SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
🐙
Ja ik lag op de bank en viel niet twee uur in slaap maar was wel naar aubergines aan het kijken.quote:
Naar aubergines kijken op de bankquote:Op maandag 3 maart 2025 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik lag op de bank en viel niet twee uur in slaap maar was wel naar aubergines aan het kijken.
OEHHHHHHHHquote:Op maandag 3 maart 2025 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
Oeh. Volgens mij kiemen m'n aubergines.
Uit de soep ook echt. Nee dit maakt het niet beterquote:Op maandag 3 maart 2025 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, of maart alsjeblieft z'n staart uit de soep wil halen.
[..]
Ik heb wel echte sneeuw gemist deze winter.
Een paar maanden matig weer en weinig licht heeft lang niet zo'n appeal.
Hmm, klinkt wel aannemelijk.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien omdat ik in de zomer buiten train en je de zeer logische aanname maakt dat dat niet door gaat in de winter?
quote:Op maandag 3 maart 2025 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik lag op de bank en viel niet twee uur in slaap maar was wel naar aubergines aan het kijken.
quote:Op maandag 3 maart 2025 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
Oh vet zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:bitterbalmooie foto zo met het cruiseschip er bij
![]()
Grappig dat ze perfect verkeerd hebben geschreven.quote:
Ik heb ook even een lekker warm scheetje onder mijn dekbed gelaten, straks weer de kou inquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:13 schreef bitterbal het volgende:
vandaag is het warm jongens. gevoelstemp vandaag is 30 graden
hier gelukkig -2 volgens mijn telefoonquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:13 schreef bitterbal het volgende:
vandaag is het warm jongens. gevoelstemp vandaag is 30 graden
windkracht 7 niet hoog genoeg?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:31 schreef bitterbal het volgende:
ik wil kitesurfen![]()
zag vandaag wel mensen kitesurfen maar dat zijn dan misschien gevorderde
vandaag is windsnelheid 7 , das te laag
Die rot wind ook altijdquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:31 schreef bitterbal het volgende:
ik wil kitesurfen![]()
Je zei het juist hoor, ik begreep jequote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zeg het verkeerd. het is geen windkracht nee. dat zou storm zijnwindsnelheid staat er bij
Ik kom eraan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:11 schreef bitterbal het volgende:
Heb mijn elektriciteit rekening gekregen. Nog maar 18 euro
Er staat ook windsnelheidquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zeg het verkeerd. het is geen windkracht nee. dat zou storm zijnwindsnelheid staat er bij
als windsnelheid geen windkracht is, wat is dat voor schaal dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah knopen staat er bijquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:42 schreef mschol het volgende:
[..]
als windsnelheid geen windkracht is, wat is dat voor schaal dan?
ahaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah knopen staat er bij
https://www.windguru.cz/121272
Lekker bakkie, zin in. Ik doe er eentje meequote:
Voor de palingbeestjes?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:54 schreef CherryLips het volgende:
Moet de verwarming in Rotterdam niet zo nu en dan even aan?
ik laat er nog wel eentje voor jequote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:31 schreef bitterbal het volgende:
ik wil kitesurfen![]()
De enorme Rotterdamse Maasspin.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:03 schreef CherryLips het volgende:
Spinnen houden wel van zulke vochtige plekken dacht ik.
Prima wel, was leuk m'n voorraad aanvullen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:17 schreef LTVDK het volgende:
Ah, vandaar dat je de afgelopen dagen helemaal wordt doodgegooid met vega-aanbiedingen van ellen supermarkten, het is schijnbaar de Nationale Week Zonder Vlees & Zuivel
Wakker dier wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik snap dat gemuts nooit zo over wanneer vega-spul in de aanbieding is, je hoort mij toch ook niet over kiloknallers.
Boeit me verder ook niet, maar viel me op omdat opeens de aldi met pagina's vol vega-aanbiedingen kwam, die hebben normaal nooit zulke dingenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik snap dat gemuts nooit zo over wanneer vega-spul in de aanbieding is, je hoort mij toch ook niet over kiloknallers.
Ik ben echt als de dood dat ik ergens schimmel in huis krijg. 1x gehad in een huurhuis, die twee muren zijn zo'n beetje afgebroken en weer opnieuw opgebouwd. En natuurlijk vies en ongezondquote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja minimaal 16 graden lees ik, tegen vocht en schimmels.
Ja ook eens gehad in de slaapkamer van een stiefdochter, een klein hoekje bovenin slechts maar als je zag wat dat deed met haar acute gezondheid, vrij heftig wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben echt als de dood dat ik ergens schimmel in huis krijg. 1x gehad in een huurhuis, die twee muren zijn zo'n beetje afgebroken en weer opnieuw opgebouwd. En natuurlijk vies en ongezond
Die post hier niet mee.quote:
Da's ook zo het gezeik met schimmel, zodra je het ziet, zit je er hoogstwaarschijnlijk al veel te lang in.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ook eens gehad in de slaapkamer van een stiefdochter, een klein hoekje bovenin slechts maar als je zag wat dat deed met haar acute gezondheid, vrij heftig wel.
Ja, lijkt mij enig, FBBquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet jij
[..]
100 miljoen miljard keer van de duin af
Wat een armoedequote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:10 schreef Crack_ het volgende:
![]()
ze hadden hier geen cookies & cream tresor. Ik wil die
@:4everblackeyed
433quote:
quote:Op zondag 2 maart 2025 17:26 schreef kwiwi het volgende:
Het laatste stapjesnieuws..
Nieuw onderzoek toont aan dat met 7000 stappen per dag het risico op depressie symptomen met 31 procent verminderd, bij 7500 stappen is dat 42 procent. Een hoger aantal stappen gaat samen met een verdere daling van het risico, in ieder geval tot 10.000 stappen. Wandelen lijkt beter te werken dan sommige medicijnen, ook preventief.
@:LTVDK @:Dr_Flash en @:4everblackeyed moeten wel heel gelukkig zijn
Reuzenspinnen doen het wel goed in fantasieboeken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, Shelob was die uit LotR. Teveel dikke spinnen in m'n boeken.
quote:Op zondag 2 maart 2025 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, het is weer tijd voor Sunday scaries @:4everblackeyed
Reuzenkoalabeertjes zijn net wat minder eng, of ze moeten met hun verkeerde been van de tak afgestapt zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Reuzenspinnen doen het wel goed in fantasieboeken.
Lekker de pekker, groene koffie.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Collega: "Er komt vloeibare zeep uit het koffiezetapparaat."
Ja, dat is exact de reden dat ik mijn verwenkoffie meeneem
Bijna alle wilde koala's hebben Chlamyida, dat is al eng genoeg.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Reuzenkoalabeertjes zijn net wat minder eng, of ze moeten met hun verkeerde been van de tak afgestapt zijn.
Die reuzenvariant heeft dan superchlamydia.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijna alle wilde koala's hebben Chlamyida, dat is al eng genoeg.
Kloptquote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die reuzenvariant heeft dan superchlamydia.
Ik had het dus in m'n kledingkastquote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben echt als de dood dat ik ergens schimmel in huis krijg. 1x gehad in een huurhuis, die twee muren zijn zo'n beetje afgebroken en weer opnieuw opgebouwd. En natuurlijk vies en ongezond
Ik was niet van plan om seks met ze te hebben maar oké.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijna alle wilde koala's hebben Chlamyida, dat is al eng genoeg.
Dan heb je de superkriebel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt
Zou dat superlachen zijn ook?
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om seks met ze te hebben maar oké.
Als het een goede morgen was, lag ik nog wel in bedquote:
Kom dan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het een goede morgen was, lag ik nog wel in bed
Dat zo'n koala je dan strak aanstaart tijdens.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om seks met ze te hebben maar oké.
Ik ga zo proberen op te staan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het een goede morgen was, lag ik nog wel in bed
Succes alvast, gaat je lukkenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga zo proberen op te staan.
Nee nee, brood op de plankquote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of dat je bijna staat en dan heerlijk lomp terugvallen
#zininquote:
Zo’n alpenhoorn?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:59 schreef kwiwi het volgende:
Belastingdienst bereiken poging 3..De eerste twee keren heb ik na 20-30 minuten opgegeven omdat ik het kutmuziekje spuugzat was
Mi-ni-maal 500 gramquote:
Maar dan heeft ie seks met m'n navel ofzo dus dan hoef je ook niet bang te zijn voor een soa.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zo'n koala je dan strak aanstaart tijdens.
Ik denk in plaatjes.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan heeft ie seks met m'n navel ofzo dus dan hoef je ook niet bang te zijn voor een soa.
Prioriteitenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben thuis en ik heb een convo met een collega over de kantoorvaatwasserdit zijn de belangrijke gesprekken, mensen
Ik betaal met opzet teveel, zodat ik naderhand een deel met rente terugkrijg. Als je te weinig betaalt moet je de belastingdienst rente betalenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien ook maar even belasting invullen. Kijken of ik dit jaar nog iets terug ga krijgen.
Nee, dankie maar ik ben gewoon gezondquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eerst even een vers theetje zetten.
Wil iemand anders ook nog thee?
Groene thee met een speculaasje graag, dankuwelquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kan mijn keel ook wel gebruiken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Niet stervende? xDquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, dankie maar ik ben gewoon gezond
Ja, lekker.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat doe ik met mijn hypotheekrenteaftrek. Die doe ik jaarlijks ipv maandelijks dus krijg ook altijd wel iets terug.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik betaal met opzet teveel, zodat ik naderhand een deel met rente terugkrijg. Als je te weinig betaalt moet je de belastingdienst rente betalen
Dip je de speculaas dan in je thee?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Groene thee met een speculaasje graag, dankuwel
Dat doe ik met m'n energierekeningquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik betaal met opzet teveel, zodat ik naderhand een deel met rente terugkrijg. Als je te weinig betaalt moet je de belastingdienst rente betalen
ik zal vast iets terug krijgen, niet veel gok ikquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien ook maar even belasting invullen. Kijken of ik dit jaar nog iets terug ga krijgen.
hier vinden ze het elk jaar nodig de betaling naar beneden te schroeven omdat ik teveel betaal, gezeikquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe ik met m'n energierekeningKreeg gister een seintje van Vattenfall over mijn maandbedrag, en ik dacht eerst 'kuuuut ik moet m'n maandbedrag hoger zetten anders sturen ze nooit zo'n seintje', maar nee. Het bedrag kon zelfs omlaag
Dat doe ik ookquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe ik met m'n energierekeningKreeg gister een seintje van Vattenfall over mijn maandbedrag, en ik dacht eerst 'kuuuut ik moet m'n maandbedrag hoger zetten anders sturen ze nooit zo'n seintje', maar nee. Het bedrag kon zelfs omlaag
Kon er vorig jaar precies m'n tandarts mee betalenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat doe ik ook
Dan heb ik voor mijn gevoel af en toe een "bonus"
That's what she said.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:17 schreef UitStraling het volgende:
Donald J. Trump
TONIGHT WILL BE BIG. I WILL TELL IT LIKE IT IS!
Nee, ik dip niet allesquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dip je de speculaas dan in je thee?
Heb je dan nu een Vattenfallglimlach?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kon er vorig jaar precies m'n tandarts mee betalen
Ja, ik voelde ook even een steekjequote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik voelde ook even een steekje
Nu voel ik me schuldig dat ik niet alles in m'n drinken dipquote:
Earl Grey graag.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even lekker in je speeksel roeren om het voor te zompen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst in je mond en dan in de koffie.
Allemaal stukjes koek en speeksel, ronddobberend in je koffie.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Even lekker in je speeksel roeren om het voor te zompen.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen die een hap nemen van een bitterbal en ‘m dan weer in de mosterd douwen
Ik ken zulke mensen niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb dat jaaaaaren gedaan zonder erbij stil te staanquote:
* kwiwi maakt notitie voor als ze eens bitterballen gaat eten met Budaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Holy shitquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Afgelopen week 101.343 stapjes gezet
![]()
![]()
Hoe doe je dit anders dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
Daarom eigen portie claimen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hashafashashaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon je bitterbal in één keer in je keeltje gooien.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga ook even iets te eten maken
Iemand gebakken eieren met krokant gebakken SPEK?
Ben je een restaurant begonnen ofzo? De Lachende Caaf?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga ook even iets te eten maken
Iemand gebakken eieren met krokant gebakken SPEK?
Ja, een pop-up restaurantjequote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je een restaurant begonnen ofzo? De Lachende Caaf?
Dat je de door de mond van een grote cavia naar binnen rijdt, en er aan de achterkant weer uitkomtquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook een drive-through? Dan stap ik nu even in de auto.
Caaf-through.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt best gezelligquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je een restaurant begonnen ofzo? De Lachende Caaf?
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je de door de mond van een grote cavia naar binnen rijdt, en er aan de achterkant weer uitkomt
quote:
* kijkt naar de klok.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je de door de mond van een grote cavia naar binnen rijdt, en er aan de achterkant weer uitkomt
Ja hoor, voor jou welquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die weg terug optie was er hier een hele lange tijd terug niet meerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het ijs was al gebroken door Ger rond 9u geloof ik, dan is er geen weg meer terug
Wauw, dat is serieusquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
Goed spul he.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die weg terug optie was er hier een hele lange tijd terug niet meer
Hoezo weet jij hoe vloeibare pleisters smaken?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik heb vitamine C bruistabletten die naar vloeibare pleisters smaken
Gelukkig heb ik er hierna nog maar eentje![]()
Ja, dit vroeg ik mij ook af.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoezo weet jij hoe vloeibare pleisters smaken?
Door de geur.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dit vroeg ik mij ook af.
Uhm, gaat dit over de vloeibare pleisters?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Goed spul he.
Ik heb die van Etos huismerk. Prima spul hoor, 10x goedkoper dan dat merk spul ook.
quote:
Jou irriteren.quote:
Ik had het koud en ik heb het nu weer warm, want ik heb de kachel aangezet en ik ben aan het etenquote:
IN de zon is een beetje heet.quote:
Het is nog enorm mistig hier, daar krijg je het niet warmer van.quote:
we hebben een mechanisch ventilatie systeem in de appartementenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:22 schreef kwiwi het volgende:
Heb je eigenlijk iets van verluchting in rotterdam @:bitterbal? Zo'n verluchtingsluikjes in in de ramen die open staan ofzo?
Nee, dát probleem is wel opgelost danquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heeft ie het ook niet meer koud, niet zo moeilijk doen.
Even dimmen jij MP.quote:
Kom vechten dan vuige enkelbijterquote:
Oh dat is prima dan denk ikquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hebben een mechanisch ventilatie systeem in de appartementen
maar moet maar zien hoe het er bij staat als ik thuis kom![]()
Ik moet werken, dikke dikquote:
Aan het werk jijquote:
106.218 afgelopen weekquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
quote:
Ik ben toch ook aan het werkquote:
quote:
ijsthee kan ook sliertjes hebbenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:28 schreef UitStraling het volgende:
Ik weet uit ervaring dat bedorven yoghurt ook heel sterk naar pleister smaakt.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ijsthee kan ook sliertjes hebben![]()
Tijdenlang genen ijsthee mee gedronken.
Ik heb een keer dikke klonten gehad in de Fanta, kwam ineens zo'n natte klont mee en van schrik slikte ik die snel door, kan het woordje amper nog opschrijven.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ijsthee kan ook sliertjes hebben![]()
Tijdenlang genen ijsthee mee gedronken.
Met icetea dus ook, in die pakkenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer dikke klonten gehad in de Fanta, kwam ineens zo'n natte klont mee en van schrik slikte ik die snel door, kan het woordje amper nog opschrijven.
Fanta
Dit heb ik gelukkig nog nooit gehadquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met icetea dus ook, in die pakkenEn appelsap. Komt er ineens zo'n dekprop mee.
Hoezo is dit een vraag.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:32 schreef bitterbal het volgende:
Zal ik die pasta gaan eten. bem daar nog nooit geweest
Bwehehehe. Ga je er wel naartoe?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Middelbare school heeft binnenkort een of andere reünie omdat ze zoveel jaar bestaan. Alle klassenfoto’s hoefde ik niet per se terug te zien
"hEt Is gEeN wEdStriJd."quote:
Dan moet ik sportenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben toch ook aan het werk
Zeg toch ook niet dat het nu moet. Kan na werk.
[..]
Dat het mooiste meisje van de klas nu een hoofddoekje draagt en dat er F-18 Hornets op kunnen landen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Middelbare school heeft binnenkort een of andere reünie omdat ze zoveel jaar bestaan. Alle klassenfoto’s hoefde ik niet per se terug te zien
Ik heb per ongeluk die fout gemaakt om basisschoolfoto's mee te nemen naar een reünie, dat vonden de meesten ook niet zo leukquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
SUPER FIJN DAT HET NA TIENEN IS.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer dikke klonten gehad in de Fanta, kwam ineens zo'n natte klont mee en van schrik slikte ik die snel door, kan het woordje amper nog opschrijven.
Fanta
Zijn wel paar mensen die ik weer eens wil zien. Maar volgens mij komt het niet zo goed uit qua weekend. Misschien maar combineren met wat familiebezoek anders.quote:
Wellesquote:
Doen, is leukquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn wel paar mensen die ik weer eens wil zien. Maar volgens mij komt het niet zo goed uit qua weekend. Misschien maar combineren met wat familiebezoek anders.
quote:
Fissaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Oke, dan wel.
Nou gefeliciteerd LTVDK![]()
![]()
Zijn er een aantal die helemaal uit m’n geheugen zijn gewist.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk die fout gemaakt om basisschoolfoto's mee te nemen naar een reünie, dat vonden de meesten ook niet zo leuk
Het is niet om de hoek begrijp ik?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn wel paar mensen die ik weer eens wil zien. Maar volgens mij komt het niet zo goed uit qua weekend. Misschien maar combineren met wat familiebezoek anders.
Die vond je niet zo leuk?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn er een aantal die helemaal uit m’n geheugen zijn gewist.
Dit.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb op zich geen behoefte om mijn oude klasgenoten van de basisschool weer eens te zien.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb op zich geen behoefte om mijn oude klasgenoten van de basisschool weer eens te zien.
Geen leuke tijd gehad?quote:
Nee, ook niet inderdaad. En van het hbo ook niet echt.quote:
Dan zou ik met maar 1 iemand af moeten spreken, in dat gevalquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ook niet inderdaad. En van het hbo ook niet echt.
Dat valt volgens mij gelukkig wel mee.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat het mooiste meisje van de klas nu een hoofddoekje draagt en dat er F-18 Hornets op kunnen landen.
Dit. Vooral basisschool lijkt me wel lollig.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden, maar ik weiger om zoiets te organiseren, de groetjes
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zou ik met maar 1 iemand af moeten spreken, in dat geval
Gewoon onzichtbaar op de een of andere manier.quote:
Oh, de basisschool was enorm lolligquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit. Vooral basisschool lijkt me wel lollig.
Ja, daarna hebben ze de opleiding geëvalueerd en niet meer aangebodenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Dat is nog wel te overzien.
Van het hbo heb ik ook nog een paar jaar die persoon als collega/leidinggevende gehad.
quote:
Oh, dat zou mij ook kunnen gebeuren, ik heb echt met nul van die lui nog contact.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, de basisschool was enorm lolligHeel veel mensen die gewoon hetzelfde zijn gebleven
En ze waren iemand vergeten om uit te nodigen (joejoe)
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Amen.quote:
Lijkt me wel een logische reactie, je gaat niet uitgebreid vriendelijk doen danquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een van de pesters om de basisschool kwam ik eens tegen in de sportschool. Ik heb toen niet gedaan alsof ik hem nog kende.
Basisschool: 0 personen en veel wonen er ook nog in hetzelfde durppppquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat zou mij ook kunnen gebeuren, ik heb echt met nul van die lui nog contact.
Zie je die dan in het wild voorbij lopen ?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Basisschoolmensen die zie ik helemaal niet meer, soms als ik richting m’n ouders ga.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* kwiwi maakt notitie voor als ze eens bitterballen gaat eten met Buda
Ik zit veilig in mijn auto. Dus is soort van Safari.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zie je die dan in het wild voorbij lopen ?
Ik dip sowieso niets, want ik moet vaak niets van sausjes hebbenquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit veilig in mijn auto. Dus is soort van Safari.
Ruitenwissers en sproeiers aanzetten als ze op je auto gaan zitten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit veilig in mijn auto. Dus is soort van Safari.
Ook mosterd niet?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dip sowieso niets, want ik moet vaak niets van sausjes hebben
Mosterdquote:
Gaan we geen bitterballen eten?quote:
Neequote:
Bitterballen hoeven ook helemaal geen sausje, die zijn lekker genoeg van zichzelfquote:
We gaan alles etenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaan we geen bitterballen eten?
En ik dip bitterballen zelden in saus eigenlijk, dus geen zorgen
Jawel mayoquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bitterballen hoeven ook helemaal geen sausje, die zijn lekker genoeg van zichzelf
Ja, jij bent een notoire saushaterquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bitterballen hoeven ook helemaal geen sausje, die zijn lekker genoeg van zichzelf
Doe dat dan ook gewoon in de ochtend. Wanneer het lekker rustig is. Zo even voor werk enzo.quote:
Nee hoor, vooral koude saushaterquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, jij bent een notoire saushater
Alsof ik in de ochtend functioneerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe dat dan ook gewoon in de ochtend. Wanneer het lekker rustig is. Zo even voor werk enzo.
Ik krijg de indruk dat je mayo vies vindt, klopt dat?quote:
Heb je weleens geprobeerd of de caafs mayo lusten?quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je weleens geprobeerd of de caafs mayo lusten?
Ja eh..quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rare combi.
Bitterballen met pindasaus daarentegen
*quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Mora heeft satékroketten voor in de AF. Eens kijken welke Ah die heeft.
Misschienquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat je mayo vies vindt, klopt dat?
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Bitterballen met pindasaus daarentegen
Je moet voortaan wel wat duidelijker zijn hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |