ja scheelt weer 200 euro aan boodschappen voor thuisquote:Op maandag 3 maart 2025 14:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik zit naast het kratje werkfruit, mensen pakken serieus doodleuk 4 stukken fruit
what the fuck
Het is een oplossing voor een probleem dat links zelf gecreëerd heeft.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar in dit geval is dit toch de juiste oplossing? ALs je eigen wijk betaald parkeren is en de wijk er naast ga je toch naar die andere wijk?
xDquote:Op maandag 3 maart 2025 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja scheelt weer 200 euro aan boodschappen voor thuis
hmm die snap ik nietquote:Op maandag 3 maart 2025 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een oplossing voor een probleem dat links zelf gecreëerd heeft.
Rechts is dol op je denkwijze.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een oplossing voor een probleem dat links zelf gecreëerd heeft.
Ik lees net dat heel die Merwedewijk nog gebouwd moet wordenquote:Op maandag 3 maart 2025 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar in dit geval is dit toch de juiste oplossing? ALs je eigen wijk betaald parkeren is en de wijk er naast ga je toch naar die andere wijk?
'We lossen de problemen ontstaan door betaald parkeren op met betaald parkeren!'quote:
Ja of misschien moeten mensen eens ophouden met het hebben van een auto zien als een aangeboren mensenrecht of zo.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'We lossen de problemen ontstaan door betaald parkeren op met betaald parkeren!'
Of de problemen ontstaan door het wegnemen van parkeergelegenheid zonder vervanging.
Vitamientjes in alle openingen proppen.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik zit naast het kratje werkfruit, mensen pakken serieus doodleuk 4 stukken fruit
what the fuck
Dat is wat mensen zonder auto zeggen.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja of misschien moeten mensen eens ophouden met het hebben van een auto zien als een aangeboren mensenrecht of zo.
Gratiesj?quote:Op maandag 3 maart 2025 14:07 schreef Crack_ het volgende:
what the fuck
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is wat mensen zonder auto zeggen.
"We willen de parkeergelegenheid behouden voor de daadwerkelijke bewoners van deze wijk, maar al die forenslui en dagjeslui zijn te beroerd om de daarvoor bestemde plekken op te zoeken van te duur".quote:Op maandag 3 maart 2025 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'We lossen de problemen ontstaan door betaald parkeren op met betaald parkeren!'
Of de problemen ontstaan door het wegnemen van parkeergelegenheid zonder vervanging.
Oh dus die hebben geen gelijk of zo?quote:Op maandag 3 maart 2025 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is wat mensen zonder auto zeggen.
Wutquote:Op maandag 3 maart 2025 14:27 schreef Ama het volgende:
Ik ben nu in de Jumbo en zie dit en weet niet of ik het wel of niet durf te proberen.![]()
[ link | afbeelding ]
De karamelkoekjes zien er lekker uit.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:31 schreef Ama het volgende:
En nieuwe koekjes.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die weten sowieso niet waar ze het over hebbenquote:Op maandag 3 maart 2025 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dus die hebben geen gelijk of zo?
Nee. Nooit.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dus die hebben geen gelijk of zo?
Vertel ons alles!quote:Op maandag 3 maart 2025 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Vrijdag zal ik dat brood en de karamelkoekjes proberen
Helaas heb je die in Nederland toch echt nodig als je niet bij een station in de buurt woont of bij een station in de buurt werkt.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja of misschien moeten mensen eens ophouden met het hebben van een auto zien als een aangeboren mensenrecht of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |