Het is dus alles voor Axel of niks voor iedereen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien kan een hoop zeggen maar als het gunnen wordt gaat pootje hem aan aan Axel geven dan is er al 3/4 bij Axel. Maggie kan dan zijn poot wel stijf houden maar Axel gaat dat niet toegeven
Hij loopt al een tijdje buiten, maar krijgt geen streamtijd.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pootje moet weer een schop onder zijn kont omdat hij anders wegloopt
Dan weet je genoegquote:Op woensdag 5 maart 2025 09:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij loopt al een tijdje buiten, maar krijgt geen streamtijd.
Ze maakt weinig gebruik van make-up.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:11 schreef greysbones het volgende:
Sharice gaat er steeds beroerder uitzien
Als het goed isquote:Op woensdag 5 maart 2025 09:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij loopt al een tijdje buiten, maar krijgt geen streamtijd.
Ja, dat , ik zie hem ook niet meer langs de ramen lopen.quote:
Gaat om de kwart en half vrijstellingquote:Op woensdag 5 maart 2025 09:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, dat , ik zie hem ook niet meer langs de ramen lopen.
Nomineren?
Dat zou best de boodschap kunnen zijn geweest tijdens de dubbele SL.
Oh ik hoorde hem zeggen anders op mij maar kan verkeerd gehoord hebbenquote:Op woensdag 5 maart 2025 09:21 schreef greysbones het volgende:
Ze bespreken wie van hen ze erop willen gaan zetten
Of matti of Jolien
Jordy durft het niet aan na deze week
Hij zeiquote:Op woensdag 5 maart 2025 09:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ik hoorde hem zeggen anders op mij maar kan verkeerd gehoord hebben
Oke bedankt ik was bezig dus kreeg het niet goed mee. Ik vind wel als je iets doet dan ook consequenties nemen die er aan kunnen hangenquote:Op woensdag 5 maart 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij zei
Anders had ik gezegd doe maar op mij, maar na deze week durf ik het niet aan
Als ze die een knop geven met geldquote:Op woensdag 5 maart 2025 09:29 schreef Koos1958 het volgende:
Ik denk dat pootje weg wil. Maarja zegt hij al vaker. Hoop dat hij erop staat zodat hij kan gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |