"Je naam klinkt kut" GEDISKWALIFICEERD! Groetjes van de EBU en de BBCquote:Op zondag 9 maart 2025 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Klinkt heel verstandig! Want ze kunnen haar naam niet verbieden. En het weg'piepen' is ook slim, dan vullen de kijkers en het publiek daar het zelf wel in.
Ik zie ze er nog voor aan ook.quote:Op zondag 9 maart 2025 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Je naam klinkt kut" GEDISKWALIFICEERD! Groetjes van de EBU en de BBC
Ik hoop dat er weinig bloot in voorkomt en dat er geen seksuele of godslasterlijke taal wordt gebezigd. Het moet nu eens ophouden met die losgeslagen jeugd, waar is het fatsoen gebleven?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:06 schreef Cee het volgende:
Morgen om 18:00 uur op YouTube gaat de video voor Serving in première!
Ja al die decolletaaaaaages ook overal maar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik hoop dat er weinig bloot in voorkomt en dat er geen seksuele of godslasterlijke taal wordt gebezigd. Het moet nu eens ophouden met die losgeslagen jeugd, waar is het fatsoen gebleven?
In mijn tijd zongen we nog gewoon over 2 motten in m'n ouwe jas.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja al die decolletaaaaaages ook overal maar.
Bah bah en foei.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:47 schreef Funhouse het volgende:
Het optreden van de nationale finale is ondertussen van alle Eurovisie kanalen verwijderd, inclusief TikTok waar het de meest bekeken video van het seizoen was
Eurovisie heeft de prioriteiten op orde...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:47 schreef Funhouse het volgende:
Het optreden van de nationale finale is ondertussen van alle Eurovisie kanalen verwijderd, inclusief TikTok waar het de meest bekeken video van het seizoen was
Yup, tere zieltjesquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Eurovisie heeft de prioriteiten op orde...
Propaganda voor een genocidale staat![]()
Woord dat lijkt op vrouwelijk geslachtsdeel
Ja ze gaan het vast druk krijgen met publieksgeluid dit jaar. Dat wat ze eerder zeiden nóóit te zullen doen en ze vorig jaar gewoon ook al bij Israël deden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:10 schreef Em31 het volgende:
Zou me niet eens verbazen als ze het geluid van het publiek nu ook gaan muten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |