abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216934772
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 14:14 schreef ISVV het volgende:

[..]
Gesproken als een ware Feyenoorder!
Laten we eerlijk zijn. Iedereen scoort tegen dit PSV behalve Feyenoord en de amateurs van HFC.

En dan heeft Feyenoord ook nog eens 180 minuten de kans gehad.
  woensdag 5 maart 2025 @ 14:28:51 #227
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216934821
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 14:14 schreef ISVV het volgende:

[..]
Gesproken als een ware Feyenoorder!
Dat zal het zijn, ja. Heeft een seizoen lang bijna alle records met PSV verbroken, weet te overwinteren in de CL en staat vooralsnog ook gewoon op een tweede plek. Tuurlijk moet dit PSV kampioen worden, maar het lijkt me net wat te weinig om iemand alweer bij het grofvuil te doen. Dan heb ik het niet eens over de alternatieven die dan voorhanden zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216934841
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 13:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Het zou toch ook heel raar zijn om hem na een paar slechte maanden te ontslaan.
Ja, laten we wachten tot we 4e staan...
  woensdag 5 maart 2025 @ 14:31:48 #229
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216934860
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 14:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, laten we wachten tot we 4e staan...
Want er is geen enkele tussenweg denkbaar
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216935010
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 14:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat zal het zijn, ja. Heeft een seizoen lang bijna alle records met PSV verbroken, weet te overwinteren in de CL en staat vooralsnog ook gewoon op een tweede plek. Tuurlijk moet dit PSV kampioen worden, maar het lijkt me net wat te weinig om iemand alweer bij het grofvuil te doen. Dan heb ik het niet eens over de alternatieven die dan voorhanden zijn.
ANNOUNCE MvB!!
  woensdag 5 maart 2025 @ 14:52:36 #231
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216935178
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 14:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Hij heeft ook wel een beetje pech dat Ajax zich wel door al die kutpotjes tegen Almere en RKC gerommeld heeft met 1 goal verschil. Normaliter hadden die ook al overal en nergens punten gemorst.
  woensdag 5 maart 2025 @ 14:55:23 #232
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_216935222
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 14:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]
ANNOUNCE MvB!!
Van Basten moet je echt geen enkele club willen aandoen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 5 maart 2025 @ 15:01:04 #233
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216935314
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 14:52 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Hij heeft ook wel een beetje pech dat Ajax zich wel door al die kutpotjes tegen Almere en RKC gerommeld heeft met 1 goal verschil. Normaliter hadden die ook al overal en nergens punten gemorst.
Dat ook ja, dat die met waanzinnig schijtbakkenvoetbal het ultieme gouden pik seizoen draaien helpt niet mee in de beeldvorming. Maar zo goed als PSV vorig seizoen ook eigenlijk niet was zo slecht zijn ze nu ook niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216935657
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 14:52 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Daar staat weer het geluk tegenover dat Feyenoord ook waardeloos presteert gelet op het materiaal.
  Redactie Sport woensdag 5 maart 2025 @ 15:29:18 #235
274204 crew  Mexicanobakker
pi_216935717
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 15:01 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat ook ja, dat die met waanzinnig schijtbakkenvoetbal het ultieme gouden pik seizoen draaien helpt niet mee in de beeldvorming. Maar zo goed als PSV vorig seizoen ook eigenlijk niet was zo slecht zijn ze nu ook niet.
Maar Bosz heeft geen Plan B, dat zie je toch ook? Wat moet je dan als Plan A week op week niet werkt?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  FOK!fotograaf woensdag 5 maart 2025 @ 15:36:48 #236
842 Zorro
Z
pi_216935816
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Maar Bosz heeft geen Plan B, dat zie je toch ook? Wat moet je dan als Plan A week op week niet werkt?
Bosz moet een keer bij Ferrari in de keuken kijken
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 5 maart 2025 @ 15:44:18 #237
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_216935903
quote:

[..]
_O-
pi_216935982
quote:

[..]
:')
  woensdag 5 maart 2025 @ 16:02:12 #239
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216936159
quote:

[..]
Zorgen dat het wel werkt. Ik zie de teams van Arend Martijn I eigenlijk ook al jarenlang op dezelfde manier spelen op wat tactische omzettingen tijdens de wedstrijd na dan, die professor doctorandus Bosz ook doet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216936722
quote:
12s.gif Op woensdag 5 maart 2025 07:33 schreef mitt het volgende:

[..]
Heeft hij dat echt gezegd?
quote:
Peter Bosz hoeft voorlopig niet te vrezen voor zijn positie, blijkt uit een analyse van het Eindhovens Dagblad. De clubleiding wijst vooral met beschuldigende vingers naar de spelersgroep.

PSV beleefde dinsdag een horroravond, door met 1-7 te verliezen van Arsenal in de achtste finales van de Champions League. Na afloop kreeg Bosz vragen over zijn positie. Het ED schetst dat PSV 'zeker nog geen afscheid gaat nemen' van de trainer. 'De vingers wijzen aan de bovenkant van de voetbalorganisatie naar de spelersgroep, die het de afgelopen weken in de ogen van de leiding lelijk heeft laten afweten', klinkt het.

In één week gaf PSV veel weg: de Eindhovenaren werden uitgeschakeld in het bekertoernooi, zagen de achterstand op koploper Ajax oplopen tot acht punten en normaal gesproken betekent de nederlaag tegen Arsenal een exit in de Champions League. 'Gevolgen voor de clubleiding heeft het vooralsnog niet. De directie is niet van plan om Bosz te ontslaan en andersom stapt de trainer ook niet op.' De raad van commissarissen laat de bal bij algemeen directeur Marcel Brands en technisch directeur Earnest Stewart.

'Wat vooral te beluisteren valt? De clubleiding van PSV is ernstig teleurgesteld in de prestaties van selectie, die volgens hen nu aan zet is. Uit diezelfde selectie moet de komende weken de oplossing komen na een reeks van wanprestaties, waarbij Bosz dus gewoon de stuurman blijft', schrijft de lokale krant. Er zijn nog geen spanningen tussen Bosz en zijn spelers. 'Maar de spelers moeten nu wel de job van hun coach zien te tredden. Komt in Eindhoven de tweede plek in de eindstand van de Eredivisie onverhoopt nog serieus in gevaar, dan bungelt Bosz.'

[ Bericht 2% gewijzigd door De_Pel op 05-03-2025 17:10:32 ]
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  woensdag 5 maart 2025 @ 17:07:17 #241
30919 mitt
Michael Corleone
pi_216936746
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 17:04 schreef De_Pel het volgende:

[..]
[..]
[ afbeelding ]
Of er is (stille) anarchie van spelers die volgend jaar toch weg zijn en laten hem daarom zitten.

Of het is gewoon wachten tot het onafwendbare, want dit komt echt niet meer goed tussen Bosz en de spelers.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Redactie Sport woensdag 5 maart 2025 @ 17:10:59 #242
274204 crew  Mexicanobakker
pi_216936776
Als spelers en trainer op ramkoers liggen kun je alleen trainer per direct ontslaan
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 5 maart 2025 @ 17:14:59 #243
131800 Tarado
capô de fusca
pi_216936837
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 16:02 schreef Caland het volgende:

[..]
Zorgen dat het wel werkt. Ik zie de teams van Arend Martijn I eigenlijk ook al jarenlang op dezelfde manier spelen op wat tactische omzettingen tijdens de wedstrijd na dan, die professor doctorandus Bosz ook doet
Klinkt allemaal leuk, maar je moet als trainer scherp zijn op de uitvoering van je plan, dat doet Slot maar ook Farioli, al heb jij er bij die laatste wat moeite mee om dat toe te geven.
pi_216937053
quote:

[..]
Waarom liepen ze niet gewoon met hun man mee?
pi_216943608
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 17:36 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Waarom liepen ze niet gewoon met hun man mee?
Dit inderdaad. Ongeacht of je plan A, B, C of Q van stal haalt: als je je basistaken niet uitvoert dan boeit het natuurlijk niet.
  donderdag 6 maart 2025 @ 15:47:57 #246
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_216949151
Het zit hem vooral in de spelers.
Boscagli, Benitez, Lang is een transfer ontnomen en voetballen nu alleen nog voor zichzelf. Dan heb je nog Guus "ik voel het niet meer" Til die ook geen pepernoot meer raakt, evenals Bakayoko die zichzelf in de kijker probeert te spelen zonder om zich heen te kijken.

Veerman heeft er geen zin meer in, en Schouten komt slaap tekort sinds die een kind heeft gekregen. Tel daarbij de afwezigheid van Tilman, Pepi en Dest op en het tegenvallen van zowel Karsdorp als Malacia en dan is dit het resultaat.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_216949659
quote:
15s.gif Op donderdag 6 maart 2025 15:47 schreef jpg97 het volgende:
Het zit hem vooral in de spelers.
Boscagli, Benitez, Lang is een transfer ontnomen en voetballen nu alleen nog voor zichzelf. Dan heb je nog Guus "ik voel het niet meer" Til die ook geen pepernoot meer raakt, evenals Bakayoko die zichzelf in de kijker probeert te spelen zonder om zich heen te kijken.

Veerman heeft er geen zin meer in, en Schouten komt slaap tekort sinds die een kind heeft gekregen. Tel daarbij de afwezigheid van Tilman, Pepi en Dest op en het tegenvallen van zowel Karsdorp als Malacia en dan is dit het resultaat.
Ik moet zeggen dat het me wel vaker is opgevallen dat kersverse voetbalvaders te maken krijgen met onverklaarbaar vormverlies en/of stagnatie in de ontwikkeling. :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_216949807
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat het me wel vaker is opgevallen dat kersverse voetbalvaders te maken krijgen met onverklaarbaar vormverlies en/of stagnatie in de ontwikkeling. :D
Zijn ze dan zo dom om ook mee te gaan in het ritme van 's nachts wakker worden?
pi_216949839
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zijn ze dan zo dom om ook mee te gaan in het ritme van 's nachts wakker worden?
Je zou het wel gaan denken. Ik snap er ook echt geen reet van dat zoveel voetballers er al zo vroeg aan beginnen. Zou me lekker 100% op voetbal richten en dan zo op je 30e eens aan jong gaan werken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_216949932
de spelersgroep de schuld geven hahahaha

als je wint is bosz de king

als hij verliest is het de spelersgroep

de spelersgroep wordt gestuurd door de trainer lijkt me

bosz out
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')