dat iemand ergens in mee kan gaan. Wie weet ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |