Daarom gebruikt TS papier. Al eeuwenlang een beproefde methode om geen stront aan je vingers te krijgen.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:43 schreef cherrycoke het volgende:
geen bidet hebben![]()
lekker je kont afvegen en dan strontvingers, viespeuk
bron?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 00:18 schreef einzeinz het volgende:
Dagelijks wc papier over je ster schrobben, kan kanker veroorzaken. Is wetenschappelijk bewezen.
Eerste link in Googlequote:
Ok, gelezen. De soep wordt niet zo heet gegeten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 00:34 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Eerste link in Google
https://deingenieur.nl/artikelen/wc-papier-blijkt-bron-van-pfas
Er is heel veel te vinden
Precies. Altijd meteen dat negatieve.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:19 schreef herverwijderd het volgende:
Misschien is je wcrolhouder wel breder geworden.
Komt door al die soa'squote:Op woensdag 5 maart 2025 17:25 schreef Cockwhale het volgende:
Dacht ik eerst ook, smaller in lengte en diameter, bleek dat mijn lul flink gegroeid was.
Het zorgt in elk geval voor schrale billetjes. 2x op 1 dag is een garantie voor een vervelend loopje.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 00:18 schreef einzeinz het volgende:
Dagelijks wc papier over je ster schrobben, kan kanker veroorzaken. Is wetenschappelijk bewezen.
Zei je zusje gisteren ook over mijn lul.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:20 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Van een soa verandert je lul in een boa.
Dat was m'n broertje, pik.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:16 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Zei je zusje gisteren ook over mijn lul.
'Wauuwww wat kronkelt die heerlijk in me, neemt me volledig vast en zorgt er voor dat ik kreten laat ontsnappen die ik nooit eerder ervaarde'.
Je bent wel een rubberen kut en tieten gewend, merk ik.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:44 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Je broertje had dan in elk geval een lekkere kut en een goed stel tieten.
Goeie rubberen kut wel als het fake was!quote:Op zondag 9 maart 2025 09:57 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je bent wel een rubberen kut en tieten gewend, merk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |