abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216911742
Toen de plaatjes nog met de hand geschilderd werden :7
Spoilers!
pi_216911851
De timmerman is weer geweest vandaag. Voor het afmaken van de kast in de keuken, nieuwe trapleuning, nieuw slot en klink op de buitendeur en hij heeft jaloezieën vastgezet.

Deze week komt hij nog twee dagen. De grootste klus is een nieuw kozijn voor de achterdeur en verder nog diverse klein spul.
Spoilers!
  maandag 3 maart 2025 @ 20:33:36 #3
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_216912766
Fijn, zoveel klussen om af te strepen O+ over 2 weken wordt onze badkamer en daarna de wc beneden verbouwd. Ik heb zin in het eindresultaat, maar trek ruim 3 weken puinhoop vrij slecht :@
pi_216912995
Puinhopen, stof, wat is dat? :+

Wij sjouwden gisteren een nieuw matras naar boven (180x200 cm, in plaats van de twee losse 90x200cm die we hadden. Door de kuilvorming tussen de matrassen begon mijn onderrug/heup te protesteren.)
Nu is een van de kleinere klusjes een topmatrasje hieruit voor de konijnen te maken. Ondanks hout met daarop vinyl, een tapijt en plaids, heeft Vinny last van 'leggers'; bulten die bijvoorbeeld ook kennelhonden aanmaken achter/rond hun gewrichten door de druk.

:') Ik weet niet hoe die konijnen in het wild/in een hok met stro overleven.

Afijn.
pi_216913037
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 20:33 schreef Morgane89 het volgende:
Fijn, zoveel klussen om af te strepen O+ over 2 weken wordt onze badkamer en daarna de wc beneden verbouwd. Ik heb zin in het eindresultaat, maar trek ruim 3 weken puinhoop vrij slecht :@
Dag voor dag. Zo komen wij de periode door sinds 5 februari.
Over de nachten spreek ik niet. 🙃

En vermoedelijk nog een aantal maanden om de inhoud van dozen een plek te geven. En een lijstje van aankopen als kapstok en hóe hang je de dingen op aan een schuine wand…dat duurt ook nog even.

Look at the bright side: het eindresultaat. *O*
pi_216913634
Nog even @AnneX nog even. Het afzien nu maar het komt goed
We have far more in common than that which devides us..
pi_216913869
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 20:48 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dag voor dag. Zo komen wij de periode door sinds 5 februari.
Over de nachten spreek ik niet. 🙃

En vermoedelijk nog een aantal maanden om de inhoud van dozen een plek te geven. En een lijstje van aankopen als kapstok en hóe hang je de dingen op aan een schuine wand…dat duurt ook nog even.

Look at the bright side: het eindresultaat. *O*
*O* *O*

Alles op t gemakkie als je eenmaal over bent :* :*
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 maart 2025 @ 22:02:46 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_216914087
Avond :W

Ik deed vanmiddag mee aan een kwalitatieve test mbt noodel(soep). Best wel grappig.
Eerst vragen over verpakkingen en daarna vier smaken proeven en je mening geven :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_216914091
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 21:46 schreef Blues het volgende:

[..]
*O* *O*

Alles op t gemakkie als je eenmaal over bent :* :*
Ja, dan weer werken en sporten en dozen *O*
Stel je voor…vervelen was dâ?
pi_216914180
Ik heb vandaag de hele dag stuc van vloeren, deuren, kozijnen, radiatorleidingen en wandcontactdoos-gaten gekrabd. En geveegd. En gezogen.

Niet in mijn eigen huis, godzijdank.

Daarna nog catering weggebracht en inmiddels een lang lijstje klusjes voor morgen. Maar zo eerst heel hard slapen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_216914221
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:03 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ja, dan weer werken en sporten en dozen *O*
Stel je voor…vervelen was dâ?
:D :*
pi_216914224
quote:
2s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb vandaag de hele dag stuc van vloeren, deuren, kozijnen, radiatorleidingen en wandcontactdoos-gaten gekrabd. En geveegd. En gezogen.

Niet in mijn eigen huis, godzijdank.

Daarna nog catering weggebracht en inmiddels een lang lijstje klusjes voor morgen. Maar zo eerst heel hard slapen.
Klinkt wel echt als een kutklus.
Ik vond de vloerlijmafbijt ook wel afschuwelijk. Maar dat is nu gedaan. Komend weekend muren in een vrolijk kleurtje schilderen *O*
pi_216914952
Wat een rust hier (voor jullie doen dan, ik mag niks zeggen eigenlijk :D )

Ik taai maar eens af. Morgen een vol ochtendprorgamma en ik ben sjef Anesthesie. Mijn meer ervaren collega is op zoek naar het Noorderlicht. Maar goed, zal vast wel goedkomen, ik heb gelukkig nog meer lieve collega's :)

@AnneX : jij vroeg er nog naar: gebrek aan files, rare werktijden en het nu wél standaard hebben van vrije weekenden bevalt goed! Ik mis soms wel de echte 'spoed!'avonturen. Maar goed, staan dus weer andere zaken tegenover. Een sociaal leven enzo :D
De manier van werken is hier en daar wel anders; dat blijft wel even wennen en heeft z'n voor- en nadelen. Ik mis de collega's uit Brabant nog steeds enorm, maar dat is denk ik wel een goed teken. Ik heb in Arnhem nu ook weer heel leuke mensen leren kennen gelukkig.
pi_216915115
quote:
7s.gif Op maandag 3 maart 2025 23:04 schreef Candaasje het volgende:
Wat een rust hier (voor jullie doen dan, ik mag niks zeggen eigenlijk :D )

Ik taai maar eens af. Morgen een vol ochtendprorgamma en ik ben sjef Anesthesie. Mijn meer ervaren collega is op zoek naar het Noorderlicht. Maar goed, zal vast wel goedkomen, ik heb gelukkig nog meer lieve collega's :)

@:AnneX : jij vroeg er nog naar: gebrek aan files, rare werktijden en het nu wél standaard hebben van vrije weekenden bevalt goed! Ik mis soms wel de echte 'spoed!'avonturen. Maar goed, staan dus weer andere zaken tegenover. Een sociaal leven enzo :D
De manier van werken is hier en daar wel anders; dat blijft wel even wennen en heeft z'n voor- en nadelen. Ik mis de collega's uit Brabant nog steeds enorm, maar dat is denk ik wel een goed teken. Ik heb in Arnhem nu ook weer heel leuke mensen leren kennen gelukkig.
Mensen van Brabant overhalen om in Arnhem te komen werken ;) .?

Duik ook op tijd (voor mijn doen) m’n bed in. Proberen of ik weer een stukje verder kom in mijn boek. Zit ik er lekker in val ik in slaap maar goed dat de ereader stevig is.
We have far more in common than that which devides us..
pi_216916050
Goedemorgen!
Kat heeft pijnstilling gehad, beide katten hebben eten gehad, mijn werktas staat klaar, mijn probiotica en D-mannose zijn binnen en ik kan nog 9 minuten in bad liggen voordat ik mn haar moet gaan wassen en daarna eruit moet (lig er al 20 min in). Dan aankleden, blaaskat zylkene geven en de deur uit naar uni.

Daar wel relatief rustige ochtend, een startgesprek voor stage, alvast stukje college volgende week voorbereiden, even bij de zaal kijken waar ik volgende dinsdag college moet geven om te kijken of ik het zo ingesteld krijg dat ik mn speaker notes kan zien, om 12u een meeting en ik denk dat ik daarna weer naar huis ga om daar verder te werken. Wel een drukke week ineens deze week, dat is weer even wennen.

@AnneX jullie zijn goed bezig! Wanneer gaan jullie echt over? En zijn de bezichtigingen al geweest?

@Candaasje ik vind die kleur groen zo mooi in jullie huis! Sowieso door het huis heen, maar die extra. Ik heb vast al eens gevraagd welke het is :D (die in de eetkamer op de muur). Succes vanochtend bij de anesthesie!

@sigme inmiddels al in Australië aangekomen?
pi_216916065
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 06:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Goedemorgen!
Kat heeft pijnstilling gehad, beide katten hebben eten gehad, mijn werktas staat klaar, mijn probiotica en D-mannose zijn binnen en ik kan nog 9 minuten in bad liggen voordat ik mn haar moet gaan wassen en daarna eruit moet (lig er al 20 min in). Dan aankleden, blaaskat zylkene geven en de deur uit naar uni.

Daar wel relatief rustige ochtend, een startgesprek voor stage, alvast stukje college volgende week voorbereiden, even bij de zaal kijken waar ik volgende dinsdag college moet geven om te kijken of ik het zo ingesteld krijg dat ik mn speaker notes kan zien, om 12u een meeting en ik denk dat ik daarna weer naar huis ga om daar verder te werken. Wel een drukke week ineens deze week, dat is weer even wennen.

@:AnneX jullie zijn goed bezig! Wanneer gaan jullie echt over? En zijn de bezichtigingen al geweest?

@:Candaasje ik vind die kleur groen zo mooi in jullie huis! Sowieso door het huis heen, maar die extra. Ik heb vast al eens gevraagd welke het is :D (die in de eetkamer op de muur). Succes vanochtend bij de anesthesie!

@:sigme inmiddels al in Australië aangekomen?
:D ik wilde vanmorgen douchen (maar lag te lekker en ik loop toch de hele dag met mutsje op, dus haren wassen kan ik beter laten), maar jij gaat gewoon nog even lekker in bad op de vroege morgen! :D

De kleur van de ‘lambrisering’ en de deuren is Days of Old van Histor/Sigma . De lichte kleur erboven is Gull feather en de donkere kleur is Rosemary van Renulac.
pi_216916125
Goedemorgen :W

Ik heb ook een overzichtelijke dag op werk. 's Ochtends kan ik m'n eigen ding doen. 's Middags surveilleren bij het tentamen van het vak dat ik de afgelopen weken heb helpen geven. Dan samen eten met alle PhDers van onze afdeling. Dan naar huis en kijken of ik nog energie heb om een rondje hard te lopen *G*
pi_216916139
quote:
7s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:12 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Klinkt wel echt als een kutklus.
Ik vond de vloerlijmafbijt ook wel afschuwelijk. Maar dat is nu gedaan. Komend weekend muren in een vrolijk kleurtje schilderen *O*
Was het ook wel ja. :') Stucadoren zijn ook echt smeerbatsen hoor. Het hielp ook niet dat er vorige week gestuct is dus het was al droog. Gelukkig was er wel "zo'n ding" en niet alleen een plamuurmes.

Voel het wel nu.

Lijmafbijt is altijd de hel.

Ik ga zo trainen, veel boodschappen doen, langs de boekhouder, pakketje wegbrengen, tomatenbaby's uitplanten en mn auto uitmesten en wassen. #planning.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_216916570
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 07:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Was het ook wel ja. :') Stucadoren zijn ook echt smeerbatsen hoor. Het hielp ook niet dat er vorige week gestuct is dus het was al droog. Gelukkig was er wel "zo'n ding" en niet alleen een plamuurmes.

Voel het wel nu.

Ik ga zo trainen, veel boodschappen doen, langs de boekhouder, pakketje wegbrengen, tomatenbaby's uitplanten en mn auto uitmesten en wassen. #planning.
Buiten? In de vorst? :o
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_216916849
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 07:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Voel het wel nu.

Is het al tijd om tomatenbaby's te verplanten? :o
Ik heb nog niet eens gekeken welke zaadjes ik nog heb liggen :') :X
pi_216917038
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 08:43 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Is het al tijd om tomatenbaby's te verplanten? :o
Ik heb nog niet eens gekeken welke zaadjes ik nog heb liggen :') :X
Ik ook niet. Misschien eens energie voor maken.
pi_216918718
Aangezien we nog geen grote kas hebben had ik mijn tomaatjes in een mini-kasje ingezaaid maar die was omgewaaid ;(

Nieuwe gezaaid maar gelijk ook wel iets van tien plantjes bijgekocht. Alleen is het beneden aan mijn berg wel tot acht graden warmer dan hier, dus ze maar in het kasje gezet en hopen op vlot warmer weer.

En spierpijn van het maken van 17 gaten in mijn berg voor de bomen. Maar ze staan!
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_216919100
Net 45 minuten gewandeld, met zonnebril 8-) . Als je in beweging bent wordt het al snel lekker warm.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 12:12:33 #24
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_216919263
Mijn tomatenbaby's zijn nu een week of 4 oud en staan lekker onder de groeilamp O+
Spoilers!
pi_216920242
Ik moet nog beginnen met zaaien, maar dat ga ik volgende week doen. Heus!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')