SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Je leert maar functioneren in de ochtend.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof ik in de ochtend functioneer![]()
![]()
![]()
Ik moest een keer een les inhalen op zaterdagochtend, gelijk het hele circuit verkeerd om gedaan
Welquote:
Is met kip. Pizza kipsate heet het en die vind ik ook lekker.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:26 schreef Karzai het volgende:
Pizza met satésaus en shoarma is toch grmbl zijn lievelingseten?
NEE, puur functioneren op haat, is mijn modus operandi.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je leert maar functioneren in de ochtend.
Eehmquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:26 schreef Karzai het volgende:
Pizza met satésaus en shoarma is toch grmbl zijn lievelingseten?
Welk merk?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Is met kip. Pizza kipsate heet het en die vind ik ook lekker.
Kwark tel ik niet mee.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
WelIk eet het alleen niet zo vaak, vind het vaak onnodige opvulling die weinig toevoegt behalve calorieën
En ik begin elke dag met volle platte kaas
Heb ik echt al lang niet meer op, lang als in jarenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Is met kip. Pizza kipsate heet het en die vind ik ook lekker.
Gelukkig is het na tienen.quote:
Belg gespotquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
WelIk eet het alleen niet zo vaak, vind het vaak onnodige opvulling die weinig toevoegt behalve calorieën
En ik begin elke dag met volle platte kaas
Ik herken dit.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet eigenlijk nog even de schoen door de wasstraat duwen, want die is inmiddels donkergrijs geworden
Ja dit.. misschien vrijdagavond even doen, als ik nog leef.quote:
Toch overleden tegen die tijd?quote:
Moet je weer extra hard rennen in het hamsterrad?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dit.. misschien vrijdagavond even doen, als ik nog leef.
Ja, komen jullie ook op de begrafenis? Er is koffie en cakequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |