Durft niet. Het is gewoon een meelopertjequote:Op maandag 3 maart 2025 22:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Durft niet of wil niet?? Misschien is hij slimmer dan je denkt en minder dronken.
Zoveel macht heb jij nietquote:Op maandag 3 maart 2025 22:10 schreef kater1 het volgende:
@:Dotteke sorry, heb geloof ik de Cos even verknalt toen ik nieuwe deel wilde openen
Daarom en doet niemand kwaad en praat ook niet slecht over mensen op dat moment zoals axel gelijk wel weer doet zodra hij in de suite zit.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:11 schreef Juultje1981 het volgende:
Ach act of niet Jordy was aan het genieten op zijn manier.
Ze nam het sportief op,,,,,,,quote:Op maandag 3 maart 2025 22:11 schreef C.A.I het volgende:
En terecht matheus had slagroom in het haar van jolien gespoten niet spotten met jolien anders bijt ze 🦁 ze heeft wel humor
En ik maar proberen openen met de tt (de) Kater komt laterquote:Op maandag 3 maart 2025 22:10 schreef kater1 het volgende:
@:Dotteke sorry, heb geloof ik de Cos even verknalt toen ik nieuwe deel wilde openen
Heeft ze weken achter elkaar haar mooiste jurk aangetrokken en moet ze naar huis in BB kloffiequote:
Vond dit haar ook leuker staan dan die eenarmige jurken. Of de kleding van Sharice die ze vaak aanhad.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:17 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Heeft ze weken achter elkaar haar mooiste jurk aangetrokken en moet ze naar huis in BB kloffie
Owwww wat liefquote:Op maandag 3 maart 2025 22:17 schreef Flory- het volgende:
[..]
En ik maar proberen openen met de tt (de) Kater komt later
Het stond haar hartstikke leuk hoor zo'n jurk, maar ga dan naar een gala of premiere van een film.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vond dit haar ook leuker staan dan die eenarmige jurken. Of de kleding van Sharice die ze vaak aanhad.
Ik zag ook geen knop om nieuwe te openen eerst, geen idee wat er aan de hand wasquote:Op maandag 3 maart 2025 22:21 schreef kater1 het volgende:
[..]
Owwww wat liefIk las nog snel de handleiding van Dotteke 'hoe een nieuw Cos te openen'. Maar hielp niet en zweette al peentjes, want ik zag geen nieuwe cos.
Lekker even bijkomen, moet kunnen toch?quote:Op maandag 3 maart 2025 22:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig kijk ze zitten het gezinnetje.....mijn hemel![]()
![]()
Juist, ze viel nu erger buiten de boot dan met bb kleding....quote:Op maandag 3 maart 2025 22:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het stond haar hartstikke leuk hoor zo'n jurk, maar ga dan naar een gala of premiere van een film.
Ze zijn allemaal best wel teut en daarmee luidruchtig en onvoorspelbaar. Er wordt naar elkaar gegild en geschreeuwd. Over Jordy's uitbarsting vannacht waren ook al klachten volgens Boulevard. Productie beschermt haar bewoners en wil geen bad publicity vanwege dronken toestanden.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:23 schreef Verity het volgende:
[..]
Vraag me toch af waarom steeds een SL, echt om gek van te worden
Kan het niet zijn dat het budget zo laag is, dat de regisseur moet helpen sjouwenquote:Op maandag 3 maart 2025 22:28 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal best wel teut en daarmee luidruchtig en onvoorspelbaar. Er wordt naar elkaar gegild en geschreeuwd. Over Jordy's uitbarsting vannacht waren ook al klachten volgens Boulevard. Productie beschermt haar bewoners en wil geen bad publicity vanwege dronken toestanden.
Er kwamen wel meer scheldwoorden voorbij.quote:
Als er maar 1 suite bewoner bij is dan mag hetquote:Op maandag 3 maart 2025 22:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er kwamen wel meer scheldwoorden voorbij.
Maar ze mogen wel visite krijgen als niet rijken......????Dacht dat ze daar niet mochten komen.
Mensen op X zijn gestoord. X is inmiddels een marginaal medium alleen mainstream media denkt nog steeds dat het belangrijk is.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:28 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal best wel teut en daarmee luidruchtig en onvoorspelbaar. Er wordt naar elkaar gegild en geschreeuwd. Over Jordy's uitbarsting vannacht waren ook al klachten volgens Boulevard. Productie beschermt haar bewoners en wil geen bad publicity vanwege dronken toestanden.
Euhhhh......zou niet durven....quote:Op maandag 3 maart 2025 22:28 schreef Koos1958 het volgende:
Je zou bijna denken dat axel aangeschoten is.
Bedankt héquote:Op maandag 3 maart 2025 22:31 schreef marky het volgende:
[..]
Mensen op X zijn gestoord. X is inmiddels een marginaal medium alleen mainstream media denkt nog steeds dat het belangrijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |