Glasquote:
Nee dank u, ik heb een glaasje water en een kiwiquote:
Voor de volgendequote:Op maandag 24 maart 2025 09:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow.
* gebrokenglas schenkt de ingeschonken koffie weer terug in de kan
Hey Stigquote:Op maandag 24 maart 2025 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor de volgende
@:Dotteke lust wel een kopje!
Dank je wel GGquote:Op maandag 24 maart 2025 09:13 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt de koffie alvast in voor Dotteke.
Alstuquote:Op maandag 24 maart 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Stig![]()
Lief dat je aan mij denkt, ja ik lust wel een bakkie
Dotjequote:Op maandag 24 maart 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Stig![]()
Lief dat je aan mij denkt, ja ik lust wel een bakkie
Drink liever iets koude koffie dan opgewarmd in de pingquote:Op maandag 24 maart 2025 09:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alstu
Is de koffie inmiddels te koud? Dan warm ik het wel even op de ping.
Weet ik maar jij denkt aan mij en roept mij voor de koffiequote:Op maandag 24 maart 2025 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
GG had de koffie gezet hoor
Zo ben ikquote:Op maandag 24 maart 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik maar jij denkt aan mij en roept mij voor de koffie
Wat is er niet duurder gewordenquote:Op maandag 24 maart 2025 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Gelukkig is de koffie weer volop verkrijgbaar in de supermarkt. Het zal wel weer een stukje duurder zijn geworden.
IWTquote:
Mijn kofie 40 eurocent duurderquote:Op maandag 24 maart 2025 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Gelukkig is de koffie weer volop verkrijgbaar in de supermarkt. Het zal wel weer een stukje duurder zijn geworden.
Nou inderdaad. Een paar dingen in je winkelmandje en weer 25 euro. Ongekend.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat is er niet duurder geworden
Hey Stigquote:
Dotjequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |