BB dacht, ff de sensalijer aanzwengelen.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:52 schreef Droopie het volgende:
Zou BB dit bewust doen, vandaag Jordy opnaaien, vannacht gebroken nacht en dan morgen heisa, drama en sensa.
Omdat Jordy zelf dit ook doet als andere willen slapen en ik zijn reactie gewoon grappig vindtquote:Op zondag 2 maart 2025 23:54 schreef kater1 het volgende:
Waarom wordt het hier Jordy kwalijk genomen dat hij kwaad wordt omdat Axel en Jane voor de zoveelste keer met veel kabaal en gegil rondrennen in het huis terwijl de rest probeert te slapen? Ik zou er zelf ook knettergek van worden...
Met wat tactische shizzle, staat Jordy zo alleen.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ze sliepen al geloof ik.
Ja Keanu lul alles lekker door
Het is geen bejaardensoosquote:Op zondag 2 maart 2025 23:54 schreef kater1 het volgende:
Waarom wordt het hier Jordy kwalijk genomen dat hij kwaad wordt omdat Axel en Jane voor de zoveelste keer met veel kabaal en gegil rondrennen in het huis terwijl de rest probeert te slapen? Ik zou er zelf ook knettergek van worden...
Eens, alleen Jordy kan ook luidruchtig zijn als er anderen proberen te slapen.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:54 schreef kater1 het volgende:
Jammer dat niemand even hard roept hey Jordy ben je waus ofzo.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:56 schreef Willewa het volgende:
[..]
BB dacht, ff de sensalijer aanzwengelen.
Nou dat ben ik niet met je eens die 3 Mattie jolien en Mattie zijn echt wel goed bevriend hoor.. ja Keanu hoort er ook wel bij maar bonding met Jordy tussen beide is minder.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Met wat tactische shizzle, staat Jordy zo alleen.
Jolien, Matt en Keanu zijn niet het cement wat een Jane/ Axel of Sharice/ Pootje hebben.
Ze zijn beste maatjes hoor. Maar een kartel hoort niet te snitchen.quote:Op maandag 3 maart 2025 00:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nou dat ben ik niet met je eens die 3 Mattie jolien en Mattie zijn echt wel goed bevriend hoor.. ja Keanu hoort er ook wel bij maar bonding met Jordy tussen beide is minder.
Maar die andere 3 zijn echt wel beter bevriend als een Axel en Jane en Sharice
Nee maar ja vertel dat nerdje maar die zich al 5de wiel aan de wagen voeltquote:Op maandag 3 maart 2025 00:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze zijn beste maatjes hoor. Maar een kartel hoort niet te snitchen.
Zou die willen knokken of sensa kijkenquote:Op maandag 3 maart 2025 00:03 schreef Luna68 het volgende:
Overigens was het de eerste keer niet alleen Jordy die boos was, pootje stond ook al in de gang met z’n dekbed om zich heen
Jordy kan best op Matt vertrouwen.quote:Op maandag 3 maart 2025 00:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nee maar ja vertel dat nerdje maar die zich al 5de wiel aan de wagen voelt
Kweenie het ging allemaal zo snelquote:Op maandag 3 maart 2025 00:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zou die willen knokken of sensa kijken
kijken hoe dapper jordy isquote:
Trusten schakeltjequote:Op maandag 3 maart 2025 00:09 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga op naar mijn eigen alarm
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |