Daarom gebruikt TS papier. Al eeuwenlang een beproefde methode om geen stront aan je vingers te krijgen.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:43 schreef cherrycoke het volgende:
geen bidet hebben![]()
lekker je kont afvegen en dan strontvingers, viespeuk
bron?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 00:18 schreef einzeinz het volgende:
Dagelijks wc papier over je ster schrobben, kan kanker veroorzaken. Is wetenschappelijk bewezen.
Eerste link in Googlequote:
Ok, gelezen. De soep wordt niet zo heet gegeten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 00:34 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Eerste link in Google
https://deingenieur.nl/artikelen/wc-papier-blijkt-bron-van-pfas
Er is heel veel te vinden
Precies. Altijd meteen dat negatieve.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:19 schreef herverwijderd het volgende:
Misschien is je wcrolhouder wel breder geworden.
Komt door al die soa'squote:Op woensdag 5 maart 2025 17:25 schreef Cockwhale het volgende:
Dacht ik eerst ook, smaller in lengte en diameter, bleek dat mijn lul flink gegroeid was.
Het zorgt in elk geval voor schrale billetjes. 2x op 1 dag is een garantie voor een vervelend loopje.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 00:18 schreef einzeinz het volgende:
Dagelijks wc papier over je ster schrobben, kan kanker veroorzaken. Is wetenschappelijk bewezen.
Zei je zusje gisteren ook over mijn lul.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:20 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Van een soa verandert je lul in een boa.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |