Al 3 jaar niet meer hoorquote:Op zondag 9 maart 2025 15:14 schreef FireFox1 het volgende:
Je kijkt tegenwoordig niet voor je lol naar wedstrijden van Ajax.
Echt Frank de Boer vibes bij dit soort wedstrijden.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:14 schreef FireFox1 het volgende:
Je kijkt tegenwoordig niet voor je lol naar wedstrijden van Ajax.
Daar houd ik je aan.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:37 schreef Wotte het volgende:
Maak me nergens druk over. Die scoren zo wel.
Meh.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:37 schreef Wotte het volgende:
Maak me nergens druk over. Die scoren zo wel.
FdB voetbal met aardig resultaat tot nu toe, maar we worden niet echt verwend nee.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:20 schreef mitt het volgende:
[..]
Echt Frank de Boer vibes bij dit soort wedstrijden.
Wat is het verschil tussen deze en die bij Rugani vorige week?quote:
Rugani had z'n arm op zijn buik. Deze gast steekt hem gewoon uit. Is duidelijk te zien toch.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen deze en die bij Rugani vorige week?
Regels moeten gewoon echt duidelijker.
Bijna interlandbreak!quote:Op zondag 9 maart 2025 15:52 schreef XDo het volgende:
Het is te hopen dat we Mokio binnenkort wat wedstrijden rust kunnen gunnen.
Oneens. Je moet juist in de winnende flow blijven.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:53 schreef franklop het volgende:
[..]
En voor titel is het denk ik sowieso beter donderdag een niet te goed resultaat te halen
Maak aub een afspraak bij de Pearle morgen.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen deze en die bij Rugani vorige week?
Regels moeten gewoon echt duidelijker.
Wel meer kans op blessures etc. Lastig altijd maar goed, gewoon volle bak donderdag.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:56 schreef XDo het volgende:
[..]
Oneens. Je moet juist in de winnende flow blijven.
was al uitgeroepen tot 8ste wereldwonder door de analisten na 1 potjequote:Op zondag 9 maart 2025 16:09 schreef Themeparktommy het volgende:
Je speelt met mokio eigenlijk al de hele wedstrijd met 10 man
Hij heeft talent, maar speelt m.i. nu teveel, en teveel basis meteen.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
was al uitgeroepen tot 8ste wereldwonder door de analisten na 1 potje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |