Da's meer katervoedselquote:Op zondag 2 maart 2025 18:29 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Is de kaassoufflé op een broodje alweer uit de mode?
Ik heb er op moment van schrijven twee klaarstaan om weg te kanen. Maar nu heb ik bamischijf on the brain.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:29 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Is de kaassoufflé op een broodje alweer uit de mode?
Ben je vandaag voor het eerst in een snackbar geweest? Anders weet ik niet hoe je nooit eerder een broodje bami bent tegengekomen.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:27 schreef Mikeytt het volgende:
Heel mijn leven geleefd zonder dit genot te kennenhoezo heeft niemand mij ooit in contact gebracht met deze godensnack???
Dit topic gaat alleen niet over een broodje bamischijf. Het gaat over broodje bamischijf mét pindasaus én uitjesquote:Op zondag 2 maart 2025 21:12 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ben je vandaag voor het eerst in een snackbar geweest? Anders weet ik niet hoe je nooit eerder een broodje bami bent tegengekomen.
Ik kende het ook nietquote:Op zondag 2 maart 2025 21:12 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ben je vandaag voor het eerst in een snackbar geweest? Anders weet ik niet hoe je nooit eerder een broodje bami bent tegengekomen.
Weet ik veel wat het verschil is tussen satesaus en pindasaus. is allebei bruin en smaakt naar pinda.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:09 schreef Hyaenidae het volgende:
Mag het ook satésaus zijn?
En moeten het verse uitjes zijn en zijn die dan rauw of gebakken?
Of mogen het ook van die gedroogde gebakken uien zijn die je eroverheen kunt strooien.
Die laatste vindt ik trouwens vrij geniaal, maar ik koop ze niet meer omdat ik zo'n heel pak achter elkaar opvreet als ik ze in huis heb en ze bevatten nogal wat calorieën. Jammer dat alles wat lekker is ook vaak dikmakers zijn.
Hoezo niet meer van te eten? Ik vreet die dingen als chips dat is echt godenvoerquote:Op zondag 2 maart 2025 21:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Weet ik veel wat het verschil is tussen satesaus en pindasaus. is allebei bruin en smaakt naar pinda.
Rauwe uitjes voor dit broodje
Gebakken uitjes klinkt eigenlijk ook niet verkeerd, maar ik ga niet zo'n pak kopen om er vervolgens niet meer uit te eten.
Dan kan je toch beter chips kopen?quote:Op zondag 2 maart 2025 21:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoezo niet meer van te eten? Ik vreet die dingen als chips dat is echt godenvoer
Oh, sorry.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit topic gaat alleen niet over een broodje bamischijf. Het gaat over broodje bamischijf mét pindasaus én uitjes
Nou ik vind ze eigenlijk nog beter dan chipsquote:Op zondag 2 maart 2025 21:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dan kan je toch beter chips kopen?
Of nog beter, groente-hoemoes plateau
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |