Mhah, de rest sprong ook echt niet overeind...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:48 schreef superniger het volgende:
Jordy gaat zonder te vragen aan iedereen als eerst.
En een groot percentage van de kijkers is het wel met Jordy eens, dat-ie zo leuk is. Tja, smaken verschillen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:51 schreef livelink het volgende:
Jordy vindt zichzelf zo ongelooflijk leuk en geweldig.
Hij is dat soms ook. Soms ergerlijk maar kan soms ook om hem lachen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:51 schreef livelink het volgende:
Jordy vindt zichzelf zo ongelooflijk leuk en geweldig.
Kan soms wel om hem lachen, maar snap zijn populariteit ook nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:54 schreef Gert het volgende:
[..]
En een groot percentage van de kijkers is het wel eens met Jordy, dat-ie zo leuk is. Tja, smaken verschillen.
Tja, ik heb nog geen enkele keer om hemm gelachen. Niet mijn humor, waarschijnlijk. Sowieso mis ik de humor dit seizoen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is dat soms ook. Soms ergerlijk maar kan soms ook om hem lachen.
Er is inderdaad niet veel humor.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik heb nog geen enkele keer om hemm gelachen. Niet mijn humor, waarschijnlijk. Sowieso mis ik de humor dit seizoen.
Hij brengt reuring, zegt eerlijk wat hij vind. Ook niet te beroerd om naar zichzelf te kijken. Slaat ook wel af en toe door met top enzo . Maar wint niet dat is jolien of mattiquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan soms wel om hem lachen, maar snap zijn populariteit ook niet
Nou dat. Heb ook zeker geen hekel aan 'm, maar vind 'm wel vaak irritant. Zijn populariteit vat ik niet helemaal. Maar hee, geeft niks.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan soms wel om hem lachen, maar snap zijn populariteit ook niet
Hij zegt wel wat hij vindt dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij brengt reuring, zegt eerlijk wat hij vind. Ook niet te beroerd om naar zichzelf te kijken. Slaat ook wel af en toe door met top enzo . Maar wint niet dat is jolien of matti
Ja klopt is vaak irritant en erg aanwezigquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dat. Heb ook zeker geen hekel aan 'm, maar vind 'm wel vaak irritant. Zijn populariteit vat ik niet helemaal. Maar hee, geeft niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dusdanig weloverwogen gespeeld dat het gewoon irritant is.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij brengt reuring, zegt eerlijk wat hij vind. Ook niet te beroerd om naar zichzelf te kijken. Slaat ook wel af en toe door met top enzo . Maar wint niet dat is jolien of matti
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:01 schreef Ireth het volgende:
Hhmm... beetje lullig gemonteerd dit...
Spoiler verraad niks wat nog in de uitzending moet komen, maar wat ze er uit hebben gelaten!!!Dat is zo jammer het wordt zo ingekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Beetje reuring in die tent, ik vind het over het algemeen best saaie lui daar. Of het nou positief of negatief is, daar kijk je toch voor.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
quote:
Pootje ook.quote:
Ja is ook. Ik heb echt zitten lachen toen hij met BB aan het praten was in de dcroomquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:05 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Alleen jammer dat ze het zo brengen dat jordy hier direct voor koos.
Was wel een leuke stunt. Had dat al veel eerder verwachtquote:
Hij speelt zijn spel. Beter dan al dat lieve en delen. Moet een beetje actie komen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:05 schreef superniger het volgende:
En met die 1300 euro zeker wel gamechangers kopen? Sneuneus.
Je kan natuurlijk ook wel weer het hele andere uiterste benoemen hé....quote:
Ja terwijl er duidelijk werd gestuurd door bb. Maar maakt het uit hahaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:05 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Alleen jammer dat ze het zo brengen dat jordy hier direct voor koos.
Het wordt er ook snel ingeramd allemaal he, het is redelijk vlot gemonteerd allemaal. Vaak is er niet eens ondertiteling.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:34 schreef Ireth het volgende:
Mattie: "examen klaar..."
Ondertiteling: "samen klaar..."
Echt amateurs
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:40 schreef Gert het volgende:
Conversatie Jane en Axel.
Jane: "Ooo, als ik dit alarm in de nacht ga horen hè! Luister: niémand moet tegen mij praten morgenochtend."
Axel: "Lijpe shit. Zwarte muts."
Echt he. Hij heeft gewoon gelijk, maar hij is zo ongelofelijk hypocrietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:39 schreef livelink het volgende:
Tja, Jordy. Anderen kunnen ook wel eens irritant en lawaaierig zijn. Jij hebt niet het alleenrecht.
Hij zal wel lekker geslapen hebben, vol adrenaline na zijn woede uitbarsting.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:51 schreef livelink het volgende:
Goh, wat is Jordy toch grappig. Sorry mensen, ik zie het echt niet.
Ik denk ook niet dat het echt serieus was hoor, iedereen zat een beetje te geinen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:52 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Echt he. Hij heeft gewoon gelijk, maar hij is zo ongelofelijk hypocriet
Mjah... ook hier mist enige context...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zal wel lekker geslapen hebben, vol adrenaline na zijn woede uitbarsting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah... ook hier mist enige context...Op grond van wat ik in de COS had gelezen en deels gezien vind ik eigenlijk niet dat er hier essentiële context ontbrak. Al is het natuurlijk wel zo dat bij het monteren van de uitzendingen vaak details/finesses sneuvelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar mijn indruk is dat de uitzendingen best goed in elkaar zitten en best een evenwichtig beeld geven van de bewoners en hun onderlinge verhoudingen.
(Oké, proest het maar uit vanwege de goedgelovigheid van deze niet-streamer.)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Ik heb vorige week naar de tv gekeken en heb de pleuris aan Jordy (echt heel erg deze dagen).quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Op grond van wat ik in de COS had gelezen en deels gezien vind ik eigenlijk niet dat er hier essentiële context ontbrak. Al is natuurlijk wel zo dat bij het monteren van de uitzendingen vaak details/finesses sneuvelen.
Maar mijn indruk is dat de uitzendingen best goed in elkaar zitten en best een evenwichtig beeld geven van de bewoners en hun onderlinge verhoudingen.
(Oké, proest het maar uit vanwege de goedgelovigheid van deze niet-streamer.)
Dat kwam bij mij nog wel over.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:57 schreef KinKiJan het volgende:
Ook bij die laatste scene is flink geknipt, het was al best een flinke tijd stil voor ie die kamer uit vloog. Vandaar die verbazing in de suite.
Bedoel je toen Jordy zei dat Keanu steeds aan het woord was en het altijd over zichzelf had en dat hij al hoopte dat de streamers dat was opgevallen? Ik vond dat toch ook niet echt sympathiek hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb vorige week naar de tv gekeken en heb de pleuris aan Jordy (echt heel erg deze dagen).
Maar vorige week zag ik op tv wel dat er op zout op de slakken gelegd werd door de productie.
Bv. Hij zat op een bankje te praten met Jolien over Keanu, nou dat viel reuze mee, maar zet er een muziekje onder en t klonk gelijk heel vals.
Dat stukje was ook niet sympathiek, maar het hele verhaal was lieve jongen, fijn om erbij te hebben, mooie groei, snapt alleen niet dat je af en toe iemand met rust moeten laten en niet altijd de emotie duiden en naar jezelf moet halen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Bedoel je toen Jordy zei dat Keanu steeds aan het woord was en het altijd over zichzelf had en dat hij al hoopte dat de streamers dat was opgevallen? Ik vond dat toch ook niet echt sympathiek hoor.
Ik denk dat de post die hij kreeg en dat hij de eerste was die genoemd werd bij de naar huis stuur stemming hem wat overmoedig heeft gemaakt. Hij ziet zichzelf wel er hoog op de BB ladder staan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:01 schreef Hoylei het volgende:
Dit is toch niet grappig? Vooral omdat hij er zelf zo hard om moet lachen. Maakt het alleen maar nog suffer....
Hij zegt niet dat geld hem niet boeit, maar dat iedereen roept dat geld niet boeiend is.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:04 schreef Hoylei het volgende:
Hij praat zichzelf ook tegen...
- het is alleen een grapje
- het is toch weinig geld
- ik sta nog steeds tweede van onder
- vorige week hebben mensen 10k gepakt
- geld boeit hem niet
Wat is het nou precies? Was het alleen een grapje? Dan zeg je dat je het de volgende keer weer teruggeeft. Boeit geld hem niet? Dan maakt het weinig uit dat vorige week mensen 10k hebben gepakt.
Niet doen😂quote:Op woensdag 5 maart 2025 08:44 schreef Paul het volgende:
al moet ik de 2e helft van gisterne nog afkijken
Hij heeft verdorie meer tiet dan ik heb!quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:36 schreef Dotteke het volgende:
Ik dacht welke vrouw staat daar zonder beha. Was het Jordy
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij heeft verdorie meer tiet dan ik heb!
50kg lichter, dus hangt er wel wat vel denk ik.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:36 schreef Dotteke het volgende:
Ik dacht welke vrouw staat daar zonder beha. Was het Jordy
En volgens mij is hij daar ook nog wel wat afgevallen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
50kg lichter, dus hangt er wel wat vel denk ik.
Ja hoor. Zonder moeitequote:Op woensdag 5 maart 2025 20:38 schreef Gert het volgende:
Worden afgelikte messen gewoon weer in de boter gedouwd?
Welke ? Kon het niet lezenquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:40 schreef superniger het volgende:
Kutzooi. Extra gamechanger voor het Keanu-kartel.
Dat is echt typisch Nederlands.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:38 schreef Gert het volgende:
Worden afgelikte messen gewoon weer in de boter gedouwd?
Niet in mijn omgevingquote:
Pootje is toch geen Nederlander. Die doet het ookquote:
Hier sowieso altijd elke pot zijn eigen mes (chocopasta) of lepel (jam) die alleen daarvoor gebruikt wordt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Niet in mijn omgeving![]()
Ook die messen gewoon in die potten pindakaas / chocopasta steken en ze daarin laten staan, blerg!
Kijkend naar iq denk ik dat zeker....quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denkt ook dat hij daar de slimste is.
Dat is de enige correcte manier.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier sowieso altijd elke pot zijn eigen mes (chocopasta) of lepel (jam) die alleen daarvoor gebruikt wordt.
Wel de e, niet de qquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kijkend naar iq denk ik dat zeker....
Qua eq kan er nog wel over gediscussieerd worden..
O ja? Hmm, gelukkig niet in mijn omgeving.quote:
Heeft-ie dan misschien wel geleerd van den Ollanders.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pootje is toch geen Nederlander. Die doet het ook
Was voordeel omdat de kijkers dat hebben gegund aan deze 2 (spel in de PR met die letters gisteren)quote:
Da ken maar so 🤣quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft-ie dan misschien wel geleerd van den Ollanders.
Misschien heeft ie dat ooit wel eens verteld... maar dat zullen we helaas nooit weten.quote:
Onzeker jongetje. Maar dat was al vrij snel duidelijk toen hij tussen de billen van Niels zat.quote:
Ik denk het niet.. volgens mij is dit gewoon serieus jordy zoals hij is. Dit is geen actquote:
En blijkbaar waarderen veel kijkers dat.quote:
Yep... maar ja, tis jordy hé...quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:11 schreef Shii het volgende:
Een paar dagen geleden Axel nog samen met Jane speculeren, wat als we als eerste alles pakken, vervolgens doet Jordy het, en nu bij deze nieuwe mogelijkheid voor 1300 euro nog constant zuur doen erover.
Dat zelfingenomen lachje is best irritant.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
En blijkbaar waarderen veel kijkers dat.
Ik vind hem vaak een vervelende klier.
Denk dat hij dat vooral was toen hij nog 50kg zwaarder was, nu is hij doorgeschoten naar een overdreven zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:17 schreef superniger het volgende:
[..]
Buiten BB denk ik dat hij een onzekere jochie is.
Maar geen volhouder, hij wilde weg, en ging weg.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:21 schreef livelink het volgende:
Ik mis Niels soms wel. Een beetje volwassenheid in hef huis.
Dat haar. Lijkt wel een pot schoensmeer wat hij over zijn haar heeft gesmeerd.quote:
Zonder te zingen ook hahaquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:29 schreef superniger het volgende:
Mooie schnabbel van 10k voor Schuitemaker.
Ja koffie is wel cultureel genot 😉quote:
Qua bruin heeft ie zijn gezicht ook meegenomenquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat haar. Lijkt wel een pot schoensmeer wat hij over zijn haar heeft gesmeerd.
Vind het zo raar mannetjequote:Op woensdag 5 maart 2025 21:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Qua bruin heeft ie zijn gezicht ook meegenomen
Sharice heeft der om gehad toch hahahquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:30 schreef livelink het volgende:
Jordy wordt ook wel enorm bevestigd. Er zijn nog andere bewoners hoor, BB.
Hij is er voor beloond tijdens de freeze (Kan ook zijn dat geen enkel familielid van hem wilde komen)quote:
En sharice is ook fan van Marcoquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Sharice heeft der om gehad toch hahah
ja echt hequote:Op woensdag 5 maart 2025 21:31 schreef Ireth het volgende:
Jane voor marco: "Ja die gasten leven van feestje naar feestje.."
Jane na Marco: "jongens we hebben een feeeeestjuh!!!"
Na ten tijde van Rob kwam ook dinges zingen... van dat liedje wat ze Ali probeerden te leren..quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij is er voor beloond tijdens de freeze (Kan ook zijn dat geen enkel familielid van hem wilde komen)
Is wel te hopenquote:
Iedereen wil iedereen er uit Dat is het spel 🤣quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:42 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik krijg steeds meer een hekel aan Alex omdat hij zo graag Jordy eruit wil hebben. Nou dat gaat echt niet gebeuren Axel hoe vaker jij dat roept hoe langer hij blijft en jou kans op vertrek groter wordt.
Kneus Axel🤑😝
Als ze met Jordy meegaat is ze heel doortrapt. Nee, die blijft ongetwijfeld bij maatje Axel.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:52 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat gaat Jane doen met Axel mee of Jordy?
Ja maar Axel mag Jordy van begin al niet en hij legt dat er ook dik op. Kneus die Axelquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen wil iedereen er uit Dat is het spel 🤣
Goede vraag, misschien weten ze hier het antwoord: BB / Gamechangers, wie heeft welke!?quote:
Hij zong wel life, maar buiten was de muziek niet goed te horen. Voor de uitzending hebben ze de band eronder gezet.quote:
Iedereen krijgt zijn eigen freeze persoon.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:30 schreef livelink het volgende:
Jordy wordt ook wel enorm bevestigd. Er zijn nog andere bewoners hoor, BB.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:48 schreef livelink het volgende:
Ik haak echt af, hoor. Kennelijk zie ik een andere BB dan de rest.
Ok Dilano, tijd voor bedquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:42 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik krijg steeds meer een hekel aan Alex omdat hij zo graag Jordy eruit wil hebben. Nou dat gaat echt niet gebeuren Axel hoe vaker jij dat roept hoe langer hij blijft en jou kans op vertrek groter wordt.
Kneus Axel🤑😝
Is 43 je leeftijd?quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:38 schreef Joyce-43 het volgende:
volgens mij was jij de kneus toen je net binnen was Axel
Ah ok. Jammer welquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij zong wel life, maar buiten was de muziek niet goed te horen. Voor de uitzending hebben ze de band eronder gezet.
Jordy vindt het maar al te fijn als hij mensen ergens op kan aanspreken of zwart kan maken, maar oh weer als de bal wordt teruggekaatstquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Bedoel je toen Jordy zei dat Keanu steeds aan het woord was en het altijd over zichzelf had en dat hij al hoopte dat de streamers dat was opgevallen? Ik vond dat toch ook niet echt sympathiek hoor.
Was mijn leeftijd hahaquote:
vond het ook irritant gisteren die alarms en ik vind sowieso die meubels knutselen zeer onboeiend, heb stukjes ervan doorgespoeldquote:Op donderdag 6 maart 2025 02:32 schreef Clemanyana het volgende:
Jee ik vind de laatste afleveringen echt niet te harden tussen de alarmen en dat overdreven gegil steeds. Volume staat nu ongeveer op 3 tegenwoordig met ondertiteling aan.
Word ik te snel overprikkeld of is het wel echt meer dan eerst?
Dat tafeltje van Jordy was ook echt oerlelijk.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:33 schreef Paul het volgende:
[..]
vond het ook irritant gisteren die alarms en ik vind sowieso die meubels knutselen zeer onboeiend, heb stukjes ervan doorgespoeld
En contra.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:40 schreef DilanoNirvana het volgende:
Dat is Axel die meer moet genieten, hij is alleen geobserdeerd op Jor
Leuk onderdeel.quote:
Er zullen vast mensen zijn die ze/dit leuk vinden jaquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:38 schreef spapaars het volgende:
Toch wel een leuk bondje met Axel enz.
nou neem van mijn aan als je karakter dat was zoals dat hij nog 50 kilo zwaarder was dan ben je niet in eens 120 graden gedraaid van karakter hoor kwa zelfvertrouwnquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat hij dat vooral was toen hij nog 50kg zwaarder was, nu is hij doorgeschoten naar een overdreven zelfvertrouwen.
De meeste mensen krijgen niet massaal fanbrieven, leuke tweets en 24 uur per dag steun van diverse mensen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou neem van mijn aan als je karakter dat was zoals dat hij nog 50 kilo zwaarder was dan ben je niet in eens 120 graden gedraaid van karakter hoor kwa zelfvertrouwn
Geen idee wat je nou eigenlijk precies zegt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou neem van mijn aan als je karakter dat was zoals dat hij nog 50 kilo zwaarder was dan ben je niet in eens 120 graden gedraaid van karakter hoor kwa zelfvertrouwn
Niet bereid zijn om jezelf uit te hongerenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:37 schreef Ireth het volgende:
Ik had echt niet toegegeven als ik Matti was geweest.
Ik had geroepen "bb 4 koffie en een lunchpakket graag!! We zitten hier nog wel ff..."
Nou dat betwijfel ik, als je jong zo dik bent sta je toch een beetje buiten spel . Daarom slaat hij ook zo door met de fanmail en aandacht.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
3 van de 4 mensen aan tafel gingen hem de vrijstelling nooit gunnen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:37 schreef Ireth het volgende:
Ik had echt niet toegegeven als ik Matti was geweest.
Ik had geroepen "bb 4 koffie en een lunchpakket graag!! We zitten hier nog wel ff..."
Maar dit is ook al de 2e keer dat hij vooraf mag zien wie er zijn genomineerd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:56 schreef Joyce-43 het volgende:
ik begrijp echt niet waarom Mattie zijn GC niet heb ingezet ( ja voor die van Sharice)
Als ie het wel had gedaan, was ie ongedaan gemaakt door Sharice....quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:56 schreef Joyce-43 het volgende:
ik begrijp echt niet waarom Mattie zijn GC niet heb ingezet ( ja voor die van Sharice)
Dat mag hij bij elke nominatie. Vanwege zijn GC.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar dit is ook al de 2e keer dat hij vooraf mag zien wie er zijn genomineerd.
ja dat komt door zijn GC dat is logischquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar dit is ook al de 2e keer dat hij vooraf mag zien wie er zijn genomineerd.
Maar nu kan Matt zich volgende week mssn nog zelf redden.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ie het wel had gedaan, was ie ongedaan gemaakt door Sharice....
Maar dan was die tenminste óók uit het spel geweest!
Kan je lachen, want Sharice heeft het niet ingezet, dus dat gebeurt volgende week.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
omdat Sharice die dan van haar had ingezetquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:58 schreef DilanoNirvana het volgende:
Dan gaat Keanu eruit, is gewoon doorgestoken kaart ik snap mattie dan ook niet dat hij die gc niet in zet.
Ze had hem niet ingezet dus dat kon niet meer.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Viel niks te redden.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:56 schreef spapaars het volgende:
Ha ha Mattie redt niemand van z'n kartel
Maar volgende week laatste kans ze in te zetten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Viel niks te redden.
Matti haalt jordy eraf
Charice maakt dat ongedaan
Matti haalt kiki eraf
Charice maakt dat ongedaan
Matti haalt jolien eraf
Charice maakt dat ongedaan.
Jawel, zij wordt na elke ingezette GC geroepen..quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:59 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Ze had hem niet ingezet dus dat kon niet meer.
Een hele vettequote:Op donderdag 6 maart 2025 21:59 schreef Gert het volgende:
Mattie ziet eigenlijk wel in wat voor een vervelend zelfgenoegzaam kliekje dat kartel is. Daarom gooide hij niet de reddingsboei.
Oké, aanname.
Nee, want dan zet Sharice haar gc hoogstwaarschijnlijk in.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar nu kan Matt zich volgende week mssn nog zelf redden.
Ohhh dat wist ik niet, maar volgende week heeft die gc ook geen zin dan van Mattie.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jawel, zij wordt na elke ingezette GC geroepen..
Kans is groter dat Sharice zichzelf moet redden ipv Matt laten bloeden met dat ding.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, want dan zet Sharice haar gc hoogstwaarschijnlijk in.
Ligt er aan wat ie er mee doet. Als ie iemand saved en daar iemand van haar clubje (zij, Axel, pootje of jane) voor terug zet zal ze dat zeker ongedaan maken. Als ie jordy saved zal ze dat ook ongedaan nakende.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:03 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Ohhh dat wist ik niet, maar volgende week heeft die gc ook geen zin dan van Mattie.
Haar gc maakt alle andere gc ongedaan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kans is groter dat Sharice zichzelf moet redden ipv Matt laten bloeden met dat ding.
Ik heb op Keanu gestemd in ieder geval.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:05 schreef Sestra666 het volgende:
ik weet nu niet wie er gaat.. kiki is wel populairder geworden denk ik
En dat kan ze dus niet met haar GC. Ze kan zichzelf er niet mee redden (behalve als matti de zijne heeft gebruikt om haar er op krijgen. Als ze er door nomineren gewoon op komt heeft ze geen klote aan haar dure GC)quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kans is groter dat Sharice zichzelf moet redden ipv Matt laten bloeden met dat ding.
Eentje maarquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Haar gc maakt alle andere gc ongedaan.
Ze kan toch 1 dubbele stem (op Sharice) van Keanu wegstemmen heeft ze mssn minder stemmen dan iemand anders. Dat is dan haar redding.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dat kan ze dus niet met haar GC. Ze kan zichzelf er niet mee redden (behalve als matti de zijne heeft gebruikt om haar er op krijgen. Als ze er door nomineren gewoon op komt heeft ze geen klote aan haar dure GC)
Volgens mij mag Sharice haar gamechanger eerst inzetten na de nominaties. Ze kan zichzelf (of een ander) eventueel redden als ze bv wegens een dubbele stem of een censuur erop komt te staan. Als ze zichzelf hier al redt, is haar gamechanger gebruikt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dat kan ze dus niet met haar GC. Ze kan zichzelf er niet mee redden (behalve als matti de zijne heeft gebruikt om haar er op krijgen. Als ze er door nomineren gewoon op komt heeft ze geen klote aan haar dure GC)
Dat scanner Jordy dit niet allemaal had voorzien. 😱quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:03 schreef maxelu het volgende:
Het kartel heeft wel zwak en naïef gespeeld deze week.
Ze wantrouwden Jane, maar gingen wel voort op haar valse informatie.
Ze hadden 4 dubbele stemmen, konden deze inzetten (toch 2 want Jordy was buitenspel gezet) en dan hadden ze volgende week nog censuur, beslissende stem, dubbele stem(x2 wegens censuur Axel), en de redding, meer dan genoeg om 2 weken op rij een goeie bank in hun voordeel te maken.
Met nu nog 7 gamechangers in hun bezit, had Matti ZEKER Sharice op de bank moeten gooien met de redding. Die ging zij dan counteren met de zwarte gamechanger, en waren de 2 sterkste gamechangers uit het spel.
Nu laten ze hun uitspelen én zeggen ze tegen hun tegenstanders weet je hou je sterkste troefkaart ook maar lekker. Dit is echt niet goed gespeeld.
Respect voor hoe Jane het gespeeld heeft, het is niet echt iets waar ik van hou, maar het is wel gelukt.
Buiten het spel in het huis, ligt de eindbeslissing bij de kijkers natuurlijk. Een kartel-only bank is enkel volgende week nog mogelijk, en daarna maakt enkel Jane nog wat kans uit het andere groepje. Maar het is nog te zien met wat de meeste kijkers van haar spel gaan vinden na deze week.
Sharice en Pootje zijn helemaal niet populair, en ook Axel heeft niet zoveel stemmers meer, vergeleken met de andere 5...
Wel een bewogen week geweest, hoge highs voor team kartel met veel bevestiging van buitenaf door de fanweek, en dan loopt het af met de grootst mogelijke sisser voor hun.
Ik ook, ik denk alleen dat Jolien dan het kind van de rekening wordt en niet Jordy. Die zie ik liever gisteren nog vertrekken. Onvolwassen jankkleuterquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb op Keanu gestemd in ieder geval.
De GC van Sharice is tot nu toe nooit in beeld gebracht als degene die die van Mattie kan blokkeren, volgens mij is dat enkel een GC voor tijdens het nominatieproces en niet achterafquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ligt er aan wat ie er mee doet. Als ie iemand saved en daar iemand van haar clubje (zij, Axel, pootje of jane) voor terug zet zal ze dat zeker ongedaan maken. Als ie jordy saved zal ze dat ook ongedaan nakende.
Oh dat wist ik dan weer nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jawel, zij wordt na elke ingezette GC geroepen..
Ik denk dat Jolien gaat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:05 schreef Sestra666 het volgende:
ik weet nu niet wie er gaat.. kiki is wel populairder geworden denk ik
Volgens de peilingen gaat Keanu vanavond exit. Of die peilingen betrouwbaar zijn.. we gaan het vanavond zien.quote:
Ze hebben tot nu toe wel altijd geklopt, hoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens de peilingen gaat Keanu vanavond exit. Of die peilingen betrouwbaar zijn.. we gaan het vanavond zien.
Ja leuk. Sluit het topic maar.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij blauw?? Ow wacht ff...
Mag ik even hier tot rust komenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:28 schreef Gert het volgende:
![]()
Maar ik kijk het eerste gedeelte met een half oog.
Nee dat doet hij niet. Hij heeft niets gezegd. Ze raden het zelf.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:34 schreef superniger het volgende:
Mattie verklapt de nominaties even aan Kiki en Jordy. Hier mag BB wel ingrijpen.
Door zijn lichaamshouding ja. Niet letterlijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee dat doet hij niet. Hij heeft niets gezegd. Ze raden het zelf.
Hij heeft geen naam genoemdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:37 schreef superniger het volgende:
Volgend jaar kappen met voorkennis voor 1 bewoner.
Het had er ook een kunnen zijn. Dit had niemand verwacht ook de genomineerde nietquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:39 schreef superniger het volgende:
[..]
Joh, niet letterlijk maar door zijn houding.
Alleen Jordy mag het spel tactisch spelen. Aldus Jordy.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:45 schreef Astro_boy het volgende:
Heerlijk om die norse kutkoppen te zien. Jordy laat zich weer kennen. Wat een kleuter.
Zo hypocriet. Een échte Fok!ker dus. Ik zei hetquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:47 schreef superniger het volgende:
[..]
Alleen Jordy mag het spel tactisch spelen. Aldus Jordy.
Klopt, hij zei niet kartelkoningquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:56 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice dat zei jordy niet, jordy zei het kartel is populairder dan hun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |