Sommige vlinders gaan ook in een soort winterslaap.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Bijzonder wel.
Ik heb het ook weleens gehad. Leek een soort winterslaap.
Klopt. Maar meestal zie je ze dan niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige vlinders gaan ook in een soort winterslaap.
Eendjes danquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige vlinders gaan ook in een soort winterslaap.
Of het was ineens eventjes warm genoeg in huis, wat hier ook niet vaak voorkomtquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Bijzonder wel.
Ik heb het ook weleens gehad. Leek een soort winterslaap.
Laatst was het ook warm buiten. Misschien dat deze toen even wakker werd.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Of het was ineens eventjes warm genoeg in huis, wat hier ook niet vaak voorkomt
Zeker weten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vorig jaar was een heel stuk beter he
Zeg maar dat ze moeten opzoutenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
Rare TT dit,
als ik die massa's zag net is Vastelavond echt nog niet over
Doet mijn parkiet ook. Trekt het raam open en zegt EN NOU OPBOKKEN ALLEMAAL, IK WIL SLAPEN. Zelfs de ambulance zet de sirene uit als die langs komt rijden.quote:
Goed beestquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doet mijn parkiet ook. Trekt het raam open en zegt EN NOU OPBOKKEN ALLEMAAL, IK WIL SLAPEN. Zelfs de ambulance zet de sirene uit als die langs komt rijden.
Hup PSV, laat je niet kistenquote:
Ik had het meer ovr onze @Bomenverzamelingquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Hup PSV, laat je niet kisten
Met Bosz meer mans
Owquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had het meer ovr onze @:Bomenverzameling
Nou ja dat ik voor ze ben wil nog niet zeggen dat ik het kijkquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk een Spaanse stads derby ...
Ik kijk alle 2 maar PSV gaat nu op mutequote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja dat ik voor ze ben wil nog niet zeggen dat ik het kijk
Gaat lekker zie ik op de liveblogquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk alle 2 maar PSV gaat nu op mute
Bossie was/is = @Bomenverzamelingquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat lekker zie ik op de liveblogBosz toast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |