Laten we eerlijk zijn. Iedereen scoort tegen dit PSV behalve Feyenoord en de amateurs van HFC.quote:
Dat zal het zijn, ja. Heeft een seizoen lang bijna alle records met PSV verbroken, weet te overwinteren in de CL en staat vooralsnog ook gewoon op een tweede plek. Tuurlijk moet dit PSV kampioen worden, maar het lijkt me net wat te weinig om iemand alweer bij het grofvuil te doen. Dan heb ik het niet eens over de alternatieven die dan voorhanden zijn.quote:
Ja, laten we wachten tot we 4e staan...quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou toch ook heel raar zijn om hem na een paar slechte maanden te ontslaan.
Want er is geen enkele tussenweg denkbaarquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, laten we wachten tot we 4e staan...
ANNOUNCE MvB!!quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, ja. Heeft een seizoen lang bijna alle records met PSV verbroken, weet te overwinteren in de CL en staat vooralsnog ook gewoon op een tweede plek. Tuurlijk moet dit PSV kampioen worden, maar het lijkt me net wat te weinig om iemand alweer bij het grofvuil te doen. Dan heb ik het niet eens over de alternatieven die dan voorhanden zijn.
Hij heeft ook wel een beetje pech dat Ajax zich wel door al die kutpotjes tegen Almere en RKC gerommeld heeft met 1 goal verschil. Normaliter hadden die ook al overal en nergens punten gemorst.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, ja. Heeft een seizoen lang bijna alle records met PSV verbroken, weet te overwinteren in de CL en staat vooralsnog ook gewoon op een tweede plek. Tuurlijk moet dit PSV kampioen worden, maar het lijkt me net wat te weinig om iemand alweer bij het grofvuil te doen. Dan heb ik het niet eens over de alternatieven die dan voorhanden zijn.
Van Basten moet je echt geen enkele club willen aandoen.quote:
Dat ook ja, dat die met waanzinnig schijtbakkenvoetbal het ultieme gouden pik seizoen draaien helpt niet mee in de beeldvorming. Maar zo goed als PSV vorig seizoen ook eigenlijk niet was zo slecht zijn ze nu ook niet.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel een beetje pech dat Ajax zich wel door al die kutpotjes tegen Almere en RKC gerommeld heeft met 1 goal verschil. Normaliter hadden die ook al overal en nergens punten gemorst.
Daar staat weer het geluk tegenover dat Feyenoord ook waardeloos presteert gelet op het materiaal.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel een beetje pech dat Ajax zich wel door al die kutpotjes tegen Almere en RKC gerommeld heeft met 1 goal verschil. Normaliter hadden die ook al overal en nergens punten gemorst.
Maar Bosz heeft geen Plan B, dat zie je toch ook? Wat moet je dan als Plan A week op week niet werkt?quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ook ja, dat die met waanzinnig schijtbakkenvoetbal het ultieme gouden pik seizoen draaien helpt niet mee in de beeldvorming. Maar zo goed als PSV vorig seizoen ook eigenlijk niet was zo slecht zijn ze nu ook niet.
Bosz moet een keer bij Ferrari in de keuken kijkenquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Bosz heeft geen Plan B, dat zie je toch ook? Wat moet je dan als Plan A week op week niet werkt?
quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ook ja, dat die met waanzinnig schijtbakkenvoetbal het ultieme gouden pik seizoen draaien helpt niet mee in de beeldvorming. Maar zo goed als PSV vorig seizoen ook eigenlijk niet was zo slecht zijn ze nu ook niet.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zorgen dat het wel werkt. Ik zie de teams van Arend Martijn I eigenlijk ook al jarenlang op dezelfde manier spelen op wat tactische omzettingen tijdens de wedstrijd na dan, die professor doctorandus Bosz ook doetquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Bosz heeft geen Plan B, dat zie je toch ook? Wat moet je dan als Plan A week op week niet werkt?
quote:
quote:Peter Bosz hoeft voorlopig niet te vrezen voor zijn positie, blijkt uit een analyse van het Eindhovens Dagblad. De clubleiding wijst vooral met beschuldigende vingers naar de spelersgroep.
PSV beleefde dinsdag een horroravond, door met 1-7 te verliezen van Arsenal in de achtste finales van de Champions League. Na afloop kreeg Bosz vragen over zijn positie. Het ED schetst dat PSV 'zeker nog geen afscheid gaat nemen' van de trainer. 'De vingers wijzen aan de bovenkant van de voetbalorganisatie naar de spelersgroep, die het de afgelopen weken in de ogen van de leiding lelijk heeft laten afweten', klinkt het.
In één week gaf PSV veel weg: de Eindhovenaren werden uitgeschakeld in het bekertoernooi, zagen de achterstand op koploper Ajax oplopen tot acht punten en normaal gesproken betekent de nederlaag tegen Arsenal een exit in de Champions League. 'Gevolgen voor de clubleiding heeft het vooralsnog niet. De directie is niet van plan om Bosz te ontslaan en andersom stapt de trainer ook niet op.' De raad van commissarissen laat de bal bij algemeen directeur Marcel Brands en technisch directeur Earnest Stewart.
'Wat vooral te beluisteren valt? De clubleiding van PSV is ernstig teleurgesteld in de prestaties van selectie, die volgens hen nu aan zet is. Uit diezelfde selectie moet de komende weken de oplossing komen na een reeks van wanprestaties, waarbij Bosz dus gewoon de stuurman blijft', schrijft de lokale krant. Er zijn nog geen spanningen tussen Bosz en zijn spelers. 'Maar de spelers moeten nu wel de job van hun coach zien te tredden. Komt in Eindhoven de tweede plek in de eindstand van de Eredivisie onverhoopt nog serieus in gevaar, dan bungelt Bosz.'
Of er is (stille) anarchie van spelers die volgend jaar toch weg zijn en laten hem daarom zitten.quote:
Klinkt allemaal leuk, maar je moet als trainer scherp zijn op de uitvoering van je plan, dat doet Slot maar ook Farioli, al heb jij er bij die laatste wat moeite mee om dat toe te geven.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zorgen dat het wel werkt. Ik zie de teams van Arend Martijn I eigenlijk ook al jarenlang op dezelfde manier spelen op wat tactische omzettingen tijdens de wedstrijd na dan, die professor doctorandus Bosz ook doet
Waarom liepen ze niet gewoon met hun man mee?quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ongeacht of je plan A, B, C of Q van stal haalt: als je je basistaken niet uitvoert dan boeit het natuurlijk niet.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom liepen ze niet gewoon met hun man mee?
Ik moet zeggen dat het me wel vaker is opgevallen dat kersverse voetbalvaders te maken krijgen met onverklaarbaar vormverlies en/of stagnatie in de ontwikkeling.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:47 schreef jpg97 het volgende:
Het zit hem vooral in de spelers.
Boscagli, Benitez, Lang is een transfer ontnomen en voetballen nu alleen nog voor zichzelf. Dan heb je nog Guus "ik voel het niet meer" Til die ook geen pepernoot meer raakt, evenals Bakayoko die zichzelf in de kijker probeert te spelen zonder om zich heen te kijken.
Veerman heeft er geen zin meer in, en Schouten komt slaap tekort sinds die een kind heeft gekregen. Tel daarbij de afwezigheid van Tilman, Pepi en Dest op en het tegenvallen van zowel Karsdorp als Malacia en dan is dit het resultaat.
Zijn ze dan zo dom om ook mee te gaan in het ritme van 's nachts wakker worden?quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het me wel vaker is opgevallen dat kersverse voetbalvaders te maken krijgen met onverklaarbaar vormverlies en/of stagnatie in de ontwikkeling.
Je zou het wel gaan denken. Ik snap er ook echt geen reet van dat zoveel voetballers er al zo vroeg aan beginnen. Zou me lekker 100% op voetbal richten en dan zo op je 30e eens aan jong gaan werken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zijn ze dan zo dom om ook mee te gaan in het ritme van 's nachts wakker worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |