Ja dat ken ik nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Positief is het allemaal niet echt heIk begin nu elke ochtend express met cartoons van Pixie en Brutus, dat is zó lief, dat is een fijn manier om de dag te beginnen. Beter dan het nieuws.
Mijn zusje attendeerde me erop. Maar idd...positief is fijnerquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat ken ik nietMaar positief is wel een leuker begin
![]()
Zó leuk hequote:
Ja!!!! Ik heb nu zelf koolmeesjes in mijn vogelhuisjequote:
owwwwww wat leuk!!! Kijk, daar hou ik vanquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja!!!! Ik heb nu zelf koolmeesjes in mijn vogelhuisjeIk zag het gisteren voor het eerst toen ik een foto wilde maken van eentje die van mijn vetbol zat te eten en weg vloog ,. naar het huisje
![]()
Ik ook en ik had het nooit verwachtquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
owwwwww wat leuk!!! Kijk, daar hou ik van
Koolmeesjes zijn zo leuk.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook en ik had het nooit verwachtMaar toch dus
Ik vind ze schattigquote:
Ze hebben het naar hun zin bij jou blijkbaar!quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind ze schattigZe komen ook iedere dag eten op mijn balkon
Jaaahh nu al zin inquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze hebben het naar hun zin bij jou blijkbaar!
Ahhh lente komt eraan
Ik zag al crocusjes en narcissen, en smorgens heel vroeg al vogelgekwetter. Heerlijk!quote:
Ja!! Die staan hier ook heel veel in mooie kleurtjes mijn kleindochter wil ze altijd plukkenquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zag al crocusjes en narcissen, en smorgens heel vroeg al vogelgekwetter. Heerlijk!
hahaha ja dat begrijp ik, al die mooie felle kleurtjesquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja!! Die staan hier ook heel veel in mooie kleurtjes mijn kleindochter wil ze altijd plukken
Prachtige kleuren , paars, lila ,geel witquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
hahaha ja dat begrijp ik, al die mooie felle kleurtjes
me like !quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Prachtige kleuren , paars, lila ,geel wit
quote:
Zo kijk ik het nieuws:quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bizarre tijden , ik kijk het nieuws niet eens meer. Ik trek dat niet
quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo kijk ik het nieuws:
[ afbeelding ]
dat jaquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo kijk ik het nieuws:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|