wtfquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lekkergelukkig geen saaie mango smaak
Totaal uit het niets terwijl ik niks anders dan liefde heb voor KingRolandquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:48 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Kingroland geeft forum admin @:GGMM een draai om de oren.
gebbetje moet kunnen tochquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Totaal uit het niets terwijl ik niks anders dan liefde heb voor KingRoland
Dit zijn momenten dat je weer even met je neus op de feiten gedrukt wordt (figuurlijk gezien)
En tegen Leverkusen, Lille en Salzburgquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:49 schreef Vis1980 het volgende:
Ik ben wel een beetje bang voor morgen, maar dat was ik ook tegen Girona, Benfica, Manchester City, Bayern München en AC Milan (2x)....
En tegen Salzburg?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:49 schreef Vis1980 het volgende:
Ik ben wel een beetje bang voor morgen, maar dat was ik ook tegen Girona, Benfica, Manchester City, Bayern München en AC Milan (2x)....
Toen dacht ik er juist heel makkelijk over.quote:
Dit vind ik een beetje erg makkelijk en niet zo goed grapje ten koste van Feyenoordquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:49 schreef GGMM het volgende:
Perisic gaat makkelijk liggen en klagen
Die speler lijkt me wat voor Feyenoord
Dan komt het morgen dus goedquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Toen dacht ik er juist heel makkelijk over.
Of Feyenoord wint met 1-0 of ze verliezen met 1-6.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:50 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord is morgen aan de beurt dus wees maar voorzichtig boys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |