Maar Moslims plegen toch aanslagen in de naam van God? ( Allahoe akbar)quote:Op maandag 3 maart 2025 14:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet heugen. Maar als een Moslim iets doet wil het nog niet zeggen dat het komt omdat hij Moslim is. Jullie moeten je verdiepen in de woorden "causaal verband" en "correlatie". Er zijn Moslims die dealen in drugs. Waarschijnlijk meer dan die aanslagen plegen. Ondanks de islam, want die verbiedt het, en niet dankzij de Islam.
Louis Pasteur.
Vluchtelingen bij wie je bij voorbaat al weet dat ze niet mogen intregeren mogen wat mij betreft standaard geweigerd worden.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waarom zouden de grenzen dicht moeten dan?
Vluchtelingen horen gewoon te komen.
‘Horen’, hoezo?quote:Op maandag 3 maart 2025 14:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waarom zouden de grenzen dicht moeten dan?
Vluchtelingen horen gewoon te komen.
Misschien liet ik me ook een beetje gaan, maar dit soort figuren zijn het predikaat 'mens' niet waard.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:00 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Voor zo'n reactie kreeg ik afgelopen week een ban
Dit.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Misschien liet ik me ook een beetje gaan, maar dit soort figuren zijn het predikaat 'mens' niet waard.
Weet je nog die aanslagen in Frankrijk, een paar jaar geleden? Die aanslagplegers bleken uit Brussel te komen. Belgen.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:29 schreef Fok-it het volgende:
Vraag me toch wel af waarom vooral Duitsland en Frankrijk hier slachtoffer van zijn. Hier lopen ook genoeg verwarde/geradicaliseerde types rond.
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Been van dichtbij.Eerst maar eens wachten op foto's van betrouwbare bronnen voordat je dit als waar gaat aanmerken. Kun jij me vertellen welke dag en hoe laat deze foto genomen is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speelt gelijk op de man en heeft zelf nul zelfreflectie....quote:Op maandag 3 maart 2025 14:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ach ja een paar aanslagen per jaar, boeehoeee wat een gevaar.
Dat is niets in vergelijking met wat gekkie Trump doet. Laat staan met Rusland.
[..]
Ja, dat is heel vreemd.
Er gebeurt bijna nooit wat. En de AfD is alleen maar groot in gebieden waar bijna geen vluchtelingen zijn.
Dus slaat inderdaad gewoon nergens op.
Maar ja racisme he.....
Wat vreemder is is de steun VOOR genocide, zoals jij ook doet.
Aanslag in het midden-oostenquote:Op maandag 3 maart 2025 14:33 schreef bianconeri het volgende:
Ach ja een paar aanslagen per jaar, boeehoeee wat een gevaar.
Dat is niets in vergelijking met wat gekkie Trump doet. Laat staan met Rusland.
Heftig man.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er zijn 15 zeer ernstig verwondde slachtoffers. Het dodental zal nog wel oplopen.
Dat lijkt me ook geen SUVquote:Op maandag 3 maart 2025 14:35 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens informatie van BILD zijn er twee doden en 25 gewonden gevallen, waarvan 15 ernstig.
Deze jongen was getuige en geeft aan dat hij 2 meisjes zag die 'hun benen verloren hebben'.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:41 schreef RetepV het volgende:
[..]
Eerst maar eens wachten op foto's van betrouwbare bronnen voordat je dit als waar gaat aanmerken. Kun jij me vertellen welke dag en hoe laat deze foto genomen is?
Dat is het iedere keer weerquote:
Ik heb nog geen enkel argumentatie van jouw kant gezien behalve wat gejank over een niet bestaande genocide.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:49 schreef bianconeri het volgende:
Ah ja, vandaar je goede tegen argumentatie
Maar he god dat je zo haat tegen anderen en ondertussen wel genocide steunt.
Kunnen we m al plaatsen in je rammedanmaardoendantopic?quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar door iemand aan te rijden?quote:Op maandag 3 maart 2025 14:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Deze jongen was getuige en geeft aan dat hij 2 meisjes zag die 'hun benen verloren hebben'.
[ x ]
Fair point. Maar ik kijk dan ook meer naar andere redenen. Ook Nederland heeft een extreem rechtse partij en met Wilders een controversieel gehate politicus in islamitische kringen. Ook Nederland wordt gezien als een van de tolerante landen mbt immigratie. Belgi is ook een klein land maar daar komen meer aanslagen vandaan dan hier. Zou je dan nog kunnen verklaren vanwege de verbinding tussen Belgi en Frankrijk maar die heeft Nederland-Duitsland ookquote:Op maandag 3 maart 2025 14:39 schreef RetepV het volgende:
[..]
Weet je nog die aanslagen in Frankrijk, een paar jaar geleden? Die aanslagplegers bleken uit Brussel te komen. Belgen.
Duitsland en Frankrijk zijn gewoon de meest leidende landen van Europa. Als je een politiek gemotiveerde aanslag wil plegen en gezien wil worden, ga je niet een aanslag in Tietjerksteradeel plegen. Nog afgezien van dat als je een aanslag in Tietjerksteradeel pleegt, je supersnel gepakt zal worden omdat je niet snel "in de menigte" kan verdwijnen. Want die is er niet.
Je vraagt je dat serieus af?quote:Op maandag 3 maart 2025 14:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar door iemand aan te rijden?
Dat kan prima. Lichaamsdelen afgescheurd tussen wiel en wielkast, etc. Die delen kunnen ook een stuk verderop belanden dan je zou verwachten, toen een buurtbewoner hier werd doodgereden door een dronken tor vonden we een gedeelte van een arm verderop in de bosjes weer terug.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar door iemand aan te rijden?
Heftig man. Die heeft behoorlijke snelheid gemaakt dan wil je dat voor elkaar krijgen bij 2 personen. Als het een vluchteling is/was, dan is het in ieder geval niet een van het dankbare soort. Man man man.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat kan prima. Lichaamsdelen afgescheurd tussen wiel en wielkast, etc. Die delen kunnen ook een stuk verderop belanden dan je zou kunnen verwachten, toen een buurtbewoner hier werd doodgereden door een dronken tor vonden we een gedeelte van een arm verderop in de bosjes weer terug.
Vluchteling?quote:Op maandag 3 maart 2025 14:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heftig man. Die heeft behoorlijke snelheid gemaakt dan wil je dat voor elkaar krijgen bij 2 personen. Als het een vluchteling is/was, dan is het in ieder geval niet een van het dankbare soort. Man man man.
deze topic begint een vreemde wending te krijgenquote:Op maandag 3 maart 2025 14:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat kan prima. Lichaamsdelen afgescheurd tussen wiel en wielkast, etc. Die delen kunnen ook een stuk verderop belanden dan je zou verwachten, toen een buurtbewoner hier werd doodgereden door een dronken tor vonden we een gedeelte van een arm verderop in de bosjes weer terug.
Ze zijn er zelf de oorzaak van. De brutaliteit.quote:
En terecht. Islamofascisten dienen gewoon uit de samenleving te worden verwijderd. Hoe dan ook.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Vroeg of laat gaat de vlam in de pan slaan daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |