aiquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijk nummer, vorig jaar bij Joost heb ik heel veel reaction vids gekeken maar ik vraag me af of ik het ESF überhaupt nog ga kijken![]()
Wat een ellende
quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
ai![]()
Ik wilde dit jaar helemaal niet meer kijken maar ik stel het een jaartje uit denk ik
ik ben te snel om misschienquote:
nee he dat is ook zoquote:
Het ziet er prachtig uit! Enjoyquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:49 schreef Aoibhin het volgende:
Perfect wandelweer buiten. Ik ga er zo maar eens opuit
Terecht natuurlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee want
a ik vier geen carnaval
en bovenal
b ik eet nooit vis en vind dat ook meestal smerig
Haha ik heb het nog niet gerzienquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:36 schreef Prisha het volgende:
Ik vind het ESF liedje van Claude steeds leuker worden.
En nu zit ik alweer al die reaction video's te kijken
Oh jee gemistquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het hier zelfs gepost toen het net uitkwam... maar daarna ook niet meer geluisterd
Dat resultaat van vorig jaar gaan ze nu zeker niet overtreffenquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jee gemist
Ach ja vorig jaar wel lol mee gehad met dit hele verhaal hoor, eerste keer in lange tijd dat ik dat Eurovisie volgde en het had een verrassend einde
Dat einde zit me nog steeds dwarsquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jee gemist
Ach ja vorig jaar wel lol mee gehad met dit hele verhaal hoor, eerste keer in lange tijd dat ik dat Eurovisie volgde en het had een verrassend einde
Helaas jaquote:
Bizarre tijden , ik kijk het nieuws niet eens meer. Ik trek dat nietquote:
Positief is het allemaal niet echt hequote:Op woensdag 5 maart 2025 15:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bizarre tijden , ik kijk het nieuws niet eens meer. Ik trek dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |