Ja wat ik zeg, ik doel op de echte weekendfeestjes met drank en muziek. Waar gefeest wordt ipv rustig gebaddertquote:Op maandag 3 maart 2025 21:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Er stonden pas 2 jacuzzi's, muziek erbij en het was ook feest geweest.
Hij doet me echt denken aan een puber die stoer wil overkomen op het schoolfeest en dus zo snel mogelijk vanalles zuipt en zo luidruchtig mogelijk 'leuk' probeert te doen.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat loopt die Jordy aandacht te trekken met zijn idiote gedrag
Hij doet mij denken aan die foute oom op een feestje die altijd te hard schreeuwt en teveel zuipt en die niemand er eigenlijk bij wil hebben.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij doet me echt denken aan een puber die stoer wil overkomen op het schoolfeest en dus zo snel mogelijk vanalles zuipt en zo luidruchtig mogelijk 'leuk' probeert te doen.
Nee hoor haha, die heeft zgn records gezet.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:50 schreef Verity het volgende:
Was het niet Jordy die voor BB nog nooit alcohol had gedronken?
Oh, dan was hij het niet!quote:Op maandag 3 maart 2025 21:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee hoor haha, die heeft zgn records gezet.
Zeik niet zo zeg.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat loopt die Jordy aandacht te trekken met zijn idiote gedrag
En een half fust meer gezopen ookquote:Op maandag 3 maart 2025 21:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
toch een half uur langer dan een gemiddeld BB feest
Dronk bijna nooit vertelde hijquote:Op maandag 3 maart 2025 21:50 schreef Verity het volgende:
Was het niet Jordy die voor BB nog nooit alcohol had gedronken?
En dan blijkt ie op het eind van de avond eigenlijk alleen maar 0.0 weg getikt te hebbenquote:Op maandag 3 maart 2025 21:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij doet me echt denken aan een puber die stoer wil overkomen op het schoolfeest en dus zo snel mogelijk vanalles zuipt en zo luidruchtig mogelijk 'leuk' probeert te doen.
Daar zijn er helaas teveel van en dit is alleen nog met drank, buiten dat huis wordt er ook nog bij gesnoven of gesliktquote:Op maandag 3 maart 2025 21:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
En hij heeft geen kwade dronk. En is niet de enige die dronken is.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:52 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Zeik niet zo zeg.Laat die jongen gewoon plezier hebben. Feestjes zijn schaars daar in die tamme bende.
aah en een gluwijn en 2 halve litersquote:Op maandag 3 maart 2025 21:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dan blijkt ie op het eind van de avond eigenlijk alleen maar 0.0 weg getikt te hebben
Precies. Hij doet niets verkeerd.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En hij heeft geen kwade dronk. En is niet de enige die dronken is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |