Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:
Ook nieuwsgierigquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Massa's broccoli?quote:
Soepquote:
Soep is altijd wel goedquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:25 schreef engine het volgende:
[..]
Soep![]()
Ik weet het eigenlijk nog niet zo goed maar wel gezien dat ze veel verschillende soepen hebben.
Goede deal!quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:31 schreef pullup het volgende:
De rits van mijn winterjas was na een jaar kapot gegaan, ik hem terugbrengen want nog net binnen de garantie.
Ik wilde hem zojuist ophalen want het was ongeveer de termijn die ze ervoor gegeven hadden om te repareren
Waren die sukkels hem kwijt omdat ze alles intern aan het verbouwen waren![]()
Ze namen niet de moeite om verder te zoeken terwijl ik gewoon zei dat ze rustig de tijd moesten nemen![]()
Meteen een nieuwe meegekregen
Ziet er heerlijk uit allemaalquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:29 schreef pullup het volgende:
Lekkere dingen![]()
https://www.culy.nl/inspiratie/nigeriaanse-keuken/
Oh nu alquote:
Nu heb ik trek in oliebollenquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:29 schreef pullup het volgende:
Lekkere dingen![]()
https://www.culy.nl/inspiratie/nigeriaanse-keuken/
Ik zou het daar wel even uithoudenquote:
quote:
Staat aan, op mute, in de achtergrond. Multitasken en af en toe een blik op de tv werpenquote:
Denk zo maar van nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]Ben benieuwd of ze die ook in pistache smaak hebben
Wowquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk zo maar van niet
Hier had de bakker een paar weken geleden knabbelbolletjes, mini oliebolletjes gerold door kaneel en suiker![]()
[ afbeelding ]
dat ziet er best prima uitquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk zo maar van niet
Hier had de bakker een paar weken geleden knabbelbolletjes, mini oliebolletjes gerold door kaneel en suiker![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |