Mhah, de rest sprong ook echt niet overeind...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:48 schreef superniger het volgende:
Jordy gaat zonder te vragen aan iedereen als eerst.
En een groot percentage van de kijkers is het wel met Jordy eens, dat-ie zo leuk is. Tja, smaken verschillen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:51 schreef livelink het volgende:
Jordy vindt zichzelf zo ongelooflijk leuk en geweldig.
Hij is dat soms ook. Soms ergerlijk maar kan soms ook om hem lachen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:51 schreef livelink het volgende:
Jordy vindt zichzelf zo ongelooflijk leuk en geweldig.
Kan soms wel om hem lachen, maar snap zijn populariteit ook nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:54 schreef Gert het volgende:
[..]
En een groot percentage van de kijkers is het wel eens met Jordy, dat-ie zo leuk is. Tja, smaken verschillen.
Tja, ik heb nog geen enkele keer om hemm gelachen. Niet mijn humor, waarschijnlijk. Sowieso mis ik de humor dit seizoen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is dat soms ook. Soms ergerlijk maar kan soms ook om hem lachen.
Er is inderdaad niet veel humor.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik heb nog geen enkele keer om hemm gelachen. Niet mijn humor, waarschijnlijk. Sowieso mis ik de humor dit seizoen.
Hij brengt reuring, zegt eerlijk wat hij vind. Ook niet te beroerd om naar zichzelf te kijken. Slaat ook wel af en toe door met top enzo . Maar wint niet dat is jolien of mattiquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan soms wel om hem lachen, maar snap zijn populariteit ook niet
Nou dat. Heb ook zeker geen hekel aan 'm, maar vind 'm wel vaak irritant. Zijn populariteit vat ik niet helemaal. Maar hee, geeft niks.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan soms wel om hem lachen, maar snap zijn populariteit ook niet
Hij zegt wel wat hij vindt dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij brengt reuring, zegt eerlijk wat hij vind. Ook niet te beroerd om naar zichzelf te kijken. Slaat ook wel af en toe door met top enzo . Maar wint niet dat is jolien of matti
Ja klopt is vaak irritant en erg aanwezigquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dat. Heb ook zeker geen hekel aan 'm, maar vind 'm wel vaak irritant. Zijn populariteit vat ik niet helemaal. Maar hee, geeft niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dusdanig weloverwogen gespeeld dat het gewoon irritant is.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij brengt reuring, zegt eerlijk wat hij vind. Ook niet te beroerd om naar zichzelf te kijken. Slaat ook wel af en toe door met top enzo . Maar wint niet dat is jolien of matti
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:01 schreef Ireth het volgende:
Hhmm... beetje lullig gemonteerd dit...
Spoiler verraad niks wat nog in de uitzending moet komen, maar wat ze er uit hebben gelaten!!!Dat is zo jammer het wordt zo ingekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Beetje reuring in die tent, ik vind het over het algemeen best saaie lui daar. Of het nou positief of negatief is, daar kijk je toch voor.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |