Dag voor dag. Zo komen wij de periode door sinds 5 februari.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:33 schreef Morgane89 het volgende:
Fijn, zoveel klussen om af te strepenover 2 weken wordt onze badkamer en daarna de wc beneden verbouwd. Ik heb zin in het eindresultaat, maar trek ruim 3 weken puinhoop vrij slecht
quote:Op maandag 3 maart 2025 20:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dag voor dag. Zo komen wij de periode door sinds 5 februari.
Over de nachten spreek ik niet. 🙃
En vermoedelijk nog een aantal maanden om de inhoud van dozen een plek te geven. En een lijstje van aankopen als kapstok en hóe hang je de dingen op aan een schuine wand…dat duurt ook nog even.
Look at the bright side: het eindresultaat.
Ja, dan weer werken en sporten en dozenquote:Op maandag 3 maart 2025 21:46 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
![]()
Alles op t gemakkie als je eenmaal over bent![]()
quote:Op maandag 3 maart 2025 22:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, dan weer werken en sporten en dozen
Stel je voor…vervelen was dâ?
Klinkt wel echt als een kutklus.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb vandaag de hele dag stuc van vloeren, deuren, kozijnen, radiatorleidingen en wandcontactdoos-gaten gekrabd. En geveegd. En gezogen.
Niet in mijn eigen huis, godzijdank.
Daarna nog catering weggebracht en inmiddels een lang lijstje klusjes voor morgen. Maar zo eerst heel hard slapen.
Mensen van Brabant overhalen om in Arnhem te komen werkenquote:Op maandag 3 maart 2025 23:04 schreef Candaasje het volgende:
Wat een rust hier (voor jullie doen dan, ik mag niks zeggen eigenlijk)
Ik taai maar eens af. Morgen een vol ochtendprorgamma en ik ben sjef Anesthesie. Mijn meer ervaren collega is op zoek naar het Noorderlicht. Maar goed, zal vast wel goedkomen, ik heb gelukkig nog meer lieve collega's![]()
@:AnneX : jij vroeg er nog naar: gebrek aan files, rare werktijden en het nu wél standaard hebben van vrije weekenden bevalt goed! Ik mis soms wel de echte 'spoed!'avonturen. Maar goed, staan dus weer andere zaken tegenover. Een sociaal leven enzo![]()
De manier van werken is hier en daar wel anders; dat blijft wel even wennen en heeft z'n voor- en nadelen. Ik mis de collega's uit Brabant nog steeds enorm, maar dat is denk ik wel een goed teken. Ik heb in Arnhem nu ook weer heel leuke mensen leren kennen gelukkig.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 06:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Goedemorgen!
Kat heeft pijnstilling gehad, beide katten hebben eten gehad, mijn werktas staat klaar, mijn probiotica en D-mannose zijn binnen en ik kan nog 9 minuten in bad liggen voordat ik mn haar moet gaan wassen en daarna eruit moet (lig er al 20 min in). Dan aankleden, blaaskat zylkene geven en de deur uit naar uni.
Daar wel relatief rustige ochtend, een startgesprek voor stage, alvast stukje college volgende week voorbereiden, even bij de zaal kijken waar ik volgende dinsdag college moet geven om te kijken of ik het zo ingesteld krijg dat ik mn speaker notes kan zien, om 12u een meeting en ik denk dat ik daarna weer naar huis ga om daar verder te werken. Wel een drukke week ineens deze week, dat is weer even wennen.
@:AnneX jullie zijn goed bezig! Wanneer gaan jullie echt over? En zijn de bezichtigingen al geweest?
@:Candaasje ik vind die kleur groen zo mooi in jullie huis! Sowieso door het huis heen, maar die extra. Ik heb vast al eens gevraagd welke het is(die in de eetkamer op de muur). Succes vanochtend bij de anesthesie!
@:sigme inmiddels al in Australië aangekomen?
Was het ook wel ja.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Klinkt wel echt als een kutklus.
Ik vond de vloerlijmafbijt ook wel afschuwelijk. Maar dat is nu gedaan. Komend weekend muren in een vrolijk kleurtje schilderen
Buiten? In de vorst?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Was het ook wel ja.Stucadoren zijn ook echt smeerbatsen hoor. Het hielp ook niet dat er vorige week gestuct is dus het was al droog. Gelukkig was er wel "zo'n ding" en niet alleen een plamuurmes.
Voel het wel nu.
Lijmafbijt is altijd de hel.
Ik ga zo trainen, veel boodschappen doen, langs de boekhouder, pakketje wegbrengen, tomatenbaby's uitplanten en mn auto uitmesten en wassen. #planning.
Is het al tijd om tomatenbaby's te verplanten?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Was het ook wel ja.Stucadoren zijn ook echt smeerbatsen hoor. Het hielp ook niet dat er vorige week gestuct is dus het was al droog. Gelukkig was er wel "zo'n ding" en niet alleen een plamuurmes.
Voel het wel nu.
Lijmafbijt is altijd de hel.
Ik ga zo trainen, veel boodschappen doen, langs de boekhouder, pakketje wegbrengen, tomatenbaby's uitplanten en mn auto uitmesten en wassen. #planning.
Ik ook niet. Misschien eens energie voor maken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Is het al tijd om tomatenbaby's te verplanten?![]()
Ik heb nog niet eens gekeken welke zaadjes ik nog heb liggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |