abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218717963
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het zijn natuurlijk mooie statistieken en ik denk dat niemand terugkijkt op Depay zijn carrière als niet mooi. Gek genoeg zal zijn excentrieke gedoe uiteindelijk voor de herinnering meer in de weg zitten want mensen zullen hem meer daarvoor herinneren dan die paar jaar waarin hij echt heel goed was.

Ik vind dat hij te veel moreel laakbaar gedrag heeft vertoond/goedgesproken om hem ‘niet slecht’ te noemen, alhoewel het meer de combinatie van beschadigde jeugd, zeer lage intelligentie en veel te veel privilege is dan echt slechte intenties denk ik. Ik ben vooral bang dat hij een voorbeeld gaat zijn voor andere gekleurde jonge voetballers die vatbaar zijn voor de criminaliteit, zeker bij de net-niet spelers die wel heel beïnvloedbaar zijn. Heel stoer en flamboyant doen met veel dure spullen en vrouwen, tegelijkertijd ‘racisme/jaloezie’ als argument bewapenen om kritiek af te wenden, zet een verkeerd precedent. Vooral als je illegale manieren om het te krijgen gedoogt.
Jou post kenmerken wat mij betreft alleen maar gezeik om gedrag van een individu. En iedereen die gekleurd is gaat volgens jou de criminaliteit in. Wat een slap gezeik man. Het gaat om wat hij op veld neerzet de rest boeit echt niemand behalve de redacteur van de Privé of de Story, maar misschien werk jij in die sector. Zal me niets verbazen. Je plaatst hier berichten als een oud wijf.
pi_218717965
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:01 schreef PSVCL het volgende:

[..]
2017 :')
Het was één Google search en niet heel moeilijk

Even kijken wat hij vond van Verhoeven

VERRASSEND
  maandag 8 september 2025 @ 20:59:59 #178
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218718044
@GurneyIsBestOke krijgt de wind van voren.
pi_218718124
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 19:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Meeste (ook mokerdomme) voetballers worden tegenwoordig wel goed begeleid daarin. Depay heeft geloof ik ook al best veel geld in stenen zitten.

Meerdere per vinger inderdaad.
  maandag 8 september 2025 @ 21:23:40 #180
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218718242
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 20:59 schreef fetX het volgende:
@:gurneyisbestoke krijgt de wind van voren.
Dat valt wel mee, die suprisegirl is wel een leip trouwens, van wie denk jij dat het een dubbelaccount is?
Makkelijk eerste
pi_218718285
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 20:49 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]

VERRASSEND
Jij bent echt ronduit achterlijk of niet? Hopelijk zijn er genoeg vrijwilligers rondom je om het speeksel uit je mondhoeken weg te vegen.
  maandag 8 september 2025 @ 21:29:51 #182
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218718297
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat valt wel mee, die suprisegirl is wel een leip trouwens, van wie denk jij dat het een dubbelaccount is?
Geen idee, maar je plaatst in ieder geval berichten als een oud wijf (lol)
  maandag 8 september 2025 @ 21:30:56 #183
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218718303
Zijn we na het WK eigenlijk van Koeman af of gaan we nog weer een cyclus old boys netwerk in.
  maandag 8 september 2025 @ 21:34:34 #184
474254 GurneyIsBestOke
pi_218718334
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 21:29 schreef fetX het volgende:

[..]
Geen idee, maar je plaatst in ieder geval berichten als een oud wijf (lol)
Makkelijk eerste
pi_218718576
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Een Leip? Waarom ga jij mij beledigen? Je moet nu even je excusses aan gaan bieden. Zomaar vrouwen uitschelden op een forum. Is dat normaal hier? Nou ik vind dat niet normaal. Deze meneer moet mij excusses aan gaan bieden.
  maandag 8 september 2025 @ 22:30:12 #186
474254 GurneyIsBestOke
pi_218718726
Ah dit is denk ik die user die verliefd was op Louis van Gaal
Makkelijk eerste
pi_218718790
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kluun?
pi_218718792
Tja. Groupie gespot? Dit betoog doet toch een beetje aan vrouwenvoetbal denken... Je gunt die meisjes ook een hobby, maar het niveau gaat natuurlijk nergens over.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_218718808
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:40 schreef De_Pel het volgende:
Tja. Groupie gespot? Dit betoog doet toch een beetje aan vrouwenvoetbal denken... Je gunt die meisjes ook een hobby, maar het niveau gaat natuurlijk nergens over.
Ik ben het zowaar met De_Pel eens

The world is healing
pi_218718942
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 20:49 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]

VERRASSEND
Je moet hem niet serieus nemen
pi_218719222
quote:
Memphis Depay mag dan sinds zondag de topscorer aller tijden van Oranje zijn, volgens Ruud Gullit behoort hij niet tot de vijf beste spitsen die Nederland ooit heeft gehad. „Hij moet een keer op een groot toernooi belangrijke goals gaan maken”, sprak de voormalig Oranje-captain maandag bij Rondo op Ziggo Sport.

Wijzend naar zijn tafelgenoot Marco van Basten, misschien wel de beste nummer negen die ooit in Oranje speelde, legde Gullit uit wat Depay nog nog te doen staat. „Als je belangrijke goals maakt, dan word je de grootste held van Nederland.”

„Dat heb ik ook gezien in jullie tijd”, richtte Gullit zich vervolgens tot Wesley Sneijder. „Jij gaat scoren, Van Persie gaat scoren, Robben gaat scoren. Dan word je groot. Dát herinneren mensen zich.”

Gullit, die in de aanloop naar de twee interland zei dat hij voor Wout Weghorst in spits zou kiezen, mist dan ook een iconisch Depay-moment. „Dát maakt jouw legacy. Die legacy kan hij maken als hij op een groot toernooi gaat spelen en goals maakt die beslissend zijn. Dáár doe je het. Of het een iconische prestatie is? Honderd procent. Dat wil ik ook niet ontkennen. Maar als je echt iconisch wil zijn, dan moet je op een groot toernooi scoren.”
https://www.ad.nl/voetbal(...)t-toernooi~ac9c3b95/
Gullit heeft volkomen gelijk
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_218720180
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Meneer blijft maar doorgaan. Wie denk je nou dat je bent vent?
pi_218721537
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 01:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Gullit heeft volkomen gelijk
Ja, eens hoor. Depay is mid.
pi_218721561
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:08 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
Een Leip? Waarom ga jij mij beledigen? Je moet nu even je excusses aan gaan bieden. Zomaar vrouwen uitschelden op een forum. Is dat normaal hier? Nou ik vind dat niet normaal. Deze meneer moet mij excusses aan gaan bieden.
Excusses?
pi_218721680
Is inderdaad wel een interessante discussie waarom Memphis gevoelsmatig niet bij de beste spitsen van Nederland behoort. Racisme denk ik niet, aangezien Gullit en Kluivert wel steevast genoemd worden. Ik denk dat het te maken heeft met zijn speelstijl. Memphis heeft (op het oog) relatief veel pogingen nodig om tot scoren te komen waardoor het hoge aantal doelpunten niet per se heel veel indruk maakt. Voor elke goal krijg je bij Memphis ook een handvol kutschoten, gemiste kansen en dom balverlies. Mensen onthouden dat op zijn minst onbewust. Ook het gebrek aan normale spitsengoals speelt denk ik mee. Zo'n goal als de 2e tegen Litouwen heeft hij veel te weinig gemaakt in z'n carriëre. Gewoon een voorzet of steekpass afronden i.p.v. goals vanuit het niets. Als laatste inderdaad het gebrek aan belangrijke goals op eindtoernooien, al gaat dat natuurlijk ook hand in hand met het matige presteren van Oranje op eindtoernooien de laatste jaren waar niet alleen hij debet aan is.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_218721716
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Is inderdaad wel een interessante discussie waarom Memphis gevoelsmatig niet bij de beste spitsen van Nederland behoort. Racisme denk ik niet, aangezien Gullit en Kluivert wel steevast genoemd worden. Ik denk dat het te maken heeft met zijn speelstijl. Memphis heeft (op het oog) relatief veel pogingen nodig om tot scoren te komen waardoor het hoge aantal doelpunten niet per se heel veel indruk maakt. Voor elke goal krijg je bij Memphis ook een handvol kutschoten, gemiste kansen en dom balverlies. Mensen onthouden dat op zijn minst onbewust. Ook het gebrek aan normale spitsengoals speelt denk ik mee. Zo'n goal als de 2e tegen Litouwen heeft hij veel te weinig gemaakt in z'n carriëre. Gewoon een voorzet of steekpass afronden i.p.v. goals vanuit het niets. Als laatste inderdaad het gebrek aan belangrijke goals op eindtoernooien, al gaat dat natuurlijk ook hand in hand met het matige presteren van Oranje op eindtoernooien de laatste jaren waar niet alleen hij debet aan is.
Aldus Ronald Koeman :o
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_218724600
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Met Gullit vergelijken is ook een beetje dom. Gullit was buitencategorie. Een gouden bal winnaar. Memphis zit daar natuurlijk een paar categorieen onder. Net zoals 99 procent van de voetballers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')