Dat bedoelde ik ookquote:
Ja best wel jammer ... laat ze het verschil dan maar minimaal houden ... Je weet maar nooitquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vrij kansloos dit, maar dat had ik al verwacht...
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:55 schreef chufi het volgende:
We give you hope Bossana
Bekijk deze YouTube-video
Officieel pas om 0.00 uur, maar dan gaan de meesten nog doorquote:
Oh maar bijna dusquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Officieel pas om 0.00 uur, maar dan gaan de meesten nog door
Er staan nog 11 clowns op het veld verkleed als PSV spelersquote:
Morgen de haring hequote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Officieel pas om 0.00 uur, maar dan gaan de meesten nog door
Haring?quote:
Oh maar daar doe ik ook niet aanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Er staan nog 11 clowns op het veld verkleed als PSV spelers
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Er staan nog 11 clowns op het veld verkleed als PSV spelers
Ja, dat is ook de traditie. Op aswoensdag Haring happen..quote:
hoelang leeft een vlinder?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Laatst was het ook warm buiten. Misschien dat deze toen even wakker werd.
Ga jij dat doen?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dat is ook de traditie. Op aswoensdag Haring happen..
Nee wantquote:
Ja dan houdt het op. Ik ook niet hoor, geen carnaval en geen vis.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee want
a ik vier geen carnaval
en bovenal
b ik eet nooit vis en vind dat ook meestal smerig
Niet heel lang denk ik.quote:
Vis smerigquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee want
a ik vier geen carnaval
en bovenal
b ik eet nooit vis en vind dat ook meestal smerig
quote:
Oudeschild is wel een mooi oud dorpquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
van die geur alleen al word ik niet goed
Mij moet je ook echt niet naar Volendam ofzo sturen..
Wij gingen vroeger vaak op vakantie naar Texel, maar een bezoek aan het vissersdorp Oudeschild liet ik liever aan me voorbij gaan...
2 tot vijf weken deze soort, dus het kan sinds het even warm was.quote:
Arme jijquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
van die geur alleen al word ik niet goed
Mij moet je ook echt niet naar Volendam ofzo sturen..
Wij gingen vroeger vaak op vakantie naar Texel, maar een bezoek aan het vissersdorp Oudeschild liet ik liever aan me voorbij gaan...
Ik ken ze niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:56 schreef chufi het volgende:
Doe eens een leuk Nigeria plaatje !! of zijn die er niet !
Ja dat weet ik wel maar ik ben er eigenlijk te vroeg. Kan nu nog weinig doen want de machine is nog niet zo ver open.quote:Op woensdag 5 maart 2025 00:05 schreef chufi het volgende:
Weet je wel wat er van jouw verwacht wordt om uit te voeren of zo iets,,
Jawel in het hotel en op werk sowieso.quote:
Ok dat is het belangrijkste ... Je hebt wifi .. dus je kunt blijven FokK!enquote:Op woensdag 5 maart 2025 00:18 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel in het hotel en op werk sowieso.
Goedemorgen, ik zit aan het tweede bakkie alquote:Op woensdag 5 maart 2025 06:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Roert met het lepeltje in zijn koffie
Laat het je smaken! Goedemorgen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 06:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Goedemorgen, ik zit aan het tweede bakkie al
Prachtig wat een klauwen zegquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 06:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Goedemorgen, ik zit aan het tweede bakkie al
quote:Op woensdag 5 maart 2025 06:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laat het je smaken! Goedemorgen.
quote:
Morguh allen beste bak koffie Domnivoorquote:
Poe heequote:
Morge mevr. Puzzie.quote:
quote:
quote:
Morguhquote:
Ik vind het een vreselijk nummer, vorig jaar bij Joost heb ik heel veel reaction vids gekeken maar ik vraag me af of ik het ESF überhaupt nog ga kijkenquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:36 schreef Prisha het volgende:
Ik vind het ESF liedje van Claude steeds leuker worden.
En nu zit ik alweer al die reaction video's te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |