Nee wantquote:
Ja dan houdt het op. Ik ook niet hoor, geen carnaval en geen vis.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee want
a ik vier geen carnaval
en bovenal
b ik eet nooit vis en vind dat ook meestal smerig
Niet heel lang denk ik.quote:
Vis smerigquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee want
a ik vier geen carnaval
en bovenal
b ik eet nooit vis en vind dat ook meestal smerig
quote:
Oudeschild is wel een mooi oud dorpquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
van die geur alleen al word ik niet goed
Mij moet je ook echt niet naar Volendam ofzo sturen..
Wij gingen vroeger vaak op vakantie naar Texel, maar een bezoek aan het vissersdorp Oudeschild liet ik liever aan me voorbij gaan...
2 tot vijf weken deze soort, dus het kan sinds het even warm was.quote:
Arme jijquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
van die geur alleen al word ik niet goed
Mij moet je ook echt niet naar Volendam ofzo sturen..
Wij gingen vroeger vaak op vakantie naar Texel, maar een bezoek aan het vissersdorp Oudeschild liet ik liever aan me voorbij gaan...
Ik ken ze niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:56 schreef chufi het volgende:
Doe eens een leuk Nigeria plaatje !! of zijn die er niet !
Ja dat weet ik wel maar ik ben er eigenlijk te vroeg. Kan nu nog weinig doen want de machine is nog niet zo ver open.quote:Op woensdag 5 maart 2025 00:05 schreef chufi het volgende:
Weet je wel wat er van jouw verwacht wordt om uit te voeren of zo iets,,
Jawel in het hotel en op werk sowieso.quote:
Ok dat is het belangrijkste ... Je hebt wifi .. dus je kunt blijven FokK!enquote:Op woensdag 5 maart 2025 00:18 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel in het hotel en op werk sowieso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |