SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
🐙
Ja ik lag op de bank en viel niet twee uur in slaap maar was wel naar aubergines aan het kijken.quote:
Naar aubergines kijken op de bankquote:Op maandag 3 maart 2025 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik lag op de bank en viel niet twee uur in slaap maar was wel naar aubergines aan het kijken.
OEHHHHHHHHquote:Op maandag 3 maart 2025 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
Oeh. Volgens mij kiemen m'n aubergines.
Uit de soep ook echt. Nee dit maakt het niet beterquote:Op maandag 3 maart 2025 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, of maart alsjeblieft z'n staart uit de soep wil halen.
[..]
Ik heb wel echte sneeuw gemist deze winter.
Een paar maanden matig weer en weinig licht heeft lang niet zo'n appeal.
Hmm, klinkt wel aannemelijk.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien omdat ik in de zomer buiten train en je de zeer logische aanname maakt dat dat niet door gaat in de winter?
quote:Op maandag 3 maart 2025 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik lag op de bank en viel niet twee uur in slaap maar was wel naar aubergines aan het kijken.
quote:Op maandag 3 maart 2025 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
Oh vet zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:bitterbalmooie foto zo met het cruiseschip er bij
![]()
Grappig dat ze perfect verkeerd hebben geschreven.quote:
Ik heb ook even een lekker warm scheetje onder mijn dekbed gelaten, straks weer de kou inquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:13 schreef bitterbal het volgende:
vandaag is het warm jongens. gevoelstemp vandaag is 30 graden
hier gelukkig -2 volgens mijn telefoonquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:13 schreef bitterbal het volgende:
vandaag is het warm jongens. gevoelstemp vandaag is 30 graden
windkracht 7 niet hoog genoeg?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:31 schreef bitterbal het volgende:
ik wil kitesurfen![]()
zag vandaag wel mensen kitesurfen maar dat zijn dan misschien gevorderde
vandaag is windsnelheid 7 , das te laag
Die rot wind ook altijdquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:31 schreef bitterbal het volgende:
ik wil kitesurfen![]()
Je zei het juist hoor, ik begreep jequote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zeg het verkeerd. het is geen windkracht nee. dat zou storm zijnwindsnelheid staat er bij
Ik kom eraan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:11 schreef bitterbal het volgende:
Heb mijn elektriciteit rekening gekregen. Nog maar 18 euro
Er staat ook windsnelheidquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zeg het verkeerd. het is geen windkracht nee. dat zou storm zijnwindsnelheid staat er bij
als windsnelheid geen windkracht is, wat is dat voor schaal dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah knopen staat er bijquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:42 schreef mschol het volgende:
[..]
als windsnelheid geen windkracht is, wat is dat voor schaal dan?
ahaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah knopen staat er bij
https://www.windguru.cz/121272
Lekker bakkie, zin in. Ik doe er eentje meequote:
Voor de palingbeestjes?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:54 schreef CherryLips het volgende:
Moet de verwarming in Rotterdam niet zo nu en dan even aan?
ik laat er nog wel eentje voor jequote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:31 schreef bitterbal het volgende:
ik wil kitesurfen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |