Dat dus.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Is het ook, wat zal het bv Alice kunnen schelen wat ik van haar vind, ze kent me niet, ze weet niet wie ik ben
Mis gewoon dat badmintonnen op de tafel......quote:Op maandag 3 maart 2025 10:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ergens heb je een punt, alleen dat gehang op die slaapkamers stoort mij sowieso mateloos
Inderdaad maar toch gebeurde het vorig jaar wel dat heb je zelf gezienquote:Op maandag 3 maart 2025 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dus.
En het is geen familie van je, geen bekende dus waar maak je je druk om
Terwijl ze wel verstaanbaar kunnen pratenquote:Op maandag 3 maart 2025 11:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mis gewoon dat badmintonnen op de tafel......
Mis het kleine bal spel om zo dicht mogenlijk bij het object te gooien.....
En het niet verstaan......vindt het zo erg.......
Klopt het begint nu ook al een beetje te gebeuren dit jaar is het geen Asley maar Jordyquote:Op maandag 3 maart 2025 11:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Inderdaad maar toch gebeurde het vorig jaar wel dat heb je zelf gezien
Klopt ik zie het ook, in het begin was bijna iedereen anti Jeffrey en later anti Milena maar nu krijg je de voor en tegenstanders van Jordyquote:Op maandag 3 maart 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt het begint nu ook al een beetje te gebeuren dit jaar is het geen Asley maar Jordy
Ik had het heel erg met Utopia, ging er veel te diep op in. Er b stond ook niets anders dan de streams. Stoorde mij grenzeloos aan bepaalde mensen.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt ik zie het ook, in het begin was bijna iedereen anti Jeffrey en later anti Milena maar nu krijg je de voor en tegenstanders van Jordy
Interessante psychologie hoe dit werkt, ook voor mezelf
Ik laat het ook meer los dan vorig jaar, zette nu ook de rem erop omdat ik Eva wel leuk vond en er op haar veel commentaar was, ik dacht laat maar, het is het niet waardquote:Op maandag 3 maart 2025 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het heel erg met Utopia, ging er veel te diep op in. Er b stond ook niets anders dan de streams. Stoorde mij grenzeloos aan bepaalde mensen trouwens ook aan Jeffrey
Maar ik heb mij voorgenomen dat niet meer te doen. Het is maar een tv programma. Kijk ook niet hele dagen
Gaande weg kan je toch van mening veranderen?quote:Op maandag 3 maart 2025 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
Ik was net ff in de topic van Jordy voor het filmpje van Paul en zag dat ik in het begin gepost heb dat ik het een leuke gast vond.
Goed gedaan, het heeft ook geen zin en het neemt ook eerder je plezier wegquote:Op maandag 3 maart 2025 11:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik laat het ook meer los dan vorig jaar, zette nu ook de rem erop omdat ik Eva wel leuk vond en er op haar veel commentaar was, ik dacht laat maar, het is het niet waard
Jeffrey vond ik op het eerste gezicht leuk....lief koppie....maar hij was niet geschikt in of voor Big Brother....was zo bezig hoe hij overkwam en ook tijdens het spel zo onzeker....en maakte de verkeerde keuzes.. Zodra hij eruit was vond ik hem in gesprekken op socialmedia veel leuker overkomen.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt ik zie het ook, in het begin was bijna iedereen anti Jeffrey en later anti Milena maar nu krijg je de voor en tegenstanders van Jordy
Interessante psychologie hoe dit werkt, ook voor mezelf
Jij had het over een andere jeff dan ik, ik bedoelde de jeff van LLDL dus heb het er even uitgehaald om misverstande te voorkomenquote:Op maandag 3 maart 2025 11:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik laat het ook meer los dan vorig jaar, zette nu ook de rem erop omdat ik Eva wel leuk vond en er op haar veel commentaar was, ik dacht laat maar, het is het niet waard
Is prima, inderdaad verwarrend diezelfde namenquote:Op maandag 3 maart 2025 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij had het over een andere jeff dan ik, ik bedoelde de jeff van LLDL dus heb het er even uitgehaald om misverstande te voorkomen
Ja echt he, zijn meer hondjes die fikkie heten schijnbaarquote:Op maandag 3 maart 2025 12:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Is prima, inderdaad verwarrend diezelfde namen
Ja, ik weet. Ik maakte een (misplaatst) grapje bij haar vertrek en je ging er toch even bovenopquote:Op maandag 3 maart 2025 11:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt ja dat vond ik niet leuk, later dacht ik, laat maar, wat ben ik aan het doenquote:Op maandag 3 maart 2025 12:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ik weet. Ik maakte een (misplaatst) grapje bij haar vertrek en je ging er toch even bovenopMaar ik had vorig jaar ook hetzelfde favorietje Alice. En dit jaar Jolien. Ik vind het een lieve schat en nog mooi ook. Maar goed, ieder het zijne/hare.
Hey Ruudquote:Op maandag 3 maart 2025 12:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ik weet. Ik maakte een (misplaatst) grapje bij haar vertrek en je ging er toch even bovenopMaar ik had vorig jaar ook hetzelfde favorietje Alice. En dit jaar Jolien. Ik vind het een lieve schat en nog mooi ook. Maar goed, ieder het zijne/hare.
idd, ze had al een paar keer iets kunnen nemen dat voor het spel in haar voordeel zou kunnen zijn maar gaf het toch aan een ander.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Ruud![]()
Ze is ook best lief ze gunt alles aan een ander
Ja, een paar keer al gedaanquote:Op maandag 3 maart 2025 12:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
idd, ze had al een paar keer iets kunnen nemen dat voor het spel in haar voordeel zou kunnen zijn maar gaf het toch aan een ander.
Klopt maar ze is best slim vind ik, ze gaat daar ook voordeel uit halen, ook Jolien speelt het spel heel goedquote:Op maandag 3 maart 2025 12:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
idd, ze had al een paar keer iets kunnen nemen dat voor het spel in haar voordeel zou kunnen zijn maar gaf het toch aan een ander.
quote:Op maandag 3 maart 2025 13:22 schreef Ireth het volgende:
Dieuwertje Blok is overleden![]()
Na Aart Staartjes en Bram vd Vlugt is nu mijn laatste sinterklaasmysterie-held overleden...
zo erg, eerst die hele neus operatie, en mededeling via de pers dat de operatie goed gelukt was en ze nu ging revalideren met haar prothese neus, en , dan heeft ze net de neus, en is de Kank er terugquote:Op maandag 3 maart 2025 13:22 schreef Ireth het volgende:
Dieuwertje Blok is overleden![]()
Na Aart Staartjes en Bram vd Vlugt is nu mijn laatste sinterklaasmysterie-held overleden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |