quote:Op zondag 2 maart 2025 23:49 schreef Folies het volgende:
Ze waren heftig bezig nu in de Gameroom, zei Keano. Vroeg Axel, voor dat feestje? Ja dat komt later. En weg zijn ze.
Graag!quote:Op zondag 2 maart 2025 23:50 schreef Flow3r het volgende:
Laat Jordy even in slaap vallen en knal dan het alarm er maar in
Denk dat Jordy wel wat plant voor morgenochtend hahaquote:Op zondag 2 maart 2025 23:43 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En morgen heeft ze weer een ochtendhumeur
Ik heb nog steeds hoop. Zometeen komt er een polonaise aan fans binnen en dus een Freeze.quote:
we lachen er toch gewoon mee? was gewoon topshowquote:Op zondag 2 maart 2025 23:54 schreef kater1 het volgende:
Waarom wordt het hier Jordy kwalijk genomen dat hij kwaad wordt omdat Axel en Jane voor de zoveelste keer met veel kabaal en gegil rondrennen in het huis terwijl de rest probeert te slapen? Ik zou er zelf ook knettergek van worden...
Omdat Jordyquote:Op zondag 2 maart 2025 23:54 schreef kater1 het volgende:
Waarom wordt het hier Jordy kwalijk genomen dat hij kwaad wordt omdat Axel en Jane voor de zoveelste keer met veel kabaal en gegil rondrennen in het huis terwijl de rest probeert te slapen? Ik zou er zelf ook knettergek van worden...
Ze sliepen al geloof ik.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:54 schreef kater1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |